Annons:
Etikettandlighet
Läst 1481 ggr
Rocktjejen
2010-11-03 23:24

Energier i omlopp och maya kalendern

Har läst lite om maya kalendern och o vad som pågår nu,och undrar om det är så att det är väldigt mycket energier i omlopp nu,åtminstone känner jag utav det som är extremt "känslig"

Varm Kram

Annons:
[outgrundlig]
2010-11-04 00:13
#1

Jo det är saker som händer nu. Jag känner av saker.

[Jeremina]
2010-11-04 00:25
#2

Nog händer det saker men personligen tror jag inte på denna Mayakalender!

[outgrundlig]
2010-11-04 00:30
#3

Det som får mig att tro är att årtal stämmer in i mitt liv o med de förändringar som känns hos mig…..men jag kan ha fel…….o jag är glad ändå.

[Jeremina]
2010-11-04 00:31
#4

Det är bra att du är glad OG!

[outgrundlig]
2010-11-04 00:33
#5

Javisst är det Jeremina och jag är glad att du svarade såSkrattande

[MargaretaA]
2010-11-04 00:42
#6

Jag fattar ärligt inte vad det är som folk "känner av just nu". Jag kanske är extremt okänslig….

Nån som har lust att dela med sig lite mera specifikt?

Annons:
[outgrundlig]
2010-11-04 00:55
#7

Maggan… i hela mitt liv har jag känt av saker, även du. ingen skillnad. Du har en magkänsla och handlar därefter i ditt dagliga liv.

Men när det gäller detta med att känna av saker så har jag bara mina egna känslor och jag är konstig det vet du redan. Jag har alltid kännt mig annorlunda. Svårt att anpassa mig till Jorden. Jag tror att jag är en utomjording som kommit hit…..hehehehehe

Skämt åsido men ändå allvarligt…….det är som att jag får saker till mig telepatiskt……via aliens…..eller vad det nu är…..som om att jag  känner och vet saker innan det sker……o då menar jag allt som sker på Jorden.

Jag tappar aldrig hakan inför allt som sker här på Jorden…som om jag är förberedd på det……jag är själv som ett frågetecken över vem jag är…..därav mitt namn outgrundlig.

Jag kan anses kall ibland men det är för att jag redan vet och ser vart det leder så jag bara lyssnar…..eller så lägger jag mig i och för att skipa rättvisa och sanning i en sak som är viktig.

Jag har ingen lösning för dig för att vara mera känslig mera än att vara sann emot dig själv för det försöker jag att vara, sann emot mig själv och emot andra och säga det jag tycker och säga när jag har fel. Det leder en vidare….det o allenast det.

[MargaretaA]
2010-11-04 01:01
#8

#7

jag instämmer med det mesta av det du säger. men jag ser ingen skillnad i det som "händer" just nu mot det som jag alltid har känt. Det är lite det som gör mig frågande… vad är det med dessa "energier" som så många påstår sig känna av just nu och hur skiljer dem sig från det jag/du/vi alltid har snappat upp?

[Jeremina]
2010-11-04 01:03
#9

Det enda jag tycker att jag känner speciellt är att tiden går så fort Skrikandes

[outgrundlig]
2010-11-04 01:45
#10

#8 Mina känslor ligger i en framtid…att veta det som komma skall, att liksom förstå att vissa saker inte leder någon vart…..t.ex att tandkräm o vacciner är inte något som är naturligt.. att tiden går fortare som Jeremina skriver…..jag vet inte vad du alltid har snappat upp…..jag vet det jag vet….o jag är inte bra på att beskriva dessa självklara saker för mig….förlåt mig för det men skall försöka i flera inlägg----

[MargaretaA]
2010-11-04 02:06
#11

#10

jag brukar också kunna snappa en del om vad som ska hända i framtiden (men eftersom jag aldrig litar på det så går jag aldrig ut med det). Plus människors bakomliggande motiv till det de säger och gör. Men som sagt - det är inget nytt.

Tandkräm och vacciner? jag tror du har spenderat lite för mycket tid på en annan sajt Tungan ute

Hellas
2010-11-04 11:15
#12

Jag vet inte heller vad det är för speciellta energier just nu, dessa har jag känt i flera år Skäms!

Jag är nog alldeles för jordad för att förstå men jag hoppas att ni som känner någonting gläds åt att det är någonting på gång!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Rocktjejen
2010-11-04 12:06
#13

Jag återkommer när jag kan specifiera mer vad det är jag känner,det känns just nu bara som något stort är på gång iaf.Energier har jag som du Helena alltid känt av förut,men  det jag känner nu är något mycket större.Men jag återkommer när jag kan tala om det bättre vad det är jag känner

Varm kram

Annons:
Kerstina-61
2010-11-04 13:33
#14

Vad svårt det blev att sätta ord på det jag skulle skriva om att jag upplever…

Jag kan inte veta om det jag känner beror på att jag blivit äldre, eller att jag utvecklat min mediala sida så mycket mer, eller om det har med upplysningens tid att göra.

Att tiden går fortare känner vi väl alla av, antar jag.
Jag upplever också att människor är mer öppna inför övernaturligt och vågar visa det. Men det kan ju bero på att jag själv är mer öppen så de känner att de kan våga visa det.

Jösses, detta blev bara svammel…återkommer när jag kan sätta ord på detta SkämsGlad

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

[GunillaR]
2010-11-05 01:01
#15

# 7 - Det du beskriver är exakt som jag känner det. Och att detta har pågått sedan några år tillbaka. Om man nu ska tro på Mayakalendern så ska det ske ett skifte år 2012. Jag är inte så insatt i Mayakalendern och inte heller intresserad men att det är ett skifte i energierna, så är det.

Jag hittade en video som jag har lagt ut inne på Tarot, men jag kan lägga den här också. Den beskriver ganska bra om det som äger rum nu.

[MargaretaA]
2010-11-05 02:37
#16

#15

Jag förstår att de som tror på det här vill snabbspola till 2012.

[GunillaR]
2010-11-05 12:31
#17

# 16 - Jag tror inte att det skulle hjälpa någon om man nu kunde snabbspola, eftersom allting måste ha sin tid, allting är processer och de måste få vara så långa som de behöver.

Sen är här ju ingen av oss som vet hur det i själva verkat kommer bli. Det ända vi kan säga med säkerhet är att det kommer bli en förändring.

Det finns de som brukar uttrycka sig som så att Moder Jord har födslovärkar nu innan den Nya Jorden kommer fram.

[Solenn]
2010-11-05 12:45
#18

# 17

Vilka vi kan säga att det blir en förändring? Till vad?

[MargaretaA]
2010-11-05 12:51
#19

#17

men om utgången är given och slutdatum fastställt så varför anstränga sig? Det är väl bara att sitta och rullar tummarna då medan man väntar.

[GunillaR]
2010-11-05 14:16
#20

# 19 - Tror du inte du hade fått det ganska tråkigt då? Flört

# 18 - Vi - du, jag, Maggan - vem som helst som läser denna tråd och som kan tänkas fundera kring ämnet.

Till vad - det vet vi inte heller (oj nu använde jag "vi" igen), förhoppningsvis ska det bli till det bättre.

Annons:
[MargaretaA]
2010-11-05 14:22
#21

#20

ja absolut. jag lever fullt upptagen med här och nu. Man får hoppas att alla andra gör det också Flört

[GunillaR]
2010-11-05 16:30
#22

# 21 - Precis. Vi har våra liv för de ska levas!

millam
2010-11-05 21:02
#23

Måste väl läsa lite i mayakalendern.. vet faktiskt inte vad dom säger, har inte haft tillräckligt intresse för det..

[Jeremina]
2010-11-23 20:57
#24

Nog är det en massa energier i omlopp alltid, det märks verkligen!

mulac
2010-11-23 21:15
#25

Det finns massor på nätet men man märker även på sig själv och andra att det är förändringar som man inte väntat ska dyka upp. Det händer en massa med det ekonomiska , naturfenomen etc. så man börjar undra om det ligger något i detta, men man får försöka "tänka" med hjärtat och se om det gör någon skillnad för oss!

Upp till toppen
Annons: