Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1315 ggr
[GunillaF]
2010-10-18 10:00

God morgon 18 Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dagen gryr -upp och hoppa!

Jag önskar att jag hade haft med mig kameran när jag prommenerade till jobbet nu på morgonen. Himlen skiftade från rosa till lila, orange, rött och morkt rött. Så vackert.

I dag tar vi nya tag och lägger allt gammalt bakom oss!

Ha en riktigt bra Måndag!

Annons:
[Spanaren]
2010-10-18 10:29
#1

Hej alla!

Nu ska jag och vovven snart ut och promenera och insupa naturens allra ljuvligaste dofter.

Ha det/ kram

chik
2010-10-18 10:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God dagens Gunilla o spanaren..

Kan se hur vackert det var uppe hos dig Gunilla nu på morgonen…Mornarna kan ge ett sådant fint ljus spel.."Vackert"

Här hade vi i går kväll en sådan fin Måne..Men nu har vi regn o lagom temperatur ute…

ja nu tar vi en vecka i bara posetivt o försöker o tänka glad.

Det blir svårt…

ja önskar er alla en trevlig Måndag där ute i Etern..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hellas
2010-10-18 10:44
#3

Ny vecka nya utmaningar, denna måndag går inte till värdshistorien, det tycks bara vara mulet och smått gråkallt.
Men allt har väl sin tjusning.

Kram därute!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[outgrundlig]
2010-10-18 11:37
#4

Gomorrn!

En grå dag som kan fyllas av färger….o det gjorde du Gunilla på din promenad….får se vad jag hittar för färger, kanske en tur i skogen ger mig höstfärgernaGlad

Ha en gooo dag idagGlad

Kerstina-61
2010-10-18 12:20
#5

God morgon!

Vaknar och tittar ut så är hela marken täckt av gula löv i min trädgård och träden viftar kraftigt, då det blåser hårt. Mitt växthus står där och ser tomt och kalt ut.

För bara någon månad sedan var det prunkande med gröna blad från tomat, gurka och paprikaplantor. Härligt röda tomater som smakade underbart.

All växlighet dör nu ner för att ta en lång vintervila. Till våren kommer detta åter att få liv och bli grönt och vackert blommande igen.

Jag gör detsamma, jag tar en vintervila. Jag tillåter mig att gå ned i varv och sitta med en spännande bok och bara vara lat.
I alla fall gör jag det, denna måndag ;-) 

Kram, alla där ute!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Elpida
2010-10-18 12:23
#6

God förmiddag!

En grå morgon här oxå, kallt var det att svänga benen ö över sängkanten! Halt som fanken idag, många avåkningar i trafiken och jag började med att köra förbi en duktig viltolycka.

En vanlig måndag som förhoppningsvis fylls med något roligt, det är ju upp till mig ;-)

Ha en skön start på veckan!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
JustMe08
2010-10-18 12:48
#7

Gode morgon alla fina människor!

En mulen dag har vi här uppe och jobb står på schemat.

Ha en härlig måndag!Glad

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

Indiania
2010-10-18 12:52
#8

Godmorgon alla!

Här är det blåst och regn i dag men vad gör det….Det är skönt att gå en ny dag till mötes! Glad

Ha en härlig dag vad ni än gör!

" Var nära naturen - var när dig själv "

chik
2010-10-18 13:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

o Här kommer jag igen..Det var tydligen någon som tyckte att jag inte skulle vara på Datan för ut.För nätet lade av..Elaka Tekniken.

Men skam den som ger sig.Så nu är jag här inne igen…O terrar o tycker o mår bra..För jag är jag o ni är ni o vi till sammans är ett bra Team..Tackar för att ni är..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Marina2
2010-10-18 15:32
#10

Hej!

Tack för söta o roliga bilder!

Måndag ja inte helt fel. Här är det gråmulet och lite rått. Fick bli en skogsrunda i dag och emellan alla stugor. Tänk vad många fina stugor som står tomma?!

Ha en bra dag.

Kram

Upp till toppen
Annons: