Annons:
Etikettoff-topic
Läst 769 ggr
[walkinbeauti]
2011-03-08 07:56

Dax igen !

Läser ett inlägg på häxor i fokus och den berömda "pm-skrivaren" är visst i farten igen.Inget användarnamn finns ännu vad jag vet men något måste man väl kunna göra nu när han inte tycks ge sig.

Spåra IP-t kan vara svårt det är jag väl medveten om men eftersom personen tycks återuppstå hela tiden och tragiskt nog finns dom som tar illa vid sig här inne det är dom min tanke går till att mötas av obehag så något borde det ju finnas någon form a lösning.

Vad göra någon som vet??

Allt gott i ljus!

Annons:
chik
2011-03-08 08:04
#1

ja.Mina tankar är att ""Låt bli o läs. O läser du-ni så se det som det är.ORD. som är den människans sanning.

Det blir ju inget om ingen svarar..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
2011-03-08 08:08
#2

#0 Som du skriver är det svårt att spåra IP:n. Man kan meddela ledningen på Iokus så de vet vilket nick den här personen använder, eller så kan man helt enkelt bara radera meddelanden om man inte vill läsa dem.

Denna kommentar har tagits bort.
Hellas
2011-03-08 11:41
#4

Det är väldigt få privatpersoner som använder sig av fast IP adress vilket innebär att om man på kvällen stänger av sin Klient och sedan startar upp den dagen därpå så har man fått en ny IP -Adress.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[walkinbeauti]
2011-03-08 12:35
#5

#4 Här går jag dum som ett spån och tror jag haft samma IP hela tiden Glad men man har ingen koll längre på tekniken den hinner för hela tiden.Så lärde man sig något nytt idag med Glad

Fick en nytt pm nyss från numera 67kikake och längre än någonsin tror jag,att orka skriva så mycket,,pust,,,

[GunillaF]
2011-03-08 13:35
#6

#5 Det finns en tråd inne på Support där du kan meddela vilket/vilka nick du får ifrån.

Annons:
Upp till toppen
Annons: