Annons:
Etikettoff-topic
Läst 529 ggr
Hellas
4/3/11, 8:03 AM

God Morgon 3 april

Godmorgon denna tidigar otta.
Vad ska ni hitta på idag?
Själv ska jag bara försöka känna in dagen och ta vara på den, precis som denn kommer.
Som någon skrev, följa flödet och se vart man landar.
Vi har det grådassigt idag med men jag ger inte upp, inväntar fortfarande solens strålar.
Ett sant vårtecken har vi i alla fall, fåglarna tjattrar hejvillt numera hela dagarna och kvällarna med för den delen.

Ha en fin dag

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
[walkinbeauti]
4/3/11, 8:14 AM
#1

Morning Morning lika grått och regnigt här men en brasa i öppna spisen gör murrvädret rätt mysigt,gillar grå regninga dagar och ska baka lite tjockbulla i öppna spisens bakugn sen blir det fest Flört

En härlig dag hoppas jg bjuds till er alla med eller utan solsken Glad

nyborjare08
4/3/11, 9:25 AM
#2

God morgon!

Det blir en tur till ikea för att handla nya kuddar till sängen. De gamla är nog fulla av kvalster och jag har astma Obestämd Senare i eftermiddag blir det the King's speach på bio. Men i övrigt en lugn dag.

 

 

[GunillaF]
4/3/11, 9:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon.

Mulet och grått idag. Jag ska stöka på med både det ena och det andra så det blir fullt upp.

Ha en bra dag allesammans!

Ians
4/3/11, 10:10 AM
#4

Godmorgon på Er!

Mulet väder ute men nästan 9 plusgrader!

Önskar alla en underbar dag med vad ni nu skall göra….sj har jag inte bestämt mig ännu!

Indiania
4/3/11, 10:47 AM
#5

Godmorgon!

Ute regnar det och är grått.

#3 Vilken härlig grönska Gunilla, suger i mig!

I dag blir det lite läsning och annat.

Önskar er alla en go söndag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
4/3/11, 12:44 PM
#6

God middag alla! Regn och grått men vilket härligt väder att jorda sig i! Kände mig så uppfriskad när jag stått ute i regnet och kört en liten jordning. Nu väntar jag på att middagen ska bli klar, wokar idag, kött med grönsaker som sen serveras med nudlar och nötter:) Idag är det dubbelpass kampsport på schemat, har fått för mig stt jag ska greja graderingen i vår redan så nu får jag ligga i! Senare är det den där eviga tvätthögen som ska tas om hand på olika sätt…. Små barn stora tvätthögar, eller hur den nu var;) En fin söndag till er alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
JustMe08
4/3/11, 1:51 PM
#7

God eftermiddag godingar!

Idag blir det lugna gatan för min del, är superförkyld. Huvvamej!

Ha en jättefin fortsättning på söndagen!Kyss

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

Kerstina-61
4/3/11, 8:33 PM
#8

Go kväll, alla!

Var lite trött efter gårdagens resa från härliga Ramsbergsgården. Min rygg bråkar lite, då jag är känslig för långa bilfärder.

Har varit ute i härligt stilla vårregn med barnbarnen. Vi grillade korv vid vänerns strand och kurade under ett vindskydd och jag berättade "spökhistorier" om sjötroll, träsktroll och bergatroll ;-)) Tilde som är 7 år säger
- Mormor, du tror på mycke du och så plirar hon med ögonen så härligt :-))

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Upp till toppen
Annons: