Annons:
Etikettoff-topic
Läst 572 ggr
Andina
2011-08-14 21:53

Bestulen på sin skönhet!

En film om allas vår moder… Ska vi verkligen låta hennes skönhet stjälas ifrån oss? Eller ska vi göra nå't…?

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Elpida
2011-08-15 08:01
#1

Hon är verkligen fantastisk vår Moder Jord, och det gör så ont i hjärtat att se och läsa ibland hur vi missbrukar hennes resurser - vårt eget hem!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Hellas
2011-08-15 20:02
#2

Tack Andina, ja visst är det förfärligt hur vi under de sista 100 åren har lyckats förstöra vår planet Gråter

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
2011-08-15 20:23
#3

Tack väldigt tragisk och samtidigt fin! - la ut den på Fb med:-)))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Andina
2011-08-15 20:43
#4

Ja, visst är det väl en fin video - och sorglig. Jag gråter varje gång jag ser den - och jag tittar på den lite då och då, för att påminna mig om att "tänka efter" ibland… Det borde vi alla göra emellanåt.

Bra att du la' ut den på FB, Jane, jag tycker att så många som möjligt borde titta på den… hur smärtsam den är… 
Gömmer vi oss för det smärtsamma och det obehagliga, ja, då bekräftar vi bara att det är ok att låta 'destruktionen' fortgå!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Jane-Lyzell
2011-08-15 20:45
#5

Kolla gärna listan med rapp poesi jag la ut - en enorm fin kille som skriver dessa texter- han har mycket inom sig!Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: