Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1197 ggr
[walkinbeauti]
6/13/11, 7:22 AM

Morgon 13 Juni :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Måndag.Sitter och lyssnar på ett gäng skrikiga fiskmåsar som har bo i närheten.Vackra att se på men ack så argeligen dom blir om man kommer det minsta nära deras boplats när dom har ungar.

Trodde mig kunna fika på en holme förra året men fick kasta mig i båten snabbt och dra därifrån för dom anföll.

Men dom är oerhört tjusiga att se på,brukar mata dom på tomten och dom är majestätisk när dom kommer riktigt nära.

Ha en underbar dag Glad

Annons:
Indiania
6/13/11, 7:51 AM
#1

Godmorgon walkingbeauti och ni andra!

Ja visst är fiskmåsarna fina att se på. I dag skall jag på läkarbesök och se om jag kan få hjälp för min värk, till slut är gränsen nådd.

Önskar er alla en fin start på veckan! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Myy2000]
6/13/11, 8:13 AM
#2

GodmorgonGlad

Idag regnar det, en välsignelse för växtligheten här hemma. Har planterat ett flertal rosbuskar som stått och kippat efter andan i solgasset. Men nu är de glada och jag med, som slipper springa med hinkar och vattenslang.Skrattande

#1 Så tråkigt att du har problem med värk, det är ett elände. Kämpar själv med en envis whiplash-skada. Hoppas att du får den hjälp du behöver, så att smärtan lättar.

Ha det så gott, allihopa!

[GunillaF]
6/13/11, 8:19 AM
#3

God morgon Walkinbeauti, Indiania, Myy och alla som kommer in här under dagen.

Fiskmåsar…Jaa, det vore bra om de höll sig ute vid kusten. Jag har haft skrikande och skränande fiskmåsar ute på tomten varje natt i några veckor nu. Det är jobbigt att försöka sova när de skränar som de gör.

Jag hoppas ni snart får bot och lindring för er värk Indiania och Myy.

Ha en så bra dag det bara går allesammans och glöm inte att stanna upp ibland för att lyssna på ljudet av tystnadFlört

[Myy2000]
6/13/11, 8:31 AM
#4

#3 Tack, ska du haGlad. Som tur är har jag hittat lite egna knep som lindrat värken, så jag mår riktigt bra, så länge jag håller mig i skinnet.

Träning och spikmatta och en underbar man, har gett mig livet tillbakaSkrattande.

[GunillaF]
6/13/11, 8:33 AM
#5

#4 Du har tre goda "ting" - härligt!SkrattandeFlört

ludde1
6/13/11, 8:55 AM
#6

Godmorgon på er alla.

I dag är det mulet o lite regn, men det behövs regn när det är så tort.

Jag håller med om dessa fiskmåsar, dom för ett himla liv

och skitar ner överallt.

Ha en bra dag.Glad

Annons:
JustMe08
6/13/11, 9:35 AM
#7

God morgon alla!

Idag har vi också regn och det åskade som bara den i morse. Idag kan jag bara kura ihop med en bok…utan att få dåligt samvete över att jag inte är ute och tar vara på det fina vädret.

Ha en underbar dag fina ni!Kyss

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

Elpida
6/13/11, 9:38 AM
#8

God morgon!

Solen är tillbaka igen men värmen håller allt lite på sig. I fredags hade vi student, äldstan gick ut. Det spöregnade hela dagen och de stod och frös i sina små tunna klänningar. Killarna kunde åtminstone ha långbyxor och kavaj..  Nu är det bara två avslutningar och två kalas kvar denna veckan, sedan börjar livet lugna ner sig lite igen. Vi ska visserligen fira min kommande födelsedag oxå men det tar vi efter midsommarGlad.

Indiania, hoppas du får den hjälp du behöver

Kram kram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Andina
6/13/11, 11:01 AM
#9

Go'Morron alla Morgonsolar!

Ja, visst är de härliga och fina, måsarna! Ibland lite för ettriga men så väldigt personliga (vilket ju alla djur i och för sig är…) och speciella.

Jag hade en kompis som gärna ville vara hos mig mest hela dagarna, för några år sedan (innan katten valde detta hus att husera i). Han satt på verandan eller taket för det mesta eller gick med mig vartän jag gick utomhus - ifall jag skulle ha nå't gott att bjuda på (och det hade jag ju förstås…;) ).

Var han inte där så behövde jag bara ropa lite försiktigt så kom han farande direkt. Men självklart kom hans kompisar med då också, de förstod att nå't spännande var i görningen. Men vi lurade de allt!
Måzart, som han hette ;), kom och satte sig hos mig. Där satt vi tills de andra måsarna hade tröttnat - och se'n blev det kaffekalas för Måzart. Jag drack kaffet, han åt brödet!
(Jodå, ibland fick kompisarna lite gottigt att sluka också, jag kan inte vara för hård…)

Indiania, jag hoppas verkligen att du får hjälp med din värk nu! Det går inte att dras med värk hur mycket och länge som helst - man förlorar bara kraft och energi. Jag hoppas du kommer tillbaks från läkarbesöket utan värk!

Och Myy2000 - jag hoppas du också blir av med värken från whiplashen snart! Har du provat på Atlasbehandling? Det är många har blivit hjälpta av den behandlingen, så om du provat det mesta så kanske det kan vara värt att prova för dig också?

Ha en riktigt skön dag allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
6/13/11, 11:09 AM
#10

#3 #4 #8 #9 Tack söta ni, jag hoppas också det skall bli bättre, kanske om jag kommer på rätt dag TystDet var i morgon jag skulle dit så det blir en cykeltur i morgon också! Skrattande Visst blir man arg på sig själv som inte kan läsa innantill på almanackan!

#4 Vad härligt det låter, hoppas du skall bli ännu bättre. Kanske jag skulle börja använda spikmattan igen…Skäms

" Var nära naturen - var när dig själv "

Ians
6/13/11, 12:28 PM
#11

Hejsan på Er…

Själv har jag svårt för måsar sedan jag såg en som tog en and unge och flög iväg med den i sin stora trut…med små ankfötter som stack ut och sprallade…Gråter

Men visst är de både stora och majestätiska…..

Hoppas ni har en underbar dag oavsett vad ni gör idag! kram på Er!

Jane-Lyzell
6/13/11, 3:04 PM
#12

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Myy2000]
6/14/11, 1:04 PM
#13

#9 Tack för tipset AndinaGlad 

#10 spikmattor kan göra susenSkrattande

Annons:
Upp till toppen
Annons: