Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 1227 ggr
Annisangel
7/18/11, 7:26 AM

Auramålning imorgon!

Jag ska göra en auramålning imorgon nere hos Åsa på steget vidare och jag känner att det blir ett omvälvande möte som jag kommer ha nytta av… Ska nog stilla mig en aning innan jag går dit för jag känner redan nu att energierna är uppe i taket!!

Mmmmm, längtar…. Vad kommer att komma fram!?!?!?

Kram på er alla goingar!Kyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
[walkinbeauti]
7/18/11, 7:33 AM
#1

Ååååh vad intressant,hoppas du får ut mycket av det.Har aldrig provat varken målning eller aurafoto men kan förstå dina energier är i full fart av förväntan.

Lycka till Glad

Andina
7/18/11, 8:33 AM
#2

Vad roligt, Annisangel!
Jag har bara lekt lite "auramålning" med färgpennor men inte provat "på riktigt". Jag kan tro att det känns spännande. Jag hoppas du berättar efteråt hur du upplevde det?! Ha kul! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Hellas
7/18/11, 10:27 AM
#3

Vad kul, hoppas på att vi får en liten rapport om hur det var

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Indiania
7/18/11, 10:31 AM
#4

Åh vad spännande det låter, skulle verkligen vilja testa. Väntar ivrigt på när du berättar hur det var! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annisangel
7/18/11, 5:55 PM
#5

Klart jag ska berätta för er!!

Sen får jag nog målningen med mig hem plus en cd med allt hon säger… Kan vara svårt annars att komma ihåg allt. Det ska ta en timme sa hon! Kyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Annisangel
7/19/11, 9:52 PM
#6

Ujuj vad intressant det var och vad mycket info hon fick fram. Allt kunde jag ta till mig. Så hade jag en blockering i hjärtchakrat som hon löste upp och det kändes ungefär som en säck med sten rasslade ner på golvet och försvann. Det var riktigt häftigt!

Hon tyckte att jag överlag var väldigt frisk och hade fina färger. Jag fick se min skyddsängel och så hade jag min gammelmoster med mig och min far och morfar. Min far och morfar är mina andliga vägledare och det känns tryggt.

Jag fick ett mantra att meditera över: JAG ÄR… Hmmm, väldigt passande på mig för att jag gärna går efter andra istället för att själv lita på det jag är…

Så såg hon att jag har väldigt lätt för det andliga och att jag kommer jobba inom detta inom snar framtid, eller i alla fall hjälpa andra genom min gåva, jag gillar verkligen att hjälpa där jag kan.

Hon såg min kreativa sida som lysande gula bollar runt mina händer.

Hon frågade mig vad jag känner för ordet stjärnfödd o jag såg på henne och sa men det är ju jag! Hon nickade och visade mig stjärnan jag kom ifrån och bad mig tona in och ta reda på varför jag  är här… Svaret kom ganska raskt: hjälpa människor upp i vibrationer!

Kram på er!Kyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
[walkinbeauti]
7/20/11, 5:14 AM
#7

# 6 Härligt att höra och visst käns det underbart när det stämmer in det andra får till sig.Även det bästa mediet behöver ibland gå till ett medium för bekräftelse.

Roligt att du blev nöjd,sånt där är alltid roligt att höra.Lycka till på din andliga resa den kommer bara att bli bra ska du se Glad

Andina
7/20/11, 9:10 AM
#8

#6 - Vad kul att du känner dig så nöjd och glad över Auramålningsdagen! Spännande också med "informationen" som du upplever känns rätt.

Och ja, det är skönt när man riktigt känner hur en blockering släpper. :)

Det ser ut att du går en härlig tid till mötes på din andliga väg! Lycka till säger jag också och Ha Kul!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

storlappen
7/28/11, 8:46 AM
#9

Jag tyckte det lät intressant,det du hade varit på.Så jag var hos henne igår.Jag hade blockering längst ner,annars såg det bra ut.Och jag kommer snart att utveckla det mediala.Nu var hon här med cdskivan,så nu ska jag lyssna igenom den.

Jag skulle bland annat läsa om indianer så jag hoppas att någon (till ex walkingbeuti) kan ge mig ett tips.

Stor kram storlappenGlad

Upp till toppen
Annons: