Annons:
Etikettoff-topic
Läst 974 ggr
nikolin
3/16/11, 2:08 PM

Något som jag funderar på...

Skrattande…om man tex på bussen eller varsomhelst sitter bredvid någon, ev någon man inte känner (o inte vill sitta bredvid helst, då) , hur känner ni då? Någon särskild känsla eller odefinierbart obehag? Eller känns det ingenting?

Stort nyfiken på detta så att jag kan jämföra andras uppfattning med min egen.

Låter trivialt kanske…

Jag vet inte riktigt under vilken rubrik det här passar, därför lägger jag det under OT. Flytta det gärna om det passar bättre någon annanstans.

Annons:
Jane-Lyzell
3/16/11, 7:59 PM
#1

allt handlar ju om personkemi i energi - en del känns det bra med medans andra obehagligt!Obestämd

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[walkinbeauti]
3/17/11, 5:09 AM
#2

Jag rider nog på Janes ord där för vi känner ju dragning till vissa medans andra känner vi ett stort avstånd till och då tar det bara emot i hela maggropen och man bara vet att nej här hör jag inte hemma.

Det finns en sån person i min närhet,en snäll varm person som aldrig gjort eller gör mig något ont men personkemin från min sida går inte hand i hand med denna person.Lustigt är att endast jag känner så inte denna person men vi kan gå bra ihop för det men min ande känner ett djupt motstånd och då pratar vi om en trevlig människa så det kan vara vem som helst där man känner in att nix här är något fel:-) dessutom ligger ett tidgare liv och pyr så det är det jag känner in i detta fallet.

Upp till toppen
Annons: