Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1374 ggr
[GunillaF]
10/11/10, 10:05 AM

God morgon 11 Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken morgon! Klar luft och -3 grader. Det var friskt att promenera till jobbet.

Jag drömde om björnar i natt. Inte så konstigt eftersom jag klappade på min första björn igår. Exet hade skjutit en som jag var och kikade på. Ruskigt vad stora dom är och vilka fötter och vilka tänder…..

Ha det gott idag!

Annons:
Kenzo
10/11/10, 10:09 AM
#1

God morgon alla

Här är det -3,2 grader kallt usch men det är väl dax att det ska bli kallare nu. Ska ta det lugnt idag har lite på kontoret att göra och sen ska bilen in på service får se om jag får ta tåget hem eller om dom har en bil att låna ut.

Hellas
10/11/10, 10:41 AM
#2

Godmorgon, ja visst har det varit kallt inatt, inte kuligt alls.
Gunilla, Att se en Björn på det sättet måste vara ganska omtumlande, jag förstår att du drömde om den inatt.

Kenzo, Usch vad bökigt det blir ibland när bilarna ska fixas, men det blir säkert bra och det är ju huvudsaken

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[Spanaren]
10/11/10, 12:18 PM
#3

Hej alla!

GunillaF klappat en björn … då är du väl full av magisk kraft nu Flört

Jag och Odi (hund) har nyss kommit in från en jättelång visit från skogen /kram

Marina2
10/11/10, 12:21 PM
#4

Hej på er!

Gunilla oj!

Kenzo hoppas det löser sig med transporten.

Ja kallt här med det var -2 i morses.

Ha en fin dag på er.

Kram

Ps. Härligt spanaren!

Indiania
10/11/10, 12:22 PM
#5

Hej på er!

Vad magiskt Gunilla att vara så nära en björn!

Ha en fin början på veckan! Glad Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[outgrundlig]
10/11/10, 2:24 PM
#6

Goddag!

Önskar alla en god måndagGlad

Annons:
Elpida
10/11/10, 3:17 PM
#7

God middag!

I morse skrapade jag rutorna och njöt av älvdans i höstglöd! Dagen är helt underbar med sol och blå hinne., som gjort för en picknick och en god bok ute =)

Men, det får bli i tanken, på jobbet kallar verkligheten! ;-)

Ha en härlig måndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Hellas
10/11/10, 7:21 PM
#8

Godafton, nu sitter jag och inväntar tidpunkten för meditationscirkeln jag har varannan måndag.

Jag vet ännu inte vad det kommer att bli för typ av meditation, det är ingen idé att planera för mycket eftersom jag märkt att det inte alltid blir det man tänkt. Tyst

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
10/11/10, 7:35 PM
#9

God kväll - Vart  i badhuset - underbart gå där dagtid - knapt några människor - passar min smäckra kroppFlörthihihi volanger kallas det vist!

Inväntar MUG! Kl 21.00 ska bli interesant!

Gillar inte att Älgjakten startatRynkar på näsan fy kan riktigt känna stressen av dessa ståtliga djur, sen vimlar vägarna av panikslagna Älgar (fjolårkalvar som mist sina mödrar) och jakt hundar(körde ijäl en jakthund förra året) Hua

Så kör varsamt de närmsta månaden - för förvirringen blir stor bland våra vilda djur.Gråter

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

chik
10/11/10, 8:17 PM
#10

God Kväll.var inne på iFokus i morse o då kom jag inte in,Skrikandes Sen var jag inne en snabbis o nu är jag här.

En Björn !!Förvånad Hjälp jag är livrädd för Björn o Ormar..O du klappade den? Modiga dig….

ja här nere har vi haft så fint väder…

Här har Älgjakten också börjat. Men jag har varken set jägare eller älgar..

Våra älgar är så smarta.

ja har nu en fin kväll alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
10/11/10, 8:44 PM
#11

#9 Korna stöter ifrån sig sina fjolårskalvar i Maj, början av Juni. Strax innan de kalvar igen.Flört

#10 Jag hade inte klappat den om den inte hade varit skjuten.Tyst

Här började älgjakten i början av Sept. Nu har det varit uppehåll för brunsten i tre veckor och i Lördags satte det igång igen.

Jane-Lyzell
10/11/10, 10:47 PM
#12

11 då är det årskalvar då som springer vind för våg - när deras mödrar blir skutna, eller ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[GunillaF]
10/11/10, 10:53 PM
#13

#12 I de alra flesta jaktlag brukar man skjuta kalven före kon, just bara för att inte en kalv ska bli kvar ensam. Men det finns säkert undantag… Obestämd

Annons:
Upp till toppen
Annons: