Annons:
Etikettmeditation
Läst 1167 ggr
Hellas
10/11/10, 10:27 PM

Meditationscirkel vi hade idag

Idag var det dags för meditationscirkel igen och jag gjorde en vägledd meditation i syfte att cirkeldeltagarna skulle möta sina guider.
Åh, det gick så bra och de var så glada efteråt Glad!
Det är verkligen fantastiskt att få möta och verkligen känna sin guide och speciellt då man gör det för allra första gången……..det är stort Kyss!

Så nu sitter jag fullständigt avlsappnad av alla underbara energier som cirkulerat runt oss i cirkeln, idag blir det inte många fler knop gjorda!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
chik
10/12/10, 9:02 AM
#1

Ja vad fint.

kan för stå dom deltagande.Kan känna den glädjen när man har lyckas första gången. Man känner det som den enda i värden som har gjort en sådan grej….Ja för står din glädje o se o känna deras glädje.

Ja hur lät detta nu då..

Ja ni var glada alle sammans o har haft en trevlig kväll…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Elpida
10/12/10, 10:14 AM
#2

Vad skönt, och bra att du stannar kvar i den sköna känslan och låter den ta plats i dig! =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
10/12/10, 12:27 PM
#3

Så magiskt skönt … har varit med om denna känsla inne hos Alternativa Behandlingar och på distans förra året … det var mer än underbart Kyss

Så underbart att jag snickrade ihop en dikt av den fina känslan Flört

/kram

Hellas
10/12/10, 1:28 PM
#4

Ja, mina fina cirkeldeltagare var så himla glada och jag själv känner att det är så härligt att kunna ge tillbaka lite av det jag själv fått och får av mina mentorer.
Det är ju en del av vårt arbete som Ljusbärare, att föra kunskapen och Ljuset vidare Kyss.

Nästa gång har vi cirkelavslut och deras önskan är att få göra "Fontänen" igen så ja, det blir väl det då.
Sedan får jag se om jag hittar på någonting annat skojigt som avslutning Tungan ute!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
10/12/10, 2:31 PM
#5

HärligtKyss det är så det ska vara!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Marina2
10/12/10, 3:15 PM
#6

Säger också härligt!

Annons:
Kerstina-61
10/12/10, 3:20 PM
#7

Det är fantastiskt roligt med cirkelträff. Jag var igår och ska åka även ikväll. Det ger mig energi och jag märker att mitt anliga arbete går framåt tack vare dessa cirklar Glad

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
10/12/10, 5:31 PM
#8

7 ja, när man är beredd att ge villkorslöst så får man också tiillbaksKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
10/13/10, 1:10 PM
#9

#8 GladKyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Upp till toppen
Annons: