Annons:
Etikettoff-topic
Läst 943 ggr
Andina
2011-06-03 07:53

God Morgon 3 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron alla som tittar in idag! 

Fredag idag och ännu en vecka snart till ända. Går det inte lite väl fort..? Här är det helt vindstilla och morgonsolen värmer på - det är en njutning att ta med morgonkaffet ut och lyssna till tystnaden.

Ha en go' fredag! En alldeles lämplig dag för att dela ut en massa leenden, eller hur?!

{#emotions_dlg.smile}

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Ians
2011-06-03 08:24
#1

Godmorgon Andian…och ni andra,

Tittar in lite snabbt bara…

skall iväg….önskar iaf  en underbar fredag till alla som tittar in!

[walkinbeauti]
2011-06-03 08:26
#2

Godmorgon Andina och Ians och så klart ni alla andra som seglar förbi.Idag en lugn dag men först vedhuggning sen lugnt och skönt.

Ha en härlig dag alla {#emotions_dlg.smile}

JustMe08
2011-06-03 08:30
#3

God morgon töserna här ovan och alla ni andra som tittar in senare.

Idag är jag ledig och pojkvännen och jag ska ut i friska luften snart. På hemvägen tänker jag plocka in en bukett syrener, de luktar så himla gott,

Jag önskar er alla en toppenfredag!{#emotions_dlg.kiss}

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

Elpida
2011-06-03 08:37
#4

God morgon!

Sitter här alldeles själv i annexet och jobbar, fast då kan jag ju spela radion så högt jag vill. I huvudbyggnaden var de 2 som jobbade, tror att det blir långfrukost ute i solen snart =).

Igår var det mulet men uppehåll hela dagen, idag när jag jobbar är det strålande sol…. Vi var ute hela dagen och datorn var faktiskt inte igång alls! Familjen kommer in och hämtar mig i eftermiddag för storhandling av både det ena och det andra, ska skynda mig så jag kan njuta av solen en stund hemma!

Önskar er en superskön fredag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
2011-06-03 09:16
#5

God morgon.

Har sovit ut ordentligt idag. Det är inte ofta jag är ledig en Fredag, så när jag slog upp ögonen fick jag panik och trodde att jag hade försovit mig. Men det tog bara några sekunder innan jag kom ihåg att det är klämdag och jag är ledig.

Ha en bra dag alla!{#emotions_dlg.laughing}

Indiania
2011-06-03 09:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Godmorgon alla i det ljuva sommarvädret!

Nu är pollenkänningarna på topp också men jag är glad att solen skiner och värmer.

Ha en skön fredag! {#emotions_dlg.wink}

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Andina
2011-06-03 10:17
#7

Åh, vilken vacker bild, Indiania! Jag skulle inte ha nå't emot att tillbringa en stilla sommarnatt där - o bara kontemplera o meditera…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
2011-06-03 10:37
#8

#7 Då är du välkommen till Dues udde i Säffle Andina! {#emotions_dlg.wink}

" Var nära naturen - var när dig själv "

Kerstina-61
2011-06-03 11:35
#9

God förmiddag.
Jag har sovit länge idag då jag blev vaken inatt pga att kroppen talar om att den finns.

Idag blir det lugnt.Ska sitta i solen och bara njuta av allt jag planterade och rensade igår

Så fina bilder ni klistrat in
Önskar all en fin helg {#emotions_dlg.smile}

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
2011-06-03 14:46
#10

God middag i solens glans - vilken fantastisk fin dag - här skapar vi för fullt både inne och ute - vilken fantastisk man jag har , som skapar vårat hem{#emotions_dlg.kiss}

 blir välldigt unikt! Jag påtar så mycket jag kan utomhus{#emotions_dlg.laughing}

 och ikväll kommer min son o sonhustru med bonusbarn o hund{#emotions_dlg.laughing}

Ha en trevlig helg alla!

kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[GunillaF]
2011-06-03 20:33
#11

Go kväll

Puh..Jag har varit och flänkt runt på vägarna i dag. Skönt att vara hemma igen.

Ha en fortsatt bra kväll!Glad

Upp till toppen
Annons: