Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1345 ggr
[Myy2000]
2011-04-26 08:53

Psykisk härdsmälta

Jag är just nu inne i en "utvecklingsperiod" där tidsuppfattningen har blivit helt uppochned. Jag kan inte längre skilja på föraningar om framtiden, och sådant som redan hänt. Föraningarna känns på pricken som minnen av tidigare upplevelser.  Dessutom är det precis som om jag har minnen av händelser i paralella verkligheter.

Har någon av er varit med om något liknande?

Börjar känna mig lite snurrig. Jag får verkligen hoppas att det går över!!Tungan ute Gulp…

Annons:
[walkinbeauti]
2011-04-26 09:18
#1

Har väl inte vart med om direkt lika men tidsuppfattning och fölust av tid har jag upplevt och detta har skett efter astrala projektioner.

Om jag får spåna lite nu så kanske min tanke kan ge dig lite rätsida men för det inte sagt att den måste vara riktig,äktheten kan bara du själv känna.

Föraningarna som du beskriver att dom känns på pricken som tidgare upplevelser.Kanske kan det vara någon form av tidigare liv som gör sig påmint eller en form av deja vu upplevelse.Har en riktigt stark deja vu från mitt förra jobb där jag visste exakt vad som skulle sägas och hända närmaste 2-3 minuterna och mycket riktigt så blev det.En knepig kännsla måste jag erkänna.

Paralella verkligheter det för min tanke till andra dimenssioner andra verkligheter än vår egen värld som andra sidan och vår ande har ju ibland fragment och minnen från en annan dimenssion eller verklighet och kanske kan det vara detta du känner in.

Under utvecklingens gång går vi igenom många faser både svåra och upplyftande och ibland kan man känna sig allmänt frånvarande som om tid och rum inte existerar.Det är en naturlig del i att vårt medvetande höjs men kan absolut vara både jobbigt periodvis men även väldigt upplyftande.

Vet inte om du på något vis kan relatera till min tanke men skriver ner dom ändå ifall att och det är så att det jag kallar "andlig snurrighet" beror på att vi är på väg uppåt i vår utveckling men sen lägger sig igen i ett viloläge för att  komma tillbaka när vi är redo för nya utvecklingar,en del av vår andliga resa och utvecklingsprocess Glad Bara en liten tanke jag har Flört

[Myy2000]
2011-04-26 09:30
#2

#1 Tusen tack för ditt svar! Jag tror att det hela blir lite extra snurrigt den här gången, eftersom jag träffade min tvillingsjäl i mänsklig form för ett tag sedan. Det var en extremt kraftfull upplevelse, som jag sedan förträngde totalt. Men för några veckor sedan kom jag ihåg allt igen. Känner mig hemskt omtumlad…

[walkinbeauti]
2011-04-26 09:52
#3

Det där med att träffa sin tvilling det kan verkligen sätta fart på ens energier,har aldrig mött min i livet men vi har alltd följt varandra som guider och har idag ett väldigt nära samarbete,så där förstår jag dig så väl även om jag inte mött min i fysisk form kan jorden snurra till bra nog ibland av den dynamiska kärlek och energi som uppstår tvillingsjälar/flammor emmellan Glad

Upp till toppen
Annons: