Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1604 ggr
Playja
10/29/10, 1:20 PM

Firar ni Halloween?

Jag gjorde det förr men inte längre.

Tyckte det var skoj att smycka till det lite mer spökligt här  hemma och karva till pumpalyktor som lös upp i mörkret.

Målade t.o.m naglarna så dom fick lite Halloweenkänsla *ha ha ha*

Nu har jag på min höjd några värmeljuslyktor som är formade som pumpor.. inget mer. Jo.. en häxa tar jag fram oxå som även får va med till påsk.

Hur gör ni?

Annons:
[GunillaF]
10/29/10, 1:22 PM
#1

Nej jag firar inte Halloween

chik
10/29/10, 3:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Förr gjorde vi det. Gillar ju det där udda..måla sig så man ser gräslig ut..Roligt o skrämma små barn o grisa med maten.Det är ett lyckat kalas i mina dimmiga ögon.

Men nu så orkar jag inte.

Men vi har la fäst här inne i burken???

Lena.P är jag i verkliga livet.

Jane-Lyzell
10/29/10, 5:01 PM
#3

Neä, inte värst men ett par pumpor med ljus brukar det bli för våra andevännerKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Soffe
10/29/10, 5:37 PM
#4

Nej. Minns vid ett tillfälle i mellanstadiet då vi hade ett riktigt trevligt halloweenfirande, men annars har jag aldrig varit intresserad av att fira det.

Hellas
10/29/10, 6:12 PM
#5

Vi firar inte Halloween, visserligen så är det inte samma helt som Alla Helgona Helgen, jag tror att det tidigare var samma, men för mig är Halloween inte en svensk tradition.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[GunillaR]
10/29/10, 7:16 PM
#6

Nej jag firar inte Halloween, men kolla på min Avatar! He he Tungan ute

Annons:
Thinka
10/29/10, 7:27 PM
#7

Nej firar inte direkt, mer än att jag ställer ut en pumpa på trappen med ett ljus i. Gör pumpasoppa på köttet och rostar kärnorna.

Farwuq
10/29/10, 7:51 PM
#8

Nej det gör jag inte.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

millam
10/29/10, 8:54 PM
#9

Nej, inte halloween, men väl Allhelgona.

Playja
10/29/10, 9:40 PM
#10

Vi i vårt land har nog en annan syn i o m Halloween än i USA,

Tack för ni delar med er! Skrattande

Marina2
10/29/10, 9:54 PM
#11

Nej ,jag firar inte halloween. Jag tycker det är fridfullt med den svenska traditionen Allhellgona.

Hellas
10/29/10, 11:33 PM
#12

#10 Jag kollade med min man och han säger att Thanks Giving är nog det som mest kanske likanr vår Alla Helgonahelg.
Men inte riktigt eftersom det egentligen är ett tack för den skörd som året har gett.

Det jag ändå tycker är att även om det är en köpmannahelg så piggar det upp tillvaron för många :).

Haha, vi kanske ska ha spöktimme imorgon kväll över nätet ;)

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: