Annons:
Etikettoff-topic
Läst 599 ggr
Andina
6/21/11, 5:45 AM

God Morgon 21 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron allihop!

Hoppas ni fått vakna till en härlig och solig sommardag idag! Sommaren står som högst på himlen på vår sida om jordklotet idag - och här verkar det som att den kommer att lysa upp tillvaron igen!

Ha en skön och somrig dag!

Undrar om det börjar bli badtemperaturer i vattnet snart…?

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
[walkinbeauti]
6/21/11, 6:02 AM
#1

God morgon Andina och ni alla andra.Den piren skulle jag vilja knalla ut på och stå med utsträckta armar mot skyn och hämta energi från universumGlad

Hoppas ni alla får en skön dag Glad

Kramen till er !

ludde1
6/21/11, 7:25 AM
#2

Godmorgon alla som tittar in.Glad

Nu jobbar man bara 2 dagar till sen blir det semester härligt.

Ha en skön dagGlad

[GunillaF]
6/21/11, 8:00 AM
#3

God morgon.

Finväder?! Näe, här är det väldigt molnigt och bara 14 graderTyst

Ludde, vad härligt! Jag jobbar nästa vecka också, sedan kan jag göra semesterfirarna sällskap.

Ha en riktigt bra dag och glöm inte upp att stanna till ibland.

Elpida
6/21/11, 8:28 AM
#4

Guten morgen!

Nja, här blir det nog inte badväder på bra länge för min del. Det ska vara minst 23-24 grader i vattnet om jag ska ge mig i, jag är en frusen kvinna!!! Det får bli när jag kommer till Kroatien!

Tråkväder som vanligt, regnigt och blåsigt. Vart tog värmen vägen?? Jag hoppas att det blir någorlunda hyfsat på midsommarafton iaf så att vi kan dansa runt midsommarstången utan att bli dyngblöta!

Hoppas ni får en riktigt bra tisdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
6/21/11, 9:02 AM
#5

God morgon alla badsugna!

#0 Härlig bild Andina!

Här är det ingen sol än så länge och säkert kallt i vattnet. Nu skall jag strax i väg och klippa mig.

Ha det gott hela långa da´n! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

JustMe08
6/21/11, 9:15 AM
#6

God morgon gulletussar!

Vilken fin bild, Andina!

Jag har jobbat så intensivt nu de senaste veckorna att jag trodde jag vaknade på jobbet imorse. Vilken härlig känsla när jag upptäckte att jag var hemma och leeedig.Skrattande

Idag blir det en cykeltur för min del. Om jag hinner innan regnet vill säga. Annars blir det läsa.

Ha en toppendag, var ni än befinner er och vad ni än hittar på för hyss!Kyss

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

Annons:
Mavios
6/21/11, 9:24 AM
#7

God morgon gänget! Vilken vacker bild Andina. Jag är glad för alla bilder så många av er delar med sig av, man blir glad så här på morgonkvisten.

I dag är jag riktigt trött. Blödde rikligt med näsblod ½-1 timme i natt. Tror det är min kortisonspray som är boven. Känner mig lite nedstämd och som sagt trött idag.

Önskar alla en strålande dag, oavsett väder!


Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

JustMe08
6/21/11, 9:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#7

Då tror jag du behöver en morgonkram. Hoppas du går till dig under dagen.Glad

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

Mavios
6/21/11, 9:35 AM
#9

#8 Åh tack, en kram är precis vad jag behöver! :)


Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Denna kommentar har tagits bort.
Mavios
6/21/11, 10:46 AM
#11

Näsblodet kom först i år för min del (det är tredje året med den här sprayen). Men jag håller med om det du skriver om att över huvud taget existera. Det är precis så det har varit för mig med! Utan kortsonsprayen är jag knappt människa under sommaren. Jag bara sover eller är apatiskt trött. Men å andra sidan så är mitt näsblod av det kraftigare slaget, så jag måste nog prata med min läkare om hur jag ska göra. Det slutade liksom "aldrig", trots att jag gjorde efter konstens alla regler med klämningar och framåtlutningar och tuss i näsan. Men lika plötsligt som näsan sprang läck, så slutade det.

Usch, nu tog jag över morgonhälsningarna med mitt gnäll!
Återgå till att önska varandra en härlig dag - det ger positiv energi för resten av dagen!


Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
6/21/11, 3:52 PM
#13

God middags kvällSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Ians
6/21/11, 9:27 PM
#14

God kväll på Er…

Idag har jag rensat mitt sovrum från både damm och knytt! Flört känns riktigt trevligt….skall läsa en bok jag började på på bussen hem från stan….ikväll…..och bara mysa!

ha en fortsatt trevlig kväll och godnatt på Er…när ni sedan skall knyta er!

Upp till toppen
Annons: