Annons:
Etikettlänkgalleri
Läst 1908 ggr
Jane-Lyzell
3/20/11, 2:01 PM

Anders åkessons konfrontation!

http://www.supranaturalis.se/index.php?option=com_content&task=view&id=345&Itemid=30 

Här ligger bandinspelningen från konfrontationen med anders igenom Per-Ola i Ystad!

(gör en egen tråd om detta)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
chik
3/20/11, 2:32 PM
#1

Nu fick man ju inte höra att Anders Å. erkänner.För det sades ju inte.Utan det var lite flum..Utan man måste ju nästan veta vad dom pratar om för att förstå…

Okej-Nej.

ja vad säger man efter att ha lyssnat?

Om jag hörde rätt så är det vanligt med o hjälpa till på traven,så det blir lite mer spänning..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Sunflower
3/20/11, 2:44 PM
#2

Inlägget helt redigerat då det inte är trevligt och kärleksfullt skrivet.
Sunflower, det är inte första gången jag får lov att redigera dina inlägg som görs här så jag ber dig vänligen att antingen skriva i en Kärleksfull och trevlig Medlait andlig ton eller inte skriva alls.

//Sajtvärd

Jane-Lyzell
3/21/11, 11:13 AM
#3

1 Nog är det ett erkännande alltid som han försöker skylla på Alf först och sedan rättfärdigar han det med Stevart AlexzanderRynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ErikNorthman
3/21/11, 11:26 AM
#4

Skeptikerna jublar förståss

http://skepticism.ifokus.se/discussions/4d872560c5c6a721ae00008a-anders-akessons-telefonsamtal

Intressant att följa. Är allt fysiskt mediumskap verkligen bluff och medvetet bedrägeri och vad säger att det inte är det eller att det är det?

Jane-Lyzell
3/21/11, 11:31 AM
#5

4 Ja det vet nog bara vi som utövar fysiskt mediumskap - Nej Alla är inte bluff! - men tyvärr den akillishäl som följer i detta mediumskap eller i alla mediumskap - då medium som inte har tålamod att utveckla det under många och långa år! Verkar fuska till sig det istället - skamligt och jag hoppas de skäms!Skäms

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ErikNorthman
3/21/11, 11:35 AM
#6

#5

Hur vet du att det du gör är inte bluff, Jane?
Kan du beskriva vad som händer på dina fysiska seanser? Gör du också "glödande handen" och liknande manifestationer?

Annons:
Jane-Lyzell
3/21/11, 11:37 AM
#7

6 Nej Jag tänker inte beskriva vad som sker i mina fysiska seanser - min cirkel är inte öppen för allmänheten ännu!

Men garanterar dig inga glödande händer eller liknadeTungan ute

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ErikNorthman
3/21/11, 11:57 AM
#8

#7

Synd att du inte är öppen och berätar. Hur ska nu vi som kanske får delta i din fysiska seans veta om det du gör är äkta eller bluff? Enligt Åkesson så var inte allt bluff. Hur ska otränade cirkeldeltagare kunna se skillnad på bluff och inte bluff i en fysisk seans?

Jane-Lyzell
3/21/11, 12:56 PM
#9

8 Nu är det inte så att fysiska medium som demonstrerar sina gåvor för publik - är särskilt många i världen - så jag tror inte du eller andra behöver oroa sig! Sannorlikheten att du skulle stöta på det problemet är minimal.

Otränande cirkeldeltagare rekomenderar jag att inte gå på fysiska seanser överhuvudtaget och gör de det så ska det inte gå på fysiska seanser där det är fenomen i mörker! Man ska inte ssöka fenomen utan bevis på andra sidan - kommunikation med nära o kära  där bevisen finns som i allt mediumskap!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ErikNorthman
3/21/11, 4:23 PM
#10

#9
Jag är villig att ta risken. När, var, hur?

Hellas
3/21/11, 6:13 PM
#11

#10 Det finns väl bara en knapp handfull medium i världen som gör öppna demonstrationer idag och det är få förunnat att kunna få plats att delta på en sådan. Men om Du får möjlighet vill vi väldigt gärna få en recension efteråt!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Hellas
3/21/11, 6:52 PM
#12

Tråden kommer nu att stängas då vi anser att budskapet nu har kommit fram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: