Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1053 ggr
[walkinbeauti]
5/11/11, 8:08 AM

Goder morgonen Ons 11 Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En lite kvav morgon med sol,varmt och gott men risk för årets första åskväder kan vara på gång då myser jag som gubben i stubben Skrattande

Hoppas ni får en fin Onsdag och var rädda om varandra !

Ljus och kärlek Glad

Annons:
[GunillaF]
5/11/11, 8:39 AM
#1

God morgon walkinbeauti och alla som kommer.

Här är det soligt igen efter regnet i natt. Jag vaknade av världen regnskur i natt. Det behövdes verkligen. Får hoppas att det värsta av allt pollen försvann nu då, för det har varit mycket i luften senaste veckan.

Ha en riktigt bra dag alla!

Indiania
5/11/11, 9:54 AM
#2

Godmorgon WB, Gunilla och ni andra!

Vilken häftig bild men jag gillar inte åskan.Regn däremot vore välkommet av samma anledning som dig Gunilla, pollen har varit på topp nu ett tag.

Önskar er alla en härlig onsdag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Ians
5/11/11, 10:27 AM
#3

Godmorgon på Er….

Åskväder som är så vackert!…om man bara är i säkerhet Flört

Här har vi liten halvmulet nu….och skogen skulle mpå bra av lite regn faktiskt….det har brunnit två gånger redan..så det är torrt som fnöske nu när smältvattnet från snön har torkat upp!

Ha en bra dag och var rädda om Er!

Elpida
5/11/11, 11:06 AM
#4

Tjenixen!

Här är det oxå varmt men flaggat för regnskurar, bara bra. Frömjöl och pollen i luften så det står härliga till!

Lite lunchZumba och ikväll ska jag peta ner lite blomknölar tänkte jag! Har en tarotläggning som ska göras  oxå!

Ha en fin onsdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Andina
5/11/11, 12:37 PM
#5

Go'Middag i tråden! Ja, jag njuter av åskväder också! Blir lite 'lyrisk' av åska.

Härlig blixtrande bild! Tack!

Inget regn här, ingen åska här - vilket också är skönt. Men jag vet att många har svårt med all pollen i luften. För dem och för växtligheten hoppas jag att vi får en dunderskur snart.

Önskar er en bra dag idag!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Jane-Lyzell
5/11/11, 2:24 PM
#6

God middag!!!!!!Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: