Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1952 ggr
Hellas
2010-10-17 13:05

Godmorgon 17/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla hjärtan!

Ny dag, nya möjligheter!
Jag ska iväg med min man och införskaffa ny kostym till honom!
Hoppas att ni får en underbar dag

Kram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Indiania
2010-10-17 13:09
#1

Godmorgon alla!

#0 Vilken härlig bild GladI går var jag och shoppade lite.

Ha en härlig söndag! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2010-10-17 13:19
#2

God förmiddag.

Min sondotter (3 år) har nyss åkt hem. Hon har sovit över hos mig inatt. Så mysigt att få låna de små ibland.

Vi har bakat nu på morgonen så hon hade en påse med sig hem.

Jag har sovit dåligt i natt. Många tankar omkring hur man ska kunna känna tillit till människor. Det kommer törnar med jämna mellanrum.Skäms

Ha en skön Söndag!

Kerstina-61
2010-10-17 13:23
#3

Ja, vilken fin bild!!Glad

Det brukar gå fort att shoppa kläder till män…de tar första bästa, i varje fall gör min gubbe det Flört

Jag ska hålla demo med Alpnäring som jag säljer. Kryddor, blir det denna demo så jag har nu lagat många rätter som provsmak. Fick veta nu att det kommer 20 pers så jag får sätta på stekpannan och fixa mer…Brukar vara ca 10 så detta blir ju spännande Tungan ute

Ha en skön söndag, alla!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

JustMe08
2010-10-17 13:28
#4

God förmiddag!

Här har det också varit lite si och så med nattsömnen. Det blir många koppar kaffe idag, känner jag.

Ha en fin-fin söndag alla goa själar!Kyss

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

Marina2
2010-10-17 14:10
#5

Hej på er!

Underbar bild!

Härligt med söndag. Strålande sol och hög klar luft. Nu blir det till att mysa med tidningen som vi köpte efter strandrundan. Funderar på att vara bekväm och hämta kinamat? Hade mycket hellre velat haft Thai men se det finns inte här..

Ha en härlig dag.

Kram

[Spanaren]
2010-10-17 15:59
#6

Hej alla!

Vilken underbar bild och jag tackar för att du Helena ville bjuda oss på den Kyss

Ha en bra dag för det ska jag själv ha Flört /kram

Annons:
[stblues35]
2010-10-17 19:38
#7

God kväller säger jag härifrån S-vall…hoppas ni får en fin kväll och att ni får sova gott när det är dags med massa härliga drömmar:)

Hellas
2010-10-17 20:07
#8

God kväll, här har vi det lugnt så jag hoppas att alla har njutit av dagen som varit och är som vanligt glad över att många har mer att göra än att sitta vid en dator.

Kram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

chik
2010-10-17 21:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Här kommer jag mätt o glad.Lite sent.Men bättre sent än aldrig…

O så önskar jag er en fin kväll.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

sven-g
2010-10-18 02:11
#10

Här är en person som ej varit in på focus på över en månad, många har säkert undrat varför. Inget mer har hänt än att jag varit tvungen att ta tag i mitt liv och försöka få något gort. Den största orsaken är att jag tagit över en fastighet till fullo, och att jag blivit försiktig på jobbet. Datorn tog bort för mycket arbetstid på jobb och fritid, så jag bestämde mig för att låta allt annat gå före, viste går jag in blir jag så nyfiken att jag måste sitta dagligen i flera timmar, när jag borde gort något annat. Anledningen att jag gick in idag var att jag fick ett sms, om något jag var tvungen att gå in och kolla. När jag åkte hem från jobbet nu på kvällen kunde jag titta på en varg i ca en 20 min.

[GunillaF]
2010-10-18 02:33
#11

Hej och välkommen till den nya sajten Sven-G.

Jaa, ibland måste man ta en paus. Av olika anledningar.

Vad spännande att få sitta och titta på en varg så länge. Du hade ingen kamera med dig?

Kerstina-61
2010-10-18 02:41
#12

#10
Heej, Sven-g!! Roligt att se dig Glad Välkommen hit!!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

sven-g
2010-10-18 02:45
#13

Det var nu på kvällen i 23 tiden så vargen i billyset på sidan av vägen, vände upp bilen så jag lyste rakt på den. Konstigt nog verkade den helt obekymrad över detta.

Annons:
Hellas
2010-10-18 10:42
#14

#13 hej Sven, kul att se dig, jag funderade också för inte så länge sedan, på vart du tagit vägen.
Så skönt med lite Time Out, vi sitter alldeles för ofta vid datorn Glad

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: