Annons:
Etikettmentalt-mediumskap
Läst 1342 ggr
PernillaD
10/22/10, 1:20 AM

Otur!!!!

Tänkt höra här om nån kan ge lite hjälp!

Jag har drabbats av otur under så lång tid att nu klarar jag inte mer, viss del har jag förmodligen själv i det hela för att man vill vara "snäll", men nu har bägaren börjat rinna över för vad jag faktiskt klarar.

Jag har drabbats av två sjukdomar som inte kommer att försvinna och på det har jag fått svåra ekonomiska problem.

Finns det nån som kan se, nån som kan ge vägledning hur man mentalt får det bättre (alltså om man kan meditera, be, "önska", sig ett bättre liv) Formler, örtdektoter eller dylikt… Tankar, allt mottages tacksamt!!!!!

Annons:
sven-g
10/22/10, 1:46 AM
#1

När jag råkat ut för dito har min tanke varit, nu kan det inte bli värre utan bara bättre, och så har det blivit. Det gäller att tänka positivt om inte, faller man bara längre. Först erkänna för sig själv, här står jag, detta är mina förutsättningar. När man kommit dit och varit ärlig mot sig själv, klättrar man igen, många gånger kan man tvingas klättra, men för var gång når man högre. Alla svårigheter man lyckas ta sig ur styrker, man klarar lättare mera motgångar, och lyckas vända detta till medgångar. Fast när man är där nere kan det vara svårt att se någon ljusning.

Hellas
10/22/10, 1:53 AM
#2

Vi ger inte vägledning på Medialt iFokus eftersom vi då skulle drunkna i sådana trådar, däremot så kan vi ge dig goda råd!

Jag tycker sven skriver så bra råd, tänk positivt, tankens makt är enorm.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

PernillaD
10/22/10, 2:10 PM
#3

Men, det han skrev är ju en vägledning ;-) Man kan se goda råd som vägledning, eller hur?

Tack!!

Hellas
10/22/10, 3:17 PM
#4

#3 Jo, så sant, du har helt rätt och goda råd är alltid fint att kunna ge till varandra Kyss.

Med vägledning menar man oftast en läggning i Tarot eller liknande, men visst är det även att dela med sig av sina erfarenheter och ge fina råd.

Tack!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Kerstina-61
10/24/10, 2:18 PM
#5

Jag kan bara hålla med, att sven-g satte ord på det jag också tänker.
Det ärväldigt lätt att hamna i en negativ spiral då man råkar ut för än det ena än det andra. Viktigt då att försöka bryta det och tänka positivt.

Jag brukar skriva på lappar och lägga i en "önskelåda". Då skriver jag ned allt jag är tacksam för, som att det redan hänt. Typ att jag är såå tacksam för den mycket goda ekonomi jag har och tackar för att mina nära och köra är friska osv.

Tänk att nu har det vänt och bara bli bättre Glad
Kram

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Upp till toppen
Annons: