Annons:
Etikettoff-topic
Läst 692 ggr
[GunillaF]
2011-07-01 07:28

1:a Juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon.

Molnen tornar upp sig på himlavalvet men jag känner bara solsken och glädje för det är sista dagen jag jobbar - sedan semesterGlad

Ha en bra dag!

Annons:
Kerstina-61
2011-07-01 08:26
#1

Härligt med semester för dig, Gunilla Glad En riktig semesterbild Flört

Min sambo har nu 4 veckor. Vi har inget bestämt utan låter det komma som det kommer. Skönt!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

JustMe08
2011-07-01 08:39
#2

Godmorgon sötnosar!

Ojojoj, vad härligt det brukar vara att räkna ned de sista timmarna till semester. Jag har precis 1 vecka kvar att jobba nu.

Idag har vi också molnigt och det är otroligt kvavt, nästan så man kippar efter luft som en guldfisk vid minsta ansträngning.

Ha en toppenfredag!Kyss

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

[walkinbeauti]
2011-07-01 08:43
#3

God morgon i semsetertider allihop Cool

Hoppas du får en skön semester Gunilla Glad

Har nyss klippt gräset och slagits med bensindunken som "medvetet" sprutade ner mig med soppa,så nu luktar jag gott trots dusch och skrubb.Vilken lukt att kunna sätta sig Obestämd

Ha en härlig dag Glad

Ghosthunter
2011-07-01 09:54
#4

Go morron alla!!

WB - Ojdå…ja det är ju inte så roligt. Men du skulle gärna kunna vara i närheten av mig, för jag gillar lukten av bensin..haha!!Skrattande

Trevlig semester till alla som går ut i den samma idag!!

Ha en bra dag där ute!!Flört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Andina
2011-07-01 09:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Go'Morron allihop!

Härligt att ha semestern framför sig - ha en underbar semester, Gunilla! Och alla andra också!

Vilken fräck bensindunk du har, Walkin'! Vad har du gjort henom? Du får sätta dig i respekt! 
Ja, fy bubblan vad jobbigt att känna bensinlukten med sig hela tiden… Den har kanske fastnat i näsan också, det brukar fräna lukter göra ibland har jag märkt… Men bensin är ju så flyktigt så jag hoppas att lukten ångat bort snart!

Mulet, vindstilla och 21 grader för tillfället - få se om det kan stanna vid det, varmare vill jag inte ha… :/

Ha en skön fredag allihop! Och gotta er ni som går på semester nu!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Elpida
2011-07-01 10:00
#6

God förmiddag!

Grattis till stundande semester Gunilla! Själv jobbar jag två veckor till men sedan bär det av till Kroatien! Det blir det som får hålla mig uppe om vädret ska vara grått och regnigt i fortsättningen, men vi får väl hoppas att de har fel - de där väderrapportörerna!

Är så fantastiskt trött, tror jag behöver sova ut ordentligt i helgen. Det kan behövas eftersom den ska ägnas åt att klyva ved. Har lovat att få in en shoppingtur med ena dottern oxå så lite nöje blir det oxåFlört.

Önskar er en härlig fredag med mycket mys!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Ians
2011-07-01 13:44
#7

Hello på er…

själv är jag sjukskriven sedan 5 månader tillbaka…så jag är iaf ledig!

Skönt nu när fler är lediga och vädret gör att man kan vara ute mer…

Önskar alla en jätte fin fredag…och helg!

Upp till toppen
Annons: