Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 1889 ggr
Jane-Lyzell
4/5/11, 4:28 PM

Mediumo-skopet 1 april till 30 juni-2011

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Väduren 21 Mars -20 April

Ädelsten : Diamant

Färg , Röd

Affirmation : "Jag är klart seende nu"

Mycket händer i ditt tecken under denna perioden – saker o ting börjar att klarna för dig mer o mer! Det som för bara någon vecka sedan såg dystert och kallt ut – låter sig göra en helomvändning i ditt eget sätt att förstå ditt eget skeende! Mer lugn och Harmoni väntas – med blandat gung emellan åt – följ flödet och observera – du har mycket att observera och förstå under denna tiden – låt dig bara se på i stilla tysthet utan att värdera. Med det kommer nya andliga gåvor din väg – var observant! Om du håller på med Taro eller liknade kan mycket ses där eller så kan det användas där!Det växa en reslust hos dig men det viktiga nu är dina inre resor inte de yttre även om resor verkar komma till dig i slutet av perioden – välj varsamt dina mål!

Inspiration: Jag vill verkligen lära känna mig själv. Därför är jag uppmärksam på alla mina reaktioner.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
4/5/11, 4:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Oxen 21 April - 21 maj

Ädelsten : Smaragd

Färg , Rosa

Affirmation : " Jag är kärlek"

Tidens tycks brinna under dina fötter och vingar bär dig framåt på din väg emot din både inre och yttre förändring . Så mycket att se – så mycket att lära för framtiden – följ bara med ditt vingslagen bär dig – för du är verkligen änglar ledd just nu – inget ont kan just nu nå ditt sinne eller hjärta vilket speglar av sig i din vardag – hela jorden kan gunga men du bara lugnt gungar i takt med den.

Saker som stått skrivet i stjärnorna bär nu frukt och väcker en enorm kärlek inom dig – vilket gör att kärlek kommer din väg i alla former – du är älskvärd just nu , minns detta i de tider då ditt humör tar över – gå då in i ditt hjärta och minns denna tiden i ditt liv. Bara njut nu av dina frukter – för detta har du skapat och är värd alla delar av det!

Inspiration, Bara för idag ska jag gå emot en tanke som jag upplever har kontroll över mig. Jag vet att inget farligt kan hända. Min nyfikenhet leder mig framåt.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
4/5/11, 4:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Tvillingarna 22 maj - 21 juni

Ädelsten : Agat

Färg , Det flesta färger men särsklit gult!

Affirmation : " Jag är fri"

Du har tyckts suttit fast i ditt liv – men nu äntligen kommer förlösningen som du väntat på – det kommer ge dig mera självförtroende och du blir mera självsäker i dina val – ta meditationens kraft till din hjälp och affirmera det du vill ha mer av i ditt liv. Du har nu kommit till en vändpunkt i livet och istället för att livet kontrollerar dig är det nu dags att ta rodret och kontrollera ditt liv själv. Vissa motgångar gör att du vacklar en del – men rom byggdes inte på en dag – så ge inte upp när du kryper ned i dina hål- tillåt dig vara där för en liten stund och bygg sedan uppåt igen, du kan det nu och är mästaren åt dig själv . Citrusfrukters c-vitaminer hjälper dig och börja gärna någon form av mental o fysisk träning som Yoga eller Qi gong.

Inspiration: När jag lär mig att stå upp för mig själv, eller är medveten om vad som hindrar mig från att göra det, kommer jag närmare mitt sanna jag.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
4/5/11, 4:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Kräftan 22 juni - 22 juli

Ädelsten : Pärlan

Färg , Silvergrå

Affirmation : "Jag är Sanning"

Perioden symboliserar i mentalt växande och högre sanningar kommer din väg – din intuition växer sig mer mer stark och du känner att du för första gången i ditt liv börjar att lita på dina egna sanningar och intuition. Det stärker dig och du känner dig starkare en på mycket länge- vilket gör att du utvecklas i ditt hjärta som växer en mera i omfång- det som för bara några månader sedan var en omöjlighet i dina ögon – ges nu en öppning och det sker en förändring inom dig , som gör dig ödmjuk inför skapelsen och dig själv. Mycket ny glädje väntar och nya bekantskaper i samband med resor- som tycks vara ditt nyfunna intresse – följ intuitionen den vet vart du behöver resa. Både i dina inre och yttre resor.

Inspiration: Idag väljer jag att fylla mitt liv enbart med glädje. Oavsett vad som sker är det fullt möjligt att göra det.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
4/5/11, 5:58 PM
#4

Tack fina, jag är ju Kräfta och jag kan ta det du skriver fullt ut Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
4/5/11, 7:04 PM
#5

4 HärligtKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Indiania
4/5/11, 8:47 PM
#6

Jane, jag undrar om du gjort något Mediumoskop här inne tidigare för Stenbocken?

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Jane-Lyzell
4/5/11, 9:03 PM
#7

6 det har jag nog - men inte för denna perioden! det ligger under andlig inspiration!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
4/5/11, 9:06 PM
#8

#6 Här finns det:

 Mediumo-skopet 1 januari - 31 mars Glad

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

millam
4/5/11, 9:20 PM
#9

Alla dessa tecken finns i min familj.. och alla stämmer de på pricken!

Indiania
4/5/11, 9:36 PM
#10

#6 Tack snälla Helena och Jane! Skrattande

" Var nära naturen - var när dig själv "

helenahi
4/6/11, 8:25 AM
#11

Mycket är redan påbörjat, det du skrev gör att jag känner att jag är på rätt väg…Tack så mycket…Kyss

tro hopp och kärlek...

Jane-Lyzell
4/6/11, 1:28 PM
#12

VarsegodaFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
4/6/11, 11:12 PM
#13

Tack Jane, är oxå kräfta och kan ta till mig det fullt ut!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Lynxx
4/6/11, 11:14 PM
#14

#2 Tvilling.

Det är andra ggn på kort tid som jag får samma förutsägelse om min närmaste framtid.

Det vore verkligen kul om det lossnade en liten aning - så kanske jag får ngt som liknar ett liv igen.

/L

Jane-Lyzell
4/7/11, 3:27 PM
#15

13 Härligt!

14 Tro då på det Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Skogshumblan
4/7/11, 4:24 PM
#16

Tack Jane. Har nu fått min mamma, svärfar och min sons stjärntecken. Väntar på "min" tur med jungfrun;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jane-Lyzell
4/7/11, 5:42 PM
#17

Kommer om tre månader - eller så får du prenumerera på vår tidningGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Skogshumblan
4/7/11, 8:52 PM
#18

Den som väntar…. :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Lynxx
4/7/11, 11:47 PM
#19

#15 - Jadå :-)

/L

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
4/8/11, 10:47 PM
#23

Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
5/5/11, 7:05 PM
#24

Putar

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kaylee-Kez
5/6/11, 2:06 AM
#25

Du glömde ett tecken,

Ophiuchus.

Hur gör man förresten när man förr var kräfta men enligt det nya zodiactecknerna är numera tvilling?

Jane-Lyzell
5/6/11, 12:49 PM
#26

25 ?????? föreslår dig läsa båda!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Skogshumblan
5/6/11, 12:59 PM
#27

# 25, vaddå nya? Nu blev jag både nyfiken och konfunderad. Har jag missat något?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Jane-Lyzell
5/6/11, 1:00 PM
#28

https://tinefiskrivnaord.wordpress.com/tag/ophiuchus/

http://astronet.se/wiki/index.php/Ormb%C3%A4raren

Fast inget nytt utan alltid funnits där - så tror inte man behöver tolka in det  eller om det!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kaylee-Kez
5/6/11, 4:57 PM
#29

Så man kan alltså läsa båda och båda zodiac ska då stämma in lika mycket för mig? Då kan jag väl lika gärna välja vilken jag vill, eller? Ska inte dessa tecken vara individuellt specifika?

Förvirrad. :/

Jane-Lyzell
5/6/11, 5:45 PM
#30

29 Tror du kan hålla dig till den gamla - har funkat bra hitills och kommer säkert fortsätta så med:))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kaylee-Kez
5/6/11, 9:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#31

Hm. Jag har aldrig varit förtjust i att vara "cancer". Känner mig inte heller som en tvilling. Väljer nog att vara en skorpion istället! :D

Skogshumblan
5/6/11, 9:36 PM
#32

Jane, tackar! Då är alltså min dotter en ormbärare. Spännande! Finns det något att läsa om själva stjärntecknet? Har googlat men hittar inget.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jane-Lyzell
5/6/11, 10:06 PM
#33

32 det jag har är i mina länkar - kolla på astrologi sidan här i iFokus! de kanske vetGlad

31 jahadu - ja kanske passar dig , eller……..

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kaylee-Kez
5/7/11, 1:37 PM
#34

Kan vara för att det är det enda stjärntecken jag sett, tydligt, på stjärnhimlen. :)

Annons:
Jane-Lyzell
5/7/11, 5:11 PM
#35

34Tungan ute

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: