Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 2504 ggr
Jane-Lyzell
2010-10-08 14:15

Mediumoskopet 1 oktober - 31 dec.-10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vågen 23 sep-23-okt.

Ädelsten: Safir och Jade

Färg, blått i alla nyanser, rosa och blekgrönt.

 Affirmation; "Jag är ,nu"

Livet hinner i kapp dig och verkligheten sågar dina idéer, du är inne i en grubbleri tid och du försöker reda ut begreppen, ingenting tyck sig likt som det var förut. Du har helt rätt - allt är inte som förr och ska inte heller vara det, det är dags att lämna det gamla bakom dig och leva i nuet och se framåt. Du kan inte få tillbaks de som varit utan nu gäller det att bygga framåt istället - lär ifrån dåtiden och fastna inte där utan kliv som fågel fenix ur askan in i elden framåt.

 Försök att släppa på din millimeterrättvisa så ska du se att din bägare kommer rinna över ur alla aspekter i livet. Låt din kreativitet flöda under perioden och använd dina händer så mycket du kan i skapandets tjänst. Någon kommer att visa dig sin uppskattning med blommor, ta emot dem och njut av uppskattningen. Kanske blir en kyss under misteln till jul oavsett om du är man eller kvinna. Ta tag i din medialitet - det är på tiden! Håll koll på maten vad du stoppar i dig, känn in vad som är bra respektive dåligt, du vet.

 Inspiration;

Jag sätter själv upp hinder mot lycka och glädje. Vilka hinder har jag använt mig av idag?

(utdrag ur tidningen Lyztrans mediumoskop. www.lyztran.com )

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
2010-10-08 14:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Skorpionen 24 okt-22-nov

Ädelsten, Opal

Färg, Djupröd, brunrött.

Affirmation;" Jag är "

Perioden står för stabilitet , lugn, vila och kraft allt i en salig blandning för framtidens uppgift, styrka är dit intellekt och det kommer bära dig fram enträgen vinner och du är enträgen och bestämd - Bestämda mål är ditt måtto. Dålda andliga gåvor kommer upp till ytan nu och det är bara att hålla i hatten, dags att skörda din sådd. Din inre styrka lyser igenom dig och kan verka skärmande för din omgivning men de lärs sig förstå din framgång. Du står nu stadigt i dig själv vilket betyder att du funnit dig själv och kan njuta frukterna av detta nu.

 Du transformeras på många plan saker som tycktes viktiga för bara någon månad sedan ses oviktiga med dina nya insikter om helheten med livets mångfald.. Klara visioner kommer till dig både dagtid och i dina Drömmar - de är där av en orsak följ dem och lär. Ur detta växer nya saker fram på många plan, andligt , medialt och fysiskt. en resa till Norge kan bli aktuell, ta chansen när den kommer. Du är under perioden styrd av din härskarplanet Pluto som gynnsamt hjälper dig fram i ljusets och dess förståelse. Rå lök i alla former är bra för dig under perioden, det håller förkylningar borta.

 Inspiration;

Jag känner mig stark och kraftfull. I dag ser jag möjligheter i allt som sker.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2010-10-08 14:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Skytten 23 nov- 21-dec

Ädelsten; Topas

Färg, Mörkblått, violett

Affirmation; "Jag är vis"

Perioden står för tystnad och inre stillhet, det är dags att titta på dig själv stanna upp och se på din vardag och dig själv . Vem är du och vart är du på väg. Livet ger oss lektioner och du är precis nu uppe i en av livets viktigaste lektion - den om att förstå dig själv i förhållande till livet. Vilken väg ska du trampa åt höger eller vänster eller kanske ska du gå rakt fram. Se tillbaka på din dåtid och lär av dina misstag bakåt för de är många att lära ifrån, gör inte om samma saker i ny tappning utan omformatera och känn i hjärtat vad du nu kan göra bättre.

Du ensam håller din egen framtid likt ett skört trädskott , du ensam vet att vårda och nära det. Låt det denna gången växa sig starkt i visdom och erfarenhet. Låt inte din vilda natur och djuriska ådra få leda dig nu utan låt ditt intellekt och hjärta vara dina sanna ledstjärnor. Det är dags tämja djuret inom dig för att nå friden du så länge sökt. Meditera eller gör annan mental träning, där du kan finna sinnes frid. Se över din kost. Kanel är rensande i alla former för dig så låt julmat med kanel i bli störst på din jultallrik.

 Inspiration;

 För en enda dag, och den dagen är just i dag, ska jag göra allting enkelt.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[GunillaF]
2010-10-08 15:03
#3

Tack Jane. Jag är våg och jag blir full i skratt när jag läser din text. NÄSTAN allt stämmer!Glad

Bilden. Det var ett himla bra sätt att använda vågen på. Det ska jag testa. Ett bra sätt att bli glad på, måste det vara!Tungan ute

Soffe
2010-10-08 15:50
#4

Oj! Jag är Våg och jag känner så väl igen mig Förvånad Skrattande Häftigt! Tack!

Jane-Lyzell
2010-10-08 19:55
#5

3 & 4 tack vad härligtKyss

Jag tror jag ska anamma det sättet med vågen med - då vägerman ju nästan ingentingFlört eller åtminstonde så mycket man vill!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Soffe
2010-10-08 21:36
#6

#5 Hur menar du? Glad

Annons:
Jane-Lyzell
2010-10-09 15:48
#7

6 vågen i taketGlad man blir ju inte så tung då!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Soffe
2010-10-09 16:26
#8

#7 Ok :-)

[MargaretaA]
2010-10-09 19:36
#9

Jag som fuskar med astrologi kan inte låta bli att bli nyfiken. Vad är det för skillnad mellan ett Mediumoskop och ett vanligt Horoskop?

Jane-Lyzell
2010-10-09 19:43
#10

9 ha ha ha .. jo att jag inte är astrolog utan medium - så "mediumoskop" baserat på andlig inspiration istället för stjärnnors konstelartionerFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[MargaretaA]
2010-10-09 19:45
#11

#10

aha Skrattande

Jane-Lyzell
2010-10-10 20:34
#12

Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
2010-10-10 21:12
#13

Så man skulle kunna göra Mediumistiska horoskop varje vecka och för varje stjärntecken.
Det är ju en del jobb förstås men det skulle vara lite skojjigt att läsa.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Jane-Lyzell
2010-10-13 18:30
#14

13 lycka tillKyssCool

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
2010-10-13 18:42
#15

Haha, nej kära nå´n, inte jag inte!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Denna kommentar har tagits bort.
whiteshark
2010-10-14 17:18
#17

Intresant.

Synd att man inte kan se dom andra tekckena men såg att man kunde prova på att bli medlem så får väl prova det :-)

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
millam
2010-10-15 18:32
#27

Det här är ju roligt även om jag själv inte råkar känna någon av dessa stjärntecken.. man kan ju alltid försöka sig på att känna efter ändå, man vet ju inte vad alla har för tecken..

Annons:
Jane-Lyzell
2010-10-15 18:49
#28

Jag kommer lägga ut varige tre månaders tecken här inne - så i Januari kommer nästa 3 tecken under nästa 3 månaders periodSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

whiteshark
2010-10-16 03:10
#29

#28
då har man något att se fram emot :-)

Marina2
2010-10-16 12:58
#30

28# Det ser jag fram emot. Stenbock är jag.

Kerstina-61
2010-10-16 15:33
#31

Vad kul!! Ser fram emot att läsa om Jungfrun ;-)Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

[AnnikaOhlsson]
2010-10-16 23:59
#32

Oj…

När jag läser SKYTTEN så är det som att du pratar direkt till mig Jane!!

Allt jag kan säga just nu är…OJ!!

Jane-Lyzell
2010-11-09 15:40
#33

32,31,30,29Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

maiya
2010-11-09 17:34
#34

Tack Jane,jag är också våg.Stämmer så bra.

Härlig bild på vågen.

Kram.

Annons:
Jane-Lyzell
2010-11-23 20:03
#35

34Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ina123
2010-11-24 15:09
#36

Vilken rolig tråd! Jag ser fram emot Januari när de 3 nya mediumskopen kommer! :) Kram

Jane-Lyzell
2010-11-24 19:32
#37

36Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: