Annons:
Etikettoff-topic
Läst 628 ggr
[walkinbeauti]
6/14/11, 6:04 AM

Vilken skön Morgon !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här fridfullt mötte morgonen mig när jag gick ut på gården och skulle insupa dagens första morgonluft.Blev sittandes en stund och bara njöt av lugnet och den stora tallen som bjuder på sån energi varje dag vi möts.Önskar ni kunde höra tystnaden och känna doften denna friska morgon bjuder på.

Hoppas ni får en härlig dag,ta vara på allt vad naturen kan ge det är så läkande att låta naturen ge oss healing.Älskar denna tall som varje morgon möter mig med sin storhet och i morgon när fullmånen lyser blir det en Shamansk utesittning hela natten för att kraftladda energi och möta olika andeväsen.

Må gott och tillåt er att ta in allt fint natauren bjuder i era hjärtan Glad

Tänk vad Svenska sommaren är vacker !

Annons:
Indiania
6/14/11, 7:59 AM
#1

Godmorgon Walkinbeauti och ni andra!

Härlig bild du bjuder oss på , tallen gillar jag också och naturen över huvud taget.Här har det regnat i natt och snart skall jag ut i den friska luften.

Önskar er alla en toppendag! Flört Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
6/14/11, 8:26 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Oj…Jag såg inte att det här var en god-dagenstråd så jag gjorde en (tog bort den när jag upptäkte den här)

God morgon på er.

14:e Juni är en alldeles speciell dag. Jag fick mitt första barn då, för 38 år sedan. I kväll blir det kalas.

Klockan 12 idag ska jag på skolavslutning och glädjas med barn och ungdommar som äntligen får sommarlov. Mitt äldsta barnbarn går ut nian dessutom"

Ha en riktigt bra dag alla Skrattande

[walkinbeauti]
6/14/11, 8:50 AM
#3

Ha en underbar dag Gunilla med både avslutning och födelsedag.Hoppas ni får en underbar fest tillsammans Glad

[GunillaF]
6/14/11, 8:51 AM
#4

#3 Tack WB Skrattande

Ians
6/14/11, 9:16 AM
#5

Goddagens på Er…

vilken fantastisk Tall WB…förstår att du är tagen av den…en så majestätisk del av naturen precis utanför dörren är få förunnat!

Lycka till med allt vad ni skall företa er idag! Kalas och annat!

Önskar alla en bra dag!

[grinda]
6/14/11, 9:28 AM
#6

Jag älskar tallar och doften av barrträd…lägger in en doftande ros

Annons:
Elpida
6/14/11, 11:40 AM
#7

God middag!

Är det ditt hus, det stora gula walkinbeauti?? Otroligt härligt hus iaf!!!

Grå och regnig dag så jag ska ner på lunchen o köpa lite fika till vårt kaffe i eftermiddag, det brukar vara uppskattat av arbetskamraterna! Ikväll har minstan skolavslutning i kyrkan och den stora har skolbal så det blir full frisörsalong när jag kommer hemGlad.

Hoppas er dag blir/är fantastisk!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Andina
6/14/11, 12:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

God Middag allihop!

Vilken härlig tall, Walkin'! Jag har aldrig sett en sådan tall, utan synlig stam. Den ser ut som en jätte-en. Läckert!

Tack för alla härliga bilder!

"Min" favorittall bor också här uppe på toppen vid huset - men den är inte lika "prunkande". Det finns så pytteliten jordmån här uppe på toppen och särskilt lite vid krönet där den står, så det är ett under att den över huvud taget har vuxit sig så stor ändå.
Den är så härlig och kommunikativ. "I" den huserar även en andekatt - som jag i och för sig inte har sett på länge nu (kanske har den dragit iväg till skogs nu).

Ha en jätteskön dag allihop, med allt vad ni nu tar er för under dagen!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[walkinbeauti]
6/14/11, 1:22 PM
#9

# 7 Det är mitt föräldrarhem jag övertagit.Föräldrarna finns fortfarande kvar på gården och istället för att dom ska bo i lägenhet efter alla år på gården delar vi upp med varsina hushåll.Jag sköter och äger fastigheten medans dom på ålderns sena höst kan njuta och få bo kvar eftersom jag ändå ska stanna kvar här så känns det skönast om dom kan få njuta så långt dom orkar och bo på den plats dom älskar,78 och 82 år gammla så det blev enklaste bästa lösningen för alla.Glad

Upp till toppen
Annons: