Annons:
Etikettoff-topic
Läst 765 ggr
[GunillaF]
7/30/11, 9:40 AM

Lördag 30/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

En härlig och solig dag går oss till mötes. Iaf här i mellersta delarna av landet.

Jag hoppas ni också får en härlig dag!

Annons:
Hellas
7/30/11, 10:08 AM
#1

Godmorgon GunillaF och alla andra solstrålar ute i landet.

Vi har också mstrplande solsken idag, det blåser dock en hel del men jag tror att vi ändå ska välja att njuta idag.

Kram och ha en riktigt bra dag

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

millam
7/30/11, 11:04 AM
#2

God förmiddag!

Hoppas alla mår bättre än igår.. !

Jag är slut, men jobba ska man.. benen bär inte..ska se om jag klarar en tur idag med ömtåliga saker till den nya bostaden. Kom o tänka på.. man ser inte ett enda litet grässtrå från min balkong ännu.. men går man bara runt hörnet finns en härlig strand, där folk badar "olagligt".. dock inte för barn, då det är djupt med bara en stege ner till vattnet. Så lite sommar hinner jag med ändå!

Hellas
7/30/11, 11:13 AM
#3

#2 Ta det försiktigt millam så att du inte gör dig illa.
Jag håller tummarna för att du ska få lite sommar runt knuten du med.
Vi behöver alla få lite livgivande sol.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

JustMe08
7/30/11, 11:50 AM
#4

God förmiddag!

Här blir man minsann bortskämd, vi har sol och tokvarmt idag igen. Jag ska nog iväg med dottern en sväng och sola. Får se hur länge jag står ut, jag är ingen ligga-i-solen-och-pressa-människa.

Ha en fin-fin lördag därute. Och skäm bort er litegrann.Kyss

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

[walkinbeauti]
7/30/11, 1:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God eftermiddag Glad

Är ute och motionerar min kvast och ville titta förbi säga Hej och önska en fortsatt skön Lördag.

En liten trollgubbe min mor gjorde i cernitlera får hälsa er en skön Helg .En liten vakt i mitt hus så inget oknytt kommer in .

Nu far Trollmor hem igen på sin kvast Flört

Kramen till er Glad

Kerstina-61
7/30/11, 2:58 PM
#6

Ingen  sol här idag, men ändå varmt. Tycker det varit sköna sommarkvällar att njuta av :-) Dagarna har varit lite väl kvalmiga och därför har inte huset blivit målat än….eller så skyller jag på det Flört

Söt trollgubbe WB Glad Jag älskar troll :-))

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Annons:
Jane-Lyzell
7/30/11, 3:41 PM
#7

Kursen slut och man är lite trött o sliten ikväll blir det Harry PotterSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[GunillaF]
7/30/11, 4:04 PM
#8

Åh vad härligt jag haft det. Legat både på stranden och i vattnet i flera timmar. Livet på en pinne!

Ha en bra Lördagskväll!

putte!
7/30/11, 7:42 PM
#9

godkväll allaGlad själv har man varit på loppisar efter fynd,men tyvärr inge napp haha,men kul ändå Glad

Mahrika
7/30/11, 8:53 PM
#10

Hej i sommarkvällen!

Kan någon på forumet säga något om min älskade katt som blev ihjälbiten av hundar under natten mot lördagen?

Elpida
7/30/11, 9:19 PM
#11

Hm, här är vi inte bortskämda någonting! Skitväder och man blir hur trött som helst! Nåja, vi har slarvat bort dagen och det ska vi inte göra imorgon iaf, då blir det en utflykt till stan!

Vi har faktiskt inte slöat hela dagen, det var karneval i grannsamhället så vi var där och tittade och tog en fika - dagens höjdpunktTungan ute.

Hoppas ni njuter av lördagskvällen!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: