Annons:
Etikettoff-topic
Läst 853 ggr
[GunillaF]
2011-08-11 07:58

Torsdag 11/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon i burken!

En ny dag med nya möjligheter ligger framför oss. Härligt att ta till vara på den och se vad den ger. Lite hjälp på traven måste vi ge den förståss och inte bara sitta och vänta FlörtKyss

Annons:
Elpida
2011-08-11 08:12
#1

God morgon!

Vaknade med känslan av att detta är en rätt så bra dag, så jag får väl göra mitt bästaGlad. Fick till en ny koreografi till mitt nya Zumbapass igår, alltid roligt att hitta lite nya moves och rytmer! Mina svägerskor hade rensat i svärmors garderober igår och kom med en säck kläder och skor. Vissa skor är inte ens uppackade, hon hade lite shoppingmani om man säger så, men väldigt god smakFlört. Min minsta tog upp kläder och skor och sniffade på dem och sa, "ååååh, det luktar yajja" (grekiska för farmor). Svärmor gick bort för lite mer än ett år sedan och det har varit svårt för syskonen att plocka i grejerna.

Hoppas ni hittar massor av guldkorn idag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
2011-08-11 09:07
#2

Godmorgon på er!

Här skiner solen i dag bara det gör mig glad. I dag skall jag diska en massa glas som skall in i vårt nya ekskåp.

Hoppas ni alla får en underbar dag! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Hellas
2011-08-11 09:27
#3

Godermorgon,
Här skiner också solen och det är klarblå himmel, jag jobbar idag men verksamheten har inte kommit igång riktigt ännu så denna vecka är en lite lugnare startuppare.

Kram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

ludde1
2011-08-11 09:36
#4

Godmorgon allesammans.

Här skiner solen lite moln som far förbi.

I dag skall jag klippa ner blommor som har blommat färdigt, och rensa lingon.  Det finns alltid något att göra.

 Ha en bra dag allaGlad

Andina
2011-08-11 10:50
#5

Go'Morron i tråden! Solen har inte hittat hit riktigt ännu, glimtar till nå'n kort minut ibland, men annars gråtyngt och blött ute. Friskt och fräscht - men nästan lite för kyligt… vill ju gona mig på verandan med kaffe och papegoja en stund. Jag får hoppas på att solen hittar fram under dagen!

Alltid finns det nå't att göra, visst är det så. Och blir det en gråmulen och regnig dag, så får jag förhoppningsvis en del datorjobb gjorda idag igen.

HareGodis allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

JustMe08
2011-08-11 12:01
#6

God morgon!

Ingen riktig sol här heller, men ganska skönt i luften ändå. Idag blir det en del ärenden sen hoppas jag att jag tar mig upp i skogen en stund.

Ha en toppendag alla därute!Kyss

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: