Annons:
Etikettmedialitet
Läst 829 ggr
siddelina
2011-05-20 20:51

Mystiskt ...

Jag vill dela med mig av en upplevelse som inte var otrevlig …

Natten mot torsdag jobbade jag hos en person som jag är personlig assistent till. Klockan var vid 2 tiden och jag satt och läste bredvid sängen. Personen som jag hjälper sov gott och plötsligt skymtade jag i ögonvrån en rörelse ute i uterummet som är precis utanför hans fönster.

Jag tittade ut genom fönstret, men såg inget som kunde tyda på att det var någon i uterummet. Ändå är jag säker på att det var "något" i uterummet, för det kändes som om någon tittade in för att se hur det stod till med killen som jag tar hand om.

Det var känslan och insikten jag fick … Skrattande

Jag är har ganska nyligen insett att jag är medial och har så smått börjat utforska området genom att försöka ha mitt sinne öppet och ta emot sinnesintrycken som jag får utan att bortförklara dem. Den här känslan av att jag är säker på att det var någon eller något i uterummet är väldigt stark.

Annons:
[walkinbeauti]
2011-05-21 13:07
#1

Det brukar kunna börja så när man håller på att utforska sin medialitet,att man ser saker i ögonvrån och med säkerhet vet vad man sett.Med tiden utvecklas det mer och mer och du kommer kunna se mer än bara sånt i ögonvrån

Lycka till med din utveckling Glad

siddelina
2011-05-21 19:23
#2

#1 Jaha, då förstår jag Förvånad. Tycker det är häftigt att"veta" vad jag ser i ögonvrån och inte bli rädd.

Har du exempel på vad det är för "saker" jag kan se ju mer min medialitet utvecklas?

Upp till toppen
Annons: