Annons:
Etikettmedialitet
Läst 2959 ggr
[Woozy]
3/29/11, 10:29 AM

Kan portaler

Ge en extra medialitet/känslighet?

Tänkte på att det sägs finnas minst en portal i den här lägenheten och 99% av allt paranormalt jag sett IRL har skett här.

Det kan hända att jag kan se orber på andra platser, men det har inte skett speciellt ofta.

Kan tillägga att jag numer ytterst sällan ser orber IRL.

Vad tror ni?

Annons:
yamher
3/29/11, 1:06 PM
#1

jag tror att det kanske inte alltid gör dig "känsligare" men det händer betydligt mycket mer vid dessa portaler så sannolikheten om du är mottaglig att få in något är större… Men jag skulle verkligen inte rekomendera en portal där du bor… även om den går till den "ljusa" sidan..

Alis volat propriis Oskyldig

[walkinbeauti]
3/29/11, 1:14 PM
#2

Vet inte om det ger mer medialitet men är man öppen och kännslig kan dessa portaler upplevas som jobbiga och ibland kan man behöva hjälp att stänga igen portalen eftersom en portal släpper igenom alla sorters andar även dom vi inte vill ha besök av.Portaler kan dessutom dränera oss på energi om det blir för mycket "trafik" man kan bli tung och trött.

Vet en som hade en portal ovanför huvudkudden där sängen stog och hon var helt slut men energin kom tillbaka efter att ett medium stängt igen den.Så dom kan vara påfrestande men jag tror inte man kan bli mer medial utan är man kännslig så uppfattar man portalens existens.

Personligen tycker jag inte om att jobba med en portal eftersom det kommer ofta en del negativa andar igenom och dom käkar upp all min energi så fort dom hinner,men ibland har jag åkt ut på jobb och fått stänga ner när någon haft jobbig aktivitet hemma.Men finner ändå dom intressanta att det kan finnas en sådan öppning mellan dimenssionerna,ganska häftigt egentligenGlad

[Woozy]
3/29/11, 1:23 PM
#3

#2

Varför är jag mindre "öppen och känslig" på andra ställen då?

[walkinbeauti]
3/29/11, 1:38 PM
#4

#3 Kan bero på att på andra ställen finns inte portalerna utan är helt vanliga besökare som kommit från ljuset och hälsar på och på så vis är lugnare än när vem som helst kan passera en portals öppning.Sen går en del människor i perioder att dom är mer öppna tidvis och tidvis mindre mottagliga.Glad

[Woozy]
3/29/11, 2:13 PM
#5

#4

Men det kan oxå vara som så att jag har rätt i min teori?

yamher
3/29/11, 3:40 PM
#6

vid portaler blir det ganska påtagligt så det är inte konstigt att man märker av det, det blir så intensivt. Som det redan nämnts så suger det energi av omgivningen…

Det är inte alltid lätt att plocka upp saker på "vanliga" platser beror på vad du söker också.

Alis volat propriis Oskyldig

Annons:
[Woozy]
3/29/11, 4:09 PM
#7

Det skulle vara rätt intressant och få hit en som kan se auror och jämföra min aura utanför lägenheten och när jag är inne. Om man nu kan se sånt på auror.

Hellas
3/29/11, 5:17 PM
#8

Jag tror inte att du är mindre känslig på andra platser…..skillnaden är förmodligen att energier på andra platser inte har någon anledning till att försöka uppmärksamma dig på att de finns ;).

Det är alltså inte du som är mindre känslig utan andevärlden som söker din kontakt på vissa platser, tex. i din lägenhet.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[Woozy]
3/29/11, 6:17 PM
#9

#8

Portalerna…

Ja kanske du har rätt, kanske du har fel. Jag vet inte alls..

Märkligt är det iaf.

Synd man inte kan etablera kontakt med min guide, för då hade jag ju kunnat fråga, och förhoppningsvis kanske fått svar.

[walkinbeauti]
3/30/11, 3:12 AM
#10

#9 Klart du kan etablera kontakt med din Guide,du är ju helt klart öppen och allt du egentligen behöver göra är att prata med din Guide,ställ frågor och gå sen på kännslan det är oftast så dom kumminicerar genom bild och kännsla.Som du skrev en gång tidigare hade du kännt smärta i en fot och på samma sätt kan du känna in din Guides tankar/kännslor,kanske inte just om han/hon haft ont i foten Skrattande utan snarare kan du uppleva samma fysiska kännsla kring din Guides budskap till dig.

Ett exempel är att jag under många år tog in fruktansvärd smärta,ensamhet övergivenhet och rena plågorna både fysiskt och psykiskt.Tänkte jag tolkade min Guide helt fel och bilder kom upp från hans liv jag inte visste vad jag skulle göra med.En sorg utan dess like,hunger fattigdom övergiven av föräldrar släkt och vänner.En flytt upp i bergen där han levde själv från 15 års ålder och mycket mer.

Allt detta visste jag inte hur jag skulle hantera men har genom ett foto på honom kunnat ta reda på av kvarvarande bröders barnbarns barn att hans liv faktiskt såg ut på detta viset,kännslan bilderna han gav och ger mig stämmer överens med den verklighet han faktiskt levde.Poängen är att våga lita på det man får till sig och på så vis har du kommunikationen med din Guide.All bekräftelse jag fick av hans kvarvarande släkt var så stark att jag förstod detta kan man inte själv komma på,inte såna hemskheter han fick lida i sitt liv,dessutom finns inget av detta nerskrivet utan är enligt deras kultur enbart från mun till mun i generationer.

Så visst kan du få kontakten och jag blir inte förvånad om ni redan har den eftersom du är kännslig och öppen borde du naturligt även känna in din Guide fast du inte just nu kommit på att det är Guiden och kanske tror det är någon annan men den finns där kontakten jag lovar, om inte ska jag äta upp min hatt,garanterat Glad

[Woozy]
3/30/11, 9:15 AM
#11

#10

Glad

Tack för svaren.

Upp till toppen
Annons: