Annons:
Etikettoff-topic
Läst 595 ggr
Ghosthunter
7/6/11, 9:48 AM

Varför?

Absolut inte meningen att gnälla….men varför får man inte göra trådar för efterlysning av djur?Obestämd

Jag tycker det hade varit bra för det kan ju lösa problemet för den som är drabbad och vars älskade djur har sprungit bort och dessutom får vi som vill en fin chans att öva!!Flört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[walkinbeauti]
7/6/11, 9:56 AM
#1

Det beror enbart på att om vi tillät både avläsning och finna borttappat skulle vi överösas med med frågor och få sitta och svara på enbart sånt vilket trycker undan andra viktiga diskussionsämnen för den som kanske tex är ny inom ämnet.

Det är inte för att vara ogina men väl några får nys om att det finns kunniga medium så överöses man med frågor till sist och någonstans måste man dra en gräns Glad

Ta bara tex min hemsida där fick jag plocka bort kontaktsidan efter att de drällde in frågor om allt mellan himmel och jord,visst man kan tycka att någon kunde man ju svara Flört men ofta blir bara någon flera stycken och man skulle inte få göra annat än att sitta dagarna i ända med svar på folks frågor.

Därför är det stopp på både medialt och healing,trådarna låser vi med en gång inte av elakhet utan enbart för trycket av antalet folk som vill ha hjälp.

Glad

Ghosthunter
7/6/11, 10:05 AM
#2

Okay, jag förstår…jo, det är ju bäst att dra en gräns som ni har valt….för annars om man bara hjälper nån enstaka person och mota andra så blir det  ju orättvist!!Flört

Reagerade bara på rambrikos inlägg om sin försvunna katt och ville försöka hjälpa till!!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[walkinbeauti]
7/6/11, 10:13 AM
#3

Helt klart önskar man att kunna räcka till för alla men tyvärr måste även medium sätta gräns pga utbrändhet osv.Får man 10 15 frågor om dagen då tröttnar man och orkar inte varje dag möta detta.

Nu jobbar jag inte som vanligt medium men på den tiden jag var inne på privata sittningar och seanser blev det på tok för mycket både i pm och via mailen.Jag var den som tidigare inte alls förstod varför många medium var så stränga med sina regler men väl hemsidan kördes igång så förstod jag när frågor om ditt och datt kom rullande in Glad

Det är nog många som reagerar det gjorde jag innan jag förstod hur mycket frågor som kommer flygandes från alla håll.Bra att du frågar det ger ju chansen till folk som vi låst trådar för att förstå varför och att det inte handlar om elakhet eller uppstudsighet utan enbart att vi behöver dra gräns.Glad

Ghosthunter
7/6/11, 11:03 AM
#4

Det är helt okay….jag har full förståelse för det och respekterar det. Jag kan tro att om man tillåter, så öser det in frågor och även om man vill vara alla till lags så går det ju inteCool

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: