Annons:
Etikettvägledning
Läst 1106 ggr
kali
9/26/10, 10:31 PM

Detta har aldrig hänt förut....

Inatt drömde jag om att jag, min man och min farmor skulle ut och resa .

Hela drömmen var så verklig, kommer ihåg dofterna,alllt som hände, kändes som om det var på riktigt men min farmor har varit avliden i snart 11 år.

Hon ville åka till new york och se empire state building och frihetsgudinnan så det gjorde vi men när vi sett byggnaderna försvann hon och vi tog planet hem

Det är första gången jag drömmer om en kär avliden släkting. Kan hon ha velat lämna ett budskap till mig ?

Annons:
[GunillaF]
9/26/10, 11:12 PM
#1

Svårt att veta. Försök att gå på känslan i drömmen. Vad upplevde du? Värme, glädje, förtvivlan…? Kändes det som om hon ville säga dig något innan hon försvann (i drönmen alltså)

kali
9/26/10, 11:28 PM
#2

Känslan var varm, glädje , spänning Hon var inte den mest äventyrlystna människa min farmor hon trivdes bäst hemma.

Jag kommer ihåg att jag reagerade med men farmor new york??? javisst sa hon med bestämdhet, så var hon i livet ,hade hon bestämt sig för nåt så var det så… 

Men hela drömmen var fylld med glädje.vet inte om det var något hon ville för innan hon försvann ur drömmen då vi promenerade  på en gata och helt plötsligt var hon borta….Låter märkligt att man kan komma ihåg en dröm så detaljerad så man kan beskriva varje steg i drömmen.

Nu när jag sitter och tänker efter kan drömmens budskap vara ungefär när man vill göra något så kan man det ,allt går bara man vill….. Jag vet inte……

Hellas
9/26/10, 11:37 PM
#3

#2 Det kan vara så att du kommer fortsätta på den här drömmen, ofta återkommer en dröm, nästan som TV avsnitt, tills man själv uppfattat själva meningen i dem.

Jag drömmer inte speciellt ofta så att jag minns drömmarna men periodvist sover jag i vaket tillstånd och drömmen är fullständigt verklig Obestämd!
Den återkommer, gång på gång tills jag förstått meningen med den.
Ibland är det spännande så att man inte vill sluta drömma och ibland känns drömmen så tjatig att man bara vill få slut på den.

Jag tror att du kommer få visshet i vad din farmor vill förmedla tids nog.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: