Annons:
Etikettoff-topic
Läst 662 ggr
[GunillaF]
3/31/11, 7:59 AM

Torsdag 31/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goder morgon!

Solen skiner på oss denna sista dag i Mars. Tänk att det är April i morgon?! Otroligt!

Ha en riktigt bra dag allesammans!

Annons:
chik
3/31/11, 8:36 AM
#1

vacker bild.

Önskar er en bra dag..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Elpida
3/31/11, 8:58 AM
#2

God morgon!

1: a april imorgon, då lär man få lite skojningar från barnenGlad. Minstan ska ha stenåldersdag i skolan så jag håller tummarna för fint väder imorgon!

Torsdag idag, har inte precis något inplanerat till kvällen. Ska försöka umgås med telningarna hemma, de tyckte jag varit borta lite mycket i veckan..Oskyldig.

Ha det gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[walkinbeauti]
3/31/11, 9:19 AM
#3

Godmorgon det blir intressant att se hur mycket man går på i morgon 1-a April,alltid går man på något dum som man är Skrattande

Indiania
3/31/11, 9:44 AM
#4

Godmorgon alla!

Hoppas ni alla får dagen som ni vill ha den! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

nyborjare08
3/31/11, 10:19 AM
#5

God morgon!

Jag har dessvärre börjat dagen med att bli irriterad så nu försöker jag lägga det åt sidan (jag kan ändå inte göra något mer åt det nu) för att inte förstöra dagen! Glad

Ser fram emot vattenbönen för Japan kl 12 och sen fotvård! SOM jag längtar!! Skrattande

 

 

JustMe08
3/31/11, 10:52 AM
#6

God förmiddag!

Här har det varit full rulle på morgonen. Min yngsta katt kunde inte kissa så det blev ilfart till veterinären, ultraljud och konstaterande att han har urinvägsinfektion och urinsten. Suck! Penicillin och specialmat. Nu ska jag äntligen äta frukost. Eller , frunch blir det väl…

Ha en superfin dag alla!Kyss

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

Annons:
Jane-Lyzell
3/31/11, 11:54 AM
#7

god morgon/middag Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: