Annons:
Etikettkurser
Läst 1438 ggr
jagealltidglad
11/20/10, 10:26 AM

Första readingen

I går gjorde jag min första reading.. wow vilken upplevelse

vi fick skriva vårt namn och personnr på en lapp, vika ihop dom och lägga dom i en skål, sen drog vi en varsin lapp,

när det va min tur tänkte jag, herregud hur ska det här gå, har ju aldrig gjort det tidigare,

men det gick och det va verkligen en upplevelse. jag blev så pass påverkad så kursledaren sa till mig att be min guid om beskydd, då lugnade det ner sig.

 tycker det va en enorm upplevelse då jag ena sekunden va som vanligt glad och förväntansfull och i andra minuten sitter jag storgråtande och jätteledsen och efteråt så tog det en stund att "landa" men efter ett tag så va jag normal igen..

Värme och kärlek till dig för det är du värd

//jagealltidglad

Annons:
[GunillaF]
11/20/10, 12:47 PM
#1

Det låter som en upplevelse det!!

Låt känslorna komma. Det behövs emellanåt.Kyss

[Spanaren]
11/20/10, 1:00 PM
#2

#0 Hur går en sådan här reading egentligen till. Kan du eller någon annan förklara?

/kram

Hellas
11/20/10, 1:51 PM
#3

Ohh så kul, grattis :)

Så kul det ska bli att få höra fortstättningen, spännande!
Det här är ju en bra övning att även kunna göra på distans i olika varianter så du kommer bli värsta idé sprutan nu Kyss.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
11/20/10, 2:03 PM
#4

Grattis då Skrattande berätta gärna mer!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

jagealltidglad
11/21/10, 11:11 AM
#5

Tack tjejer Skrattande

#2 jag vet inte om det är olika sätt att göra det på men såhär gjorde vi

vi är 6 st (exkl kursledare)  innan vi började med själva övningen mediterade vi, skrev sen våra namn och personnr på varsin lapp, vek ihop dom, höll lapparna i våra händer en stund för att vår energi ska fastna, la dom i en burk och skakade om dom. Därefter tog en i taget en lapp och läste av den.

läraren förde hela tiden anteckningar om vem som läste och vad vi fick fram. sen gick vi laget runt och fick berätta om vår läsning.

Hoppas jag förklarar så ni förstår vad jag menar Tungan ute

#4 tänker du på min upplevelse?

När jag tog lappen och hade den mellan mina händer så kände jag genast att mitt hjärta började bulta och andningen blev tyckre och tyngre, blev väldigt  torr i munnen och läpparna blev fnasiga.. fick även en känsla av rastlös het i kroppen, fötterna började röra på sig och jag började liksom gnida händerna mot varandra sen kom en våg av ledsamhet och jag blev jätteledsen, började gråta och det ville inte sluta.. då började jag bli rädd visste inte riktigt vad jag skulle göra och precis då sa läraren att jag skulle be om beskydd, jag gjorde det och efter en liten stund lugnade det ner sig..

Det visade sig att tjejen jag läste av hade högt blodtryck, blev jättelätt anfådd så fort hon ex gick i trappor, hon dricker konstant för att hon alltid är torr i munnen, hon har under en lång tid varit ledsen då hon inte mått så bra.. och att hon hade jättesvårt att koppla av, blev ofta rastlös och hade svårt att sitta still..

Det jag inte riktigt förstår här, jag ska ta det med läraren nästa gång vi ses men ni kanske kan svara på det..

Varför jag blev så himla påverkad…

Värme och kärlek till dig för det är du värd

//jagealltidglad

[Spanaren]
11/21/10, 11:49 AM
#6

Tack för den jättefina infon "Jag é alltid glad" Skrattande

Måste vara helläckert med att testa sina kunskaper på detta vis Tungan ute

/kram

Annons:
Jane-Lyzell
11/21/10, 3:23 PM
#7

5 tack intresant - förstår inte riktigt varför du skulle i det läget be om beskydd förstod du det själv ?

du värkar ju vara väldigt sensetiv och du gick in i den personens energi lite för mycket - där måste du lära dig att distansera dig lite om det blir för starkt be  att inte få det så starkt!

Fast en del behöver det starkt i början för at ta till sig det!

Lycka till

kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: