Annons:
Etikettevenemang
Läst 2499 ggr
Hellas
8/21/11, 7:54 PM

Eftersnacket och Skvallret.......

Nu är helgens begivenhet över och lugnet råder återigen över Ramsbergs skogar.
Det finns inga lullande, lallande tanter ute i skogarna som klappar på stenar och ingen munter skönsång från glada deltagare.

Jag vill tacka ALLA som var med och gjorde detta möjligt, ingen nämnd ingen glömd!

Vi har haft en fantastisk helg med mycket skratt blandat med allvar och till och med ett gråtande medium som ska göra lite plattformsarbete Skäms!

Nattsuddare och Morgongökar har vi också haft tillgång till!

Ja allt detta kan kort och gott sammanfattas med KÄRLEK!

Kraaaam!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
chik
8/21/11, 8:15 PM
#1

ja Hella.förstår att ni har haft en oförglömlig Veken..

O jag kommer o lusläsa allt som ni berättar..Då käns det som man har nästan varit med…

Lena långt här borta..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Kenzo
8/21/11, 8:15 PM
#2

Hej hemma nu efter en jätte spännande(forumträff) helg på Ramsberg tack alla som var där jag tyckte det var jätte kul att träffa alla både gamla och nya vänner tack igen och jätte tack Hellas och Jane för allt ni ordnade och även ett stort tack till Joel för den goda maten nu ska jag ta det lite lugnt i 2 timmar innan jobbet köra bröd till Trollhättan sen ska jag sova länge i morgon ha nu en trevlig fortsättning på kvällen kram till er alla från mig Kenzo Tungan ute

Hellas
8/21/11, 8:18 PM
#3

Jag säger bara en sak…..Zuuuumba, till och med delar av andevärlden tyckte till om Zumbasvängande rumpor Skrattande!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
8/21/11, 8:26 PM
#4

3 Ha ha ha ha . jaahadu den zumban får vi hoppas inte hamnar på bildSkrattande

Säger som Duhellas TACK ALLA GODINGAR ingen nämd eller glömndKyss

2 Tack Kenzo - härligt du komm hem i tidGlad

Vilken härlig avslutning med Storseansen - alla var så duktigaKyss

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
8/21/11, 8:29 PM
#5

#4 *Fniss* Både jag och Köpingljus har finfina hållhakar verkar det som i form av en och annan bild Tyst

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
8/21/11, 8:33 PM
#6

5 OoopsFörvånadCoolSkäms

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[mia-38]
8/21/11, 8:37 PM
#7

Åhhh…Ska bli så kul att läsa vad ni gjort…hihihih…

Kram till er.Kyss

Hella30
8/21/11, 8:39 PM
#8

Tack alla underbara…Vilken upplevselse o är tacksam att få denna möjlighet o erfarenhet.Glad

Jane-Lyzell
8/21/11, 8:45 PM
#9

8Kyss skönt se du kom hem ordentligt!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[outgrundlig]
8/21/11, 9:00 PM
#10

Nu e ja hemma men saknar redanKyss

Stort tack till er, Jane och Hellas samt Joel för maten, underbart är ordet!! Sist men inte minst ett stort tack till er som hjälpte till med aktiviteterna, underbart!!

Trodde nog helgen skulle bli bra men den blev som grädde på moset för mig, supernöjd! Ni alla som var med! Så härliga energier och glädjeSkrattande och det märktes i vår sång.

Och tack till mina bilvänner som stått ut med mig som chaufförFlört

Kramar till er alla!!!

Kerstina-61
8/21/11, 9:38 PM
#11

Vilken helg!! Skrattande Tack alla som gett mig en helg jag sent ska glömma!

Elpida, som visade oss Zumba var fantastiskt duktig. Jätteroligt!
OG- Stort tack för en fin och lättsam skjuts med bilen. Det gick som en dans Kyss

Hellas, du underbara. Du får en blomma här som är symboliskt för den blomma du borde att fått på Ramsbergsgården!! Det får bli nästa gång Kyss

Jane och Joel, JÄTTETACK för allt ni ordnade så fint! KyssKyss
Det var kanonbra med allting Skrattande

Största kramen till ALLA ni underbara Miffare som tillfört så mycket för att få träffen bli så bra Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

maiya
8/21/11, 9:56 PM
#12

Vilken härlig och uderbar helg vi har haft på Rambergsgården.

Ett stort tack till Jane och Hellas som ordnade allt.

Tack Joel för den fantastiska maten vi fick.

Saknar er alla.

Kramar till er alla.

Jane-Lyzell
8/21/11, 9:56 PM
#13

10, 11 puussssKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[outgrundlig]
8/21/11, 10:04 PM
#14

#13Kyss

Jane-Lyzell
8/21/11, 10:13 PM
#15

12 saknar dig o er medGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Lady-Oona]
8/21/11, 11:19 PM
#16

Livet är en fest…"döda"

Alla skaffar sig en älskare och det kan ta lite tid

Ring en vän och lita på dig själv!!!

Så går det till, ta dig ett bad och slappna av.

Ja så var även jag hemme från Ramsberg, tack alla som förgyllde min helg där, och framför allt jättetack för den hjälp jag fick med min onda rygg.  och som vanligt tackar jag mig själv som tillät mig att uppleva och utan mej hade det aldrig blivit jämt i Broder Jakob-gruppen.

De enda spökena jag såg den här gången, var i form av nyvakna donnor med rufsigt hår och ingen makeup…men inte blev jag rädd inte.

Ha det ljuvligt och tack än en gång för ebn fantasktigt underbara helg.

KRAMMMMMMMMMM Oona

[GunillaF]
8/21/11, 11:32 PM
#17

Heeej! Nu är Ludde och jag hemma i den Norrländska urskogen Flört

Det tog åtta timmar!! Men det gjorde inget för vi hade så mycket att tala om… Jag är rätt så hes efter denna helg Flört

Tack alla som var med på träffen. Ni är så härliga och underbara människor att det finns inte dess like…..

Tack Jane och Joel för att vi fått gästa er. God mat, (mycket) kaffe, sång, övningar och härlig gemenskap!

Jag kan passa på att skvallra för er som inte kunde vara med denna gång att Medialt har en utomordentlig sångkör! (Undrar när Körslaget börjar…)

Harkel….Jag har diverse bilder….på både dans och sångövningar…OskyldigCool

Nu ska jag försöka varva ner och lägga mig. Tror jag somnar med ett leende på läpparna. I motvikt til alla glädjetårar jag fällt i helgenSkrattande

Pyss o kram på er hela högen!Kyss

[GunillaF]
8/21/11, 11:43 PM
#18

Måste få göra ett tillägg:

Tack alla nära och kära andevänner som varit tillsammans med mig (oss) i helgen. Så mycket känslor, kärlek, (glädje)tårar och goda energier!Kyss

Jane-Lyzell
8/22/11, 1:22 AM
#19

16 Du är så in i norden go med ond rygg o alltGlad

17 härligt see er hemma och vist var det kul - ser jag måste hålla mig väl där med foton du medSkrattande

18 Oh tack för denKyss

Dags för sängen!!!!!!!!

(ha ju blivit nattovanor nu)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

karinag
8/22/11, 8:51 AM
#20

Tack alla fantastiska människor för denna forumträff. Jag sitter här med ett enda stort leende och har gjort så hela morgonen. (vaknade 05.00)Tack snälla ni!!  Kram Karina.

Annons:
Elpida
8/22/11, 10:26 AM
#21

Ååh, alla fantastiska människor jag träffat i helgen. Både på denna sidan o andra sidan! Joel är en fantastisk kock o Hellas o Jane har bakat den godaste blåbärskakan jag ätit (recept tack). Vi har alla varit otroligt duktiga o fått prova på så roliga övningar. Tack till er som fixat m detta! De som deltog i Zumban ska ha en x-tra stor kram - OG och Kerstina - tack vännerna för bilsällskapet o massor av skratt. Jag har så himla mkt med mig hem att jag nog får ta ledigt en vecka för att bara öva :-) Om ni visste vilken skönsång o massa gamla goa låtar ni missat, nästan så vi skulle spelat in :-) Pyss o kram på er

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Kerstina-61
8/22/11, 10:27 AM
#22

#16 hahah…en av dessa var förstås jag med rufsigt hår och inget smink Skäms Men ni får ta det som ett förtroende då jag ALDRIG visar mig i naturel look KyssSkrattande Tur att du inte svimmade i varje fall:-)

http://www.youtube.com/watch?v=XV9PoO6RxVQ

Kram allihop!!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Hellas
8/22/11, 10:32 AM
#23

En av de övningar vi gjorde som jag tror att alla hade och kommer ha stor behållning av är mötet med sin Huvud-Guide.

En 20 minuters meditation ordnade till den saken galant Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Maian
8/22/11, 11:47 AM
#24

Tack alla underbara och kära ni som var med på Forumträffen och gjorde den till en fantastisk helg!! <3

Inte minst till Jane och Joel som fixat och donat så att vi kunde vara där. Hellas, du underbara kvinna, jag instämmer med Kerstin, du får en blomma när vi ses nästa gång.

Det är ett så härligt gäng, ingenting sitter fast någonstans. Alla bjuder på sig själva, sina erfarenheter, missar och sina ljuvliga stämmor.Glad 

Själv har jag en väldigt mörk och hes röst, hmmm, undrar vad det beror på Skrattande

Jag vill tacka alla er som höll i "grupperna" för att ni så frikostigt delar med er av er kunskap och erfarenhet. Kommer aldrig att glömma känslan av att mina händer blev som "dasslock" och hur det känns att vara minst 190 cm lång. Han är en stor kille, min transkontakt/ledare Förvånad

Åhh, vad jag saknar er. Säg att det blir en Forumträff på våren, visstFlört

Återigen tack alla nya och gamla vänner, ja jag skriver vänner för så känns det för mig.

Ina123
8/22/11, 11:56 AM
#25

Tack Jane och Hellas för allt arbete ni lagt ned och att ni gjorde den här helgen möjlig, hälsa Joel och tacka för god mat också :)

Hellas, jag säger som Kerstina, en blomma till dig också i tanken, nästa år får du dubbelt upp!

Vilken härlig helg det har varit, det här kommer jag leva länge på, skratt, gråt, sång och bus i en salig blandning!

Var så roligt att träffa alla gamla vänner och lära känna nya vänner också. Livet vore bra tråkigt utan alla er medvandrare och andevännerna! Kyss

TACK än en gång en sån här träff betyder så mycket för mig med alla dom här härliga eneregierna som vi tillsammans skapar, nu ska jag surfa på den här vågen länge Glad

Kramar i massor till Er allihopa

Jane-Lyzell
8/22/11, 1:47 PM
#26

Man blir glad och mins allt igen av att läsa era härliga inlägg (tack till alla som skrivit tack till mig/oss) - hoppas det kommer lite" fina" bilder med snartFlört

Det blir en sådandär glad tråd det härSkrattande

Måste säga jag är trött idagFlört

24 Maian vad tror du det betyder att h*n händer var så stora?

pst , healing!!!!!

Och du vist är vi vänner alla på MIFKyss alla forum borde träffas ofta - blir mer gemenskap då! och man ser varandra med nya ögon!

Har lyssnat flera gånger på EVP rösten som vi lyckades spela in - blir rörd varige gångGlad

Kramar till alla så armarna dönar

Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Vargflickan
8/22/11, 2:37 PM
#27

Jag kom hem idag vid lunch. Vilken lång resa! Feberfrossade på tåget hela natten, tur det kom EFTER helgen och inte innan. TACK till alla för denna underbara helg! Ingen nämnd ingen glömd, men tack för det arbete var och en lagt ner för att få detta till en minnesvärd upplevelse - och det blev det!KyssKyssKyss

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

Annons:
Jane-Lyzell
8/22/11, 2:45 PM
#28

27 skönt se dig hemma vargflickanKyss

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Lady-Oona]
8/22/11, 2:49 PM
#29

Men käre tid, Vargflicka, sjuk,,,det går ju inte, här kommer healingkramar med rätt till att retunera ifall du inte känner för att ta emot dom, ingen ´retursedel behövs. Det var så roligt att träffas men min bild av dig var helt annan,,,,mörkhåríg, längre, lite mulligare …jag är nog inte ett dugg synsk…kram på dig och god bättring/Oona

Elpida
8/22/11, 5:24 PM
#30

#27 Inte konstigt att du var så trött! Då ska vi inte skylla allt på nattsudderietFlört. Krya på dig nu gumman!

Hellas, tack söta du för healingen. Min nacke och rygg höll hela bilfärden hem, det hade det INTE gjort utan den!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
8/22/11, 7:02 PM
#31

Jag hann inte säga hej då till alla innan jag åkte hem!

Många hade försvunnit åt olika håll efter maten. Jag hoppas att jag får ge er en kram på det här sättet i stället!

Kram kram kraaaam!Kyss

Köpingsljusen
8/22/11, 8:39 PM
#32

Tack Jane, Joel, Hellas och alla ni andra som gjorde den här träffen till en ny glädjeträff! Skrattande

Jag säger som andra - hoppas det blir en i vår också, så vi har något underbart att se fram emot när vintern kommer… Flört

Kram på er alla! Kyss

\Rickard

"I livet utan slut, där jag nu befinner mig, är allt perfekt, helt och fulländat, och ändå förändras livet ständigt."
Louise L. Hay

Medarbetare på Spiritualism i Fokus

Vargflickan
8/22/11, 11:26 PM
#33

Tack Oona, det tar jag självklart tacksamt emot!!! Hoppas jag inte gjorde dig besviken med att vara blond, kort och smal Flört På tal om healing så gillade jag verkligen din morgonmedation med ringen. Synd bara att jag höll på att somna stående av allt nattsudderi, men jag gillade övningen SKARPT!!

Elpida: Vi skyller på förkylningen, va? ;)

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

Jane-Lyzell
8/22/11, 11:35 PM
#34

tackKyss och god natt!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
ludde1
8/23/11, 11:01 AM
#35

Tacka alla för en underbar helg. Tack Jane o Hellas för allt arbete ni har lagt ner på denna träff. Tack även till Joel för god mat.Glad

Man har fått så mycket kärlek o värme av er alla. Det var mycket skratt och sång.

Det var så kul med alla övningar vi har gjort, allt var Jättebra.

Vår resa hem gick bra. Trött, men vad då, vi hade så trevligt så man glömde bort tröttheten.

Skickar en kram till er alla.Kyss

Vargflickan
8/23/11, 11:31 AM
#36

Bra att ni tog er hem i säkerhet ludde! Det var jättetrevligt att så träffa dig!!! Skrattande

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

rakelmaria
8/23/11, 2:41 PM
#37

..Tack alla underbara människor som var med! Det var roligt och träffa nya och gamla själar;),lära massa nytt,erfara och känna nya saker.Det här lever man länge på..Och inte minst:Tack Jane vi fick ha helgen i underbara Ramsbergsgården,Joel som såg  till vi fick mat i magen,och den är god den!:),Hellas och Jane som organiserade detta och alla ni som lärde ut ert kunnande ..Underbart är kort,men man fick blodad tand att lära mera!  Det blev mycket skratt,en och annan tår(av glädje,eller man blev rörd,ingen ledsamheter här inte..)Ni allesammans gjorde träffen vad den blev,underbar,med era energier,och jag tackar för det!Hoppas det blir mer..Kram till er alla,ha det gott!

Jane-Lyzell
8/23/11, 2:47 PM
#38

35 o 37 tack goa ni självaKyss det är det här som är det fina med att träffas när man skriver på forum och vad mediumskap handlar om att dela med sig av varandra till varandraSkrattande

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

sven-g
8/23/11, 9:17 PM
#39

Ska även tacka alla underbara mäniskor, och ett exstra tack till Helena Joel och Jane. Nu har livet övergott till normal tillstånd bl, sista blosset tog jag ca 17 i söndags, märkligt under alla typer av mediala cirklar eller kurser röker jag, även typ fest. Känner annars inget behov av cigg. Så nu blir det att röka nästa onsdag Oskyldig

Hellas
8/23/11, 9:19 PM
#40

Tack alla fina vänner, ja kanske vi kan ta en repris till våren, men jag tror att vi får banta ner schemat lite så att vi slipper ha koll på klockorna så förskräckligt Flört

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
8/24/11, 12:07 AM
#41

39 då är ju inte medialt arbete någon bra påverkan på digFlört

40 Bra förslag!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Kenzo
8/24/11, 12:01 PM
#42

Jätte kul om det blev en träff igen till våren kram till er alla

Jane-Lyzell
9/17/11, 7:54 PM
#43

42 vi får jobba på detGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Maian
10/6/11, 7:38 PM
#44

Åhhh, vad jag saknar er alla!!! Gråter

Det känns så härligt att i höstrusket med mörker och regn tänka tillbaka på en underbar helg tillsammans med er alla!

Appropå mörker, så har jag insett att det är bätttre att lita på sin intuition. Den ska komma i första hand och därefter pendlar, pinnar o dyl. Så Jane passa dig, jag kommer att hitta dig nästa gång Flört om det inte är någon i blåbärsriset som ropar förstås Skrattande.

Önskar er alla en härlig och underbar tid tills vi ses igen.

Många kramar från Maian

Jane-Lyzell
10/6/11, 7:40 PM
#45

44 ha ha ha härligt MaianKyss du har ett år att träna:-)))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[outgrundlig]
10/6/11, 7:46 PM
#46

#45 Va! Ett år??? buhu…trodde vi kunde komma till tidig vår och ha med oss egna sovsäckar så ni slapp att värma upp allt i alla rummen…bara elda i kaminen i frukost/lunch/middag rummet, allt för att ses igen så energierna hålls i schackSkrattande

Gött att du skrev Maian och fick liv i tråden o våra energier igenFlört

Jane-Lyzell
10/6/11, 7:59 PM
#47

46 Ja vi får hoppas tidigare!!! - men du behöver ju intee träna psi .- du var ju en fena på detSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
10/7/11, 9:00 AM
#48

Jaaa, till våren, till våren!!!!!Skrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
[outgrundlig]
10/7/11, 5:17 PM
#49

#47 Jaa, jag håller tummarnaSkrattandeför våren!! Tack Jane, för att vara andra gången jag gjorde det så blev jag oerhört glad att det jag gjorde ledde till dig direkt. Fast min kondis höll inte eftersom jag kutade runt i hela eran trädgård, efter jag sagt hej till dig,för att låtsas att jag fortfarande letade…jag flåsade som en gammal kossa efteråt. Tungan uteHur nu de flåsar?

Jane-Lyzell
10/7/11, 5:38 PM
#50

49 ha ha ha ha ….du är för härlig - man skulle ju sätta sig på verandan när man funnit migSkrattande kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[outgrundlig]
10/7/11, 5:46 PM
#51

#50 Allt för att alla skulle få öva i fred o hitta självaFlörtSkrattandekramen

Upp till toppen
Annons: