Annons:
Etikettoff-topic
Läst 910 ggr
[walkinbeauti]
2011-06-05 05:07

God Morgon Söndag 5 Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon alla !

Hoppas eran helg vart skön.Lite svalare luft så man kan ge sig ut och hugga den där envetna veden som ligger och bara väntar.Fick så mycket så det måste tas i omgångar men skönt i höst när kylan knallar in.

Ha en härlig Söndag och njut av ledighet GladBilden Tudor min yngsta katt som nyfödd,nu är han ett år lite drygt Cool

Annons:
[walkinbeauti]
2011-06-05 05:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Så här ser jag ut nu Kram från Tudor Kyss

Hellas
2011-06-05 09:02
#2

Godmoron Walkinbeauti och alla andra, idag får vi hålla i hatten, det blåser väldigt mycket.
Vi får väl se om det kan bli några lata timmar på solstolen eller om risken är stor för att vi blåser bort.

kram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

ludde1
2011-06-05 09:18
#3

Godmorgon alla.

I dag är det lugnare, men igår hade vi storm, vi hade träd som låg över vägen, det vara bara att såga sig fram.

Nu skall jag ut och plantera dom sista plantorna.

Ha en skön söndag allesammans.

[dandamimm]
2011-06-05 09:26
#4

God morgon.

Här skiner solen och det är vindstilla. Ser fram emot en fin dag. Ha det fint allesammans.

Kram Danda

[GunillaF]
2011-06-05 09:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon på er.

Precis som Ludde skriver, har stormen laggt sig. Jag planterade ut det mesta i går. Tyckte att nu kan det väl inte vara för kallt. En fin slingerväxt stog dock kvar inne på altan. Tänkte plantera den idag. Nu ser den ut att ha fryst… Fy sjutton vad ledsen jag blir. Den var nog väldigt känslig för det har inte varit under nollstrecket i natt - det har varit tre grader….

Ha en bra dag alla!

Andina
2011-06-05 10:25
#6

Go'Morron Walkinbeauti! Och Go'Morron alla andra som tittar in!

Vilka härliga bilder! Tack, tack, tack! :)

Och vilken fining, din Tudor, WB! Det är en 'seende' katt! Och han verkar vara helt 'magisk'! Jag får en 'magiker' med honom! En mycket varm och kärleksfull sådan, ser och vet… Hela jag 'hoppar till' när jag ser honom.

Slå ett rep runtom midjan och knyt sedan andra änden runt en påle, träd eller staket, Hellas! Så ser du till att inte fara iväg för långt i alla fall - då blir du en riktig (flygande) drake!

Vad jobbigt när man måste såga sig fram, Ludde! I djungeln slår de sig fram med machetas men att behöva ha med sig motorsågen… (skojar lite).

Danda, jag hoppas du får den fina dag du ser fram emot!

Gunilla, vad trist med din fina växt! Jag ställde ut lite örter (thaibasilika och andra örter) alldeles för tidigt i våras också - de var inte glada för nätterna… 
Men tre plusgrader!!! Det är ju vinter! Ja, säkert inte för er, men i min värld är det vinter med 3 grader… Hoppas ni får lite mer värme under nätterna snart!

Önskar er alla en härlig och mysig och varm och go' och glad Söndag!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Indiania
2011-06-05 10:43
#7

Godmorgon på er alla!

I dag är det inte så gassande hett i dag, det tycker jag är skönt.

Vad fin Tudor är walkinbeauti Glad

#3 och #5 Vad skönt att stormen lagt sig, trist med din slingerväxt Gunilla kanske det repar sig ( hoppas jag ).

Hoppas ni alla njuter av dagen! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Jane-Lyzell
2011-06-05 14:37
#8

God middagKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

JustMe08
2011-06-05 17:13
#9

God kväll på er!

Jag har landat hemma efter ett arbetspass och ska nu greja ihop en middag till mig och mitt sällskap för kvällen - dottern och hennes kompis.

Jag önskar er alla en skön söndag kväll!Kyss

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

Farwuq
2011-06-05 21:58
#10

God kväll, här i djupa södern är det lugnt och vi har full sommar.

Cool

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: