Annons:
Etikettmedialitet
Läst 3182 ggr
Hellas
8/10/11, 5:43 PM

Ser du djur?

Hur är det, har du haft eller har du även idag, besök av olika djur som egentligen inte är från denna värld?
Jag tror att vi är många som får signaler från andra sidan via djuren och naturen, mer än vad vi själva många gånger observerar på grund av att vi har alldeles för bråttom.

Jag har till och från besök av katter, framförallt en katt som brukar komma och hälsa på.
Det är inte en kisse som hör till mig eller min make men vi ser den bägge två.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
stina63
8/10/11, 6:46 PM
#1

Hellas jag har besök mellanåt av andedjur. Ibland av min avlivna katt Curre. Men även andra hundar och katter, blir lite trångt mellanåt här hemma känns det som.Glad

Hellas
8/10/11, 6:50 PM
#2

#1 *Fniss* Jag kan tänka mig det!

Kommunicerar du med dem eller vill de bara visa att de finns Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

stina63
8/10/11, 6:55 PM
#3

Funderat ibland att skaffa en större säng. Blir lite trångt i sängen.Skrattande Jo de händer ibland att jag komunicerar med dom.

En svart vit katt hette lily. För när jag frågade om namnet så åkte en paket rökelse ner från hyllan på datorn. Där stod de lily.

[sushi8]
8/10/11, 11:13 PM
#4

För några veckor sen fick jag besök av en hund mitt i natten. Den hoppade upp i sängen och lufsade runt i håret, sådär kittlandes. Haha. Det var härligt, vet inte vem hunden är dock. :)

Hellas
8/10/11, 11:33 PM
#5

#4 Skrattar….härligt!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[GunillaF]
8/11/11, 12:04 AM
#6

Min katt brukar visa sig ibland Kyss

Annons:
sven-g
8/11/11, 12:34 AM
#7

Inte är det ovanligt men jag blir lika förvånad var gång vissa saker händer. Är säker på att den levande hunden gör något, tex håller på att puffa på mig, men då är det någon annan.

Hellas
8/11/11, 9:34 AM
#8

Det är så otroligt fint när de kommer och man blir så rörd Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Andina
8/11/11, 4:57 PM
#9

Har haft besök av mina avlidna djur men även av andra djur i Andevärlden. En katt, bl a, som håller till här vid ett träd där jag bor. Jag möter ibland även djur som jag endast kan benämna som "kraftdjur"/djurguider e d. Jag har även många gånger sett de andedjur som finns med mina papegojor. En av dem har en likadan papegoja med sig. Den andra (som nu är död) hade alltid en liten uggla vid sin sida.

Min katt som dog alldeles nyligen har visat sig några gånger och det känns så befriande och skönt när de kommer även efter döden!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Malinkonst]
8/11/11, 10:33 PM
#10

Jag har besök av levande djur som är personer från andra sidan , sisst var det en fjäril, fåglar som flygger över mig.

Nu har jag stöt på fjädra av fåglar vart jag än går. Ja djur och natur har mycket att säga och ge som signaler, både som djur från andra sidan och i form av riktiga djur , med själar från andra sidan som vill säga något.

Jag har en speciell stig jag vandra i skogen där kommer det alltid ett rådjur, bara på den plasten och ingen annan ser det bara jag, hade en vän med en gång och hon såg inget. Den stigen är det något speciellt med. Har länge funderat över varför rådjuret kommer just där, på samma ställe varje gång.  Naturen är fin och underbart med sin signaler.

Malin

Amandla
8/16/11, 5:13 PM
#11

Jag ser då och då olika djur. Ibland är det en vit katt (har aldrig haft nån sån), ibland nån av de svartvita jag haft. Emellanåt kommer min lilla pudel på besök, det känns när han kommer och lägger sig tätt intill mitt ben på natten, precis som han gjorde när han levde, jag kan verkligen känna värmen från hans lilla kropp. Och åh, där kom en kraftig saknad efter honom över mig :-(  Det är ett och ett halvt år sen han gick över.

En natt för kanske tio år sen vaknade jag av att något slickade mig i nacken, en stor sträv kattunga var det. Jag vaknade med ett ryck och hann se ett jättestort lejon, men han krympte hastigt och blev liten som en katt. Kändes som att det var för att inte skrämma mig mer än nödvändigt. Han är ofta med mig, särskilt när jag känner mig orolig. Mörkrädd har jag varit sen jag var liten, om jag blir det nu så känns det gott att mana fram mitt stora lejon :-)

Ibland känner jag också av en elefant, tror hon är från ett tidigare liv. Jag har alltid varit fascinerad av elefanter, när jag var liten gick det en tv-serie om en pojke som jobbade med elefanter. Den såg jag på, men jag minns inte så mycket annat av det. Läste en gång en bok där en person beskrev ljudet från en elefant som kallar på en annan, då kände jag precis i min kropp hur det känns att rida på en elefant när han/hon gör det ljudet, som ett minne alltså.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Hellas
8/16/11, 6:36 PM
#12

#11 Tack för att du vill dela med dig, visst är det mysigt när de kommer.

Det låter jätteintressant med en Elefant, kanske är det ditt kraftdjur Skrattande!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
8/16/11, 11:39 PM
#13

Härlig läsning - vist har jag alla mina gamla väänner hos mig - då och då - Kyssföst för jag behövde dem - men efter ett tag tror jag det är för dem behöver migFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: