Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 904 ggr
Annisangel
7/26/11, 12:06 PM

Härlig dröm inatt...!

Ni får gärna tolka eller kommentera om ni vill!

------------------------------------------------------------------------

Jag sitter framför ett torn i skogen. Det är en varm solig dag, lite fuktigt i luften eftersom det precis har regnat… Runt om mig reser sig meterhöga tallar och granar. Jag sitter i gräset i klänning och lyssnar till någon som talar uppe i tornet. Det är naturens klassrum och färgerna dansar runt mig och ljuvliga dofter retar min näsa. Jag kan inte minnas nu orden jag fick höra men allt runtomkring minns jag väl…

Den som talar är min far, jag ser det tydligt. Aldrig kunde jag i min vildaste fantasi veta att han har så mycket visdom, så mycket kunskap.

Nu går solen ner och spelar guldstrimmor i skogens djup. I samma ögonblick dämpas färgerna ohc går mot mjukaste rött… Jag vandrar ner mot en strandkant och får sällskap av min hjort innan det är dags för hemfärd… (minns att jag flög innan jag hamnade där i skogen)

------------------------------------------------------------------------------

KramarKyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
[Malinkonst]
7/26/11, 5:20 PM
#1

Mycket fin drömm du drömt, hjortar är finna!

Jag möte en en gång på ett mycket specilet ställe i ett skogsglänt  på en stig utanför uppsala. då förstod jag inget om totem djur  och djur som väg visar en .

Måste varit fint att vakna ur den drömmen !!!

du skriver om rött här kan du (på eng dock) läsa om färger som symboler i drömmar

http://www.whats-your-sign.com/color-meanings-in-dreams.html

Gillar denna sida

där finns amssor av annat också om drömmtolknig totem m.m

Malin

Hellas
7/26/11, 10:31 PM
#2

Jag återkommer gärna till den här tråden, måste fundera lite först över din fina dröm Oskyldig!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annisangel
7/27/11, 7:38 AM
#3

Måste tillägga att det röda var en blandning av rött och orange… Men eftersom min engelska är lite knagglig behöver jag hjälp att översätta… Någon som kan hjälpa mig med det??

Orange: Orange in dreams is a sign of equalization, balance and temperance. Orange stands stoically between the raging initiations of red, and the themes awareness/realizations of yellow. It is not entirely physical and not completely mental. Orange is the fulcrum and our perception the teeter-totter. When we dream in oranges, we are asked to consider what is in-balance (or need of balance) in our lives. Orange offers messages of harmony and contentment too - often achieved through a specific (sometimes lengthy) cycle of time. Orange also asks us to build up our immunities, freshen up our routines and engage in practices that enhance our daily lives. On a personal note, I think of pumpkins when my clients tell me they've dreamed in orange. Pumpkins speak to me of manifestation - from tilling soil, to planting seed, to tending the plant, and then harvesting. In other words, actions over a period of time lead to specific results. .

----------------------------------------------

supertack för länken Malin!!Kyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
7/27/11, 7:41 AM
#4

Det är fantastiskt egentligen… Inatt var det som att jag fick ett energi-påslag… Jag vaknade över att jag uttalade orden: Vad snäll du är, medans det kvillrade och glittrade i hela kroppen av glitterregn som kom uppifrån… Så idag var det härligt att vakna!

Det känns att det är utveckling på gång hos mig… Djupt, tillfredställande och samtidigt en utmaning att möta gamla rädslor och så småningom släppa dem när man är färdig och har kollat dom från alla håll…

Många Goa Kramar

Annisangel

[Malinkonst]
7/27/11, 11:06 AM
#5

Jag brukar ta hjälp av googels översättning om det är något jag inte förstår eller känner att jag vill förså bätter,Det är inte alltid hundra men man förstår innebörden och så mycket bätter. Jag tror att sidan för dig kan vara intresant, hela sidan så om du vill få hela sidan:

ta länken som jag lämanar här, klipp ut den klistar in den i ett internet fönstret. Då kan du se alla färgers betydelse och lite mer allmänt

lycka till !

Du ska fundera över vad som du behöver få i balans ! Utjämning balans och måttfullhet.

Hjorten som kommer senare är en förknippat med månen, grynning,Östligt riktning.

så tolkar jag det

så du vandrade öster ut ur drömmen, färgen röd/orange  kan vara grynningen alltså solens uppgången/nedgången som nu är att du behöver få saker i ballans. kanske kan det som händer i drömmen innan visa på vad som var inanna som kanske behöver komma i balans.din pappa vishet låter som något bra .

Malin

http://translate.google.se/translate?hl=sv&sl=en&u=http://www.whats-your-sign.com/color-meanings-in-dreams.html&ei=cM8vTunfLM7RsgagopAD&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CB4Q7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://www.whats-your-sign.com/color-meanings-in-dreams.html%26hl%3Dsv%26client%3Dfirefox-a%26hs%3Dqyf%26rls%3Dorg.mozilla:sv-SE:official%26prmd%3Divns

Annisangel
7/27/11, 2:58 PM
#6

Jaha tack Malin! Det känns riktigt det du skriver!Skrattande Nu ska jag kolla runt lite mera på länken du sände med! Jag tittade bara som hastigast imorse men den verkar fin!

Kram

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Upp till toppen
Annons: