Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1071 ggr
[Linda-E]
4/21/11, 4:14 PM

Rödblommig vid..

Hur ska jag göra för att finslipa på mina energier?

När jag har öppnat upp mina chakran och ska länka till andevärlden så blir jag så rödblommig på min hals och i ansiktet.
Jag blir besvärad av detta och vill inte att det ska bli så.

Blir det så här ibörjan när man inte är så van??

Annons:
[walkinbeauti]
4/22/11, 7:57 AM
#1

Jo tack kan känna igen mig ser ut som en tomat som snart exploderar.SkrattandeDet beror enbart på att vi höjer vår frekvens och på olika sätt blir påverkade en del med rodnad andra med kanske frossa.Vet inte om det finns med hela tiden eller om det går över men kan känna en enorm värme när jag jobbar extra intensivt men även en stark kyla kan komma över och det beroende på vilken form av kontakt jag har.

Det blir ju en energihöjning och har man lätt för rodnad på hals och kinder så är det naturligt att det kommer  när man öppnar upp och börjar jobba ,pulsen stiger och då får vi rodnad.Du är inte själv om det men inte så kul alla gånger det kan jag hålla med om Flört

Hellas
4/22/11, 9:27 AM
#2

Jag känner också igen mig i din beskrivning.
Visserligen har jag aldrig tittat på om jag blivit röd men jag har känt mig brännhet.

Som Walkinbeauti skriver så har det med energierna som möter varandra.
Ju varmare det känns desto närmre är energierna, blir det för övermäktigt kan man be andevännerna att närma sig lite försiktigare och inte komma riktigt så nära.

Du ska se att med tiden kommer du välkomna den varma känslan, det är ju ett startskott för dig att du nu är öppen och har andra energier med dig!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[Linda-E]
4/22/11, 9:52 AM
#3

Tack för era svar!

Åh, skönt att höra att det inte är bara jag.
Jag blir så varm i hela kroppen och sedan kan kylan komma.

Möter upp personen och då ser jag normal ut och under tiden känner jag hur rödblommigare jag blir. Tänker ju på vad den andra personen ska tänka när jag blir så röd.
Fast jag inte ska göra det.

Det är bara att köra på och se om det en dag försvinner.

Önskar er en Glad Påsk.

Kram

Hellas
4/22/11, 10:02 AM
#4

#3 *Fniss* Ibland tror man att man sprutar svett och är röd som en Tomat Tungan ute

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: