Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 922 ggr
Destany
2011-05-01 21:58

nertryckt i soffan

Jag har blivit hastigt sjuk idag med kraftig yrsel o så och när jag låg o vilade i soffan i eftermiddags så kände jag bokstavligt talat att jag blev nertryckt i soffan. jag kunde inte resa mig upp alls och jag kunde knappt öppna ögonen o när jag kisade upp så såg jag kontuerna av ett ansikte över mig, jag blev rädd men samtidigt inte.. kan det varit min skyddängel som tryckte ner mig sådär för att jag verkligen inte skulle gå upp??

Har hänt för nåt år sen oxå..

vad kan det ha varit? nån som har några förslag?

Annons:
[walkinbeauti]
2011-05-02 02:52
#1

Ibland kan både guider och anhöriga använda en väldig energi speciellt om dom vill hjälpa oss och så kan det ha vart i ditt fall.Man ville hålla dig kvar just för att din yrsel kunnat bidra till att du fallit så visst kan dom ingripa om det är av viktig natur.

Inte för att skrämmas eller medvetet trycka ner oss utan enbart för att dom vill finnas till hands när vi mår som sämst på olika sätt.Att bli nertryckt av något osynligt kan kännas obehagligt men det är deras sätt att ge oss sin hjälpande hand när dom inte finns i fysisk kropp utan en energi och andekropp.

Det vi känner då i såna situationer är deras energi och har dom då ett mål att vilja hjälpa oss så känner vi ett tryck även om vi inte upplever just händer och dom vanliga fysiska vidröringarna och man kan uppleva det obehagligt medans det för dom är deras sätt att väcka vår uppmärksamhet,som i ditt fall ville man du skulle ta det lugnt och inte svimma och skada dig av yrsel Glad

Ren härlig omtanke från andra sidan !Krya på dig och hoppas du blir pigg snart igen .

Hellas
2011-05-02 19:47
#2

Hej,
Hur mår du idag, om du fortfarande känner yrsel och mår dåligt råder jag dig att omgående söka läkare Kyss!

Kram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Destany
2011-05-02 20:02
#3

hej jag e fortfarande yr men inte alls som igår så det håller på att gå över…. så nån läkare behövs säkert inte

Lena inspiration
2011-07-19 20:07
#4

Dom healar och plockar bort grå och osynliga energier som tar energi av dig.

Upp till toppen
Annons: