Annons:
Etikettoff-topic
Läst 885 ggr
[GunillaF]
6/8/11, 8:57 AM

Onsdag 8/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hoppas och tror att ni alla får en bra dag!Glad

Annons:
[walkinbeauti]
6/8/11, 9:02 AM
#1

God morgon Gunilla och ni andra.Hi hi nu har vi gjort det igen två morgontrådar med några minuters mellanrum Skrattande vi är verkligen trevlig och generösa med god morgon Skrattande

Ha en fin fin dag alla ,vilken mysig bild Gunilla Glad

[GunillaF]
6/8/11, 9:05 AM
#2

#1 Gjorde vi?! Jag har väntat och väntat att det skulle dyka upp en morgontråd, bara för att det inte skulle bli två idag igen! Till sist tänkte jag att ok, jag gör väl en då Flört hahaha. Hur det kan bli!

Elpida
6/8/11, 9:06 AM
#3

God morgon!

Ni är verkligen synkroniserade i skrivandet, Gunilla och WBGlad

Ikväll blir det bio med födelsedagsbarnet hemma, tills dess är det bara att jobba på. En liten Zumbalektion på lunchen ska hinnas med oxå!

Ha det riktigt gott idag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[walkinbeauti]
6/8/11, 9:11 AM
#4

# 2 Satt och tänkte att nu blir det två trådar igen,jag är lite velig när jag skriver och tar lite tid på mig så då hinner en tråd dyka upp utan att man ser det.Telepati kanske och du var ju först ut Flört men det är ju bara kul när det blr så Flört

Andina
6/8/11, 9:55 AM
#5

Go'Morron allihop!

Börjar i denna tråd… :)

Vilken underbar trädgård! Jag är imponerad av dem/er alla som tycker om och kan konsten att arrangera era trädgårdar kreativt!
Själv är jag förtjust i naturen som Moder Jord skapar den - så hon får besluta över hur det ska 'designas' här hemma också…

Telepatisk synkronicitet är alltid spännande! Skrattande

Ha en skön dag allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Kerstina-61
6/8/11, 11:07 AM
#6

Go middag igen..Glad

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Annons:
Ians
6/8/11, 12:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Goddagens….

Har totaldäckat några dar pga vädret Åskväder och kvav-fuktig luft…som får en att svettas tom. i duschen!

Då blir jag helt utslagen!…vill bara sova.

Men livet kallar så man får slita sig från kudden trots att den klibbar sig fast på kinden i ett sista försök att övertala en att stanna…en liten stund till bara…

Japp här har vi 20.5 grader nu och en luftfuktighet som dryper…Kan inte det där Åskvädret braka löst rejält så luften blir klarare?

Önskar alla en bra dag…..och i detta vädret en bra deodorant också Flört

Bjuder på en blomma som tröst till Er som har samma väder som vi…för visst är det vackert ute nu om vi bara orkar/har tid att stanna upp en stund och andas och njuta…av det lilla!

JustMe08
6/8/11, 7:22 PM
#8

God kväll här också!

Ha en underbar kväll!Kyss

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

Upp till toppen
Annons: