Annons:
Etikettövningar
Läst 2757 ggr
chik
10/29/10, 7:46 PM

Övning!! Kort.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick ett så vackert kort i dag från en här på forumet..

Är det någon som vill känna in??

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
Hellas
10/29/10, 8:26 PM
#1

Jag vet inte om jag ska plocka fram någonting som har med personen du har fått detta av men jag skriver det jag känner så får vi se hur mycket jag fabulerar denna gång Flört.
Jag gör ett försök och jag får omedelbart en känsla av att vara ordentligt anfådd/tungandad.
Den här personen som jag känner av kännetecknas av att se det ljusa i det mörka, har förmågan att se det positiva i en tillsynes problematiskt situation.
Man brukar säga att det finns inga problem, bara möjligheter och det är den känslan jag får.

Personen har en konstnärlig ådra som inte alltid får komma fram mer än när pyssliga stunder pockar på.
Det är en varm och ärlig person som visserligen har många eld i gärnet men ändå alltid tar sig tid till en vän.
Den här personen tycker om naturen och årstidernas växlingar och ser skönheten i det som andra tycker är grått.

Jag upplever även den här personen är ganska stillsamt kärleksfull i sitt sinne vilket gör att de gånger hon blir riktigt sprallig så smittar det av sig enormt mycket.
Jag känner att hon medlat många gånger mellan barn och vuxna med sitt stillsamma lugna och kloka sätt.

Tja……..det är väl ungefär vad jag känner, jag har även ett namn på den jag tror du har fått det här ifrån men jag väntar med det tror jag

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

chik
10/29/10, 8:48 PM
#2

Tack Hella..Ja vänt med det.Fal det kommer någon mer o vill försöka.Fin beskrivning..

Är ju bara så segt här..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hellas
10/29/10, 8:54 PM
#3

Jag ger snart upp iFokus, det går ju inte att skriva :(

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

chik
10/30/10, 11:03 AM
#4

Här gjorde jag en tråd i går…

O så var hela Fokus upp o ner..

Men nu verkar det som om det fungerar…

Någon som vill pröva o se om ni kan känna av vem jag har fått detta fina kort av….

Jag tycker själv att det är svårt o känna-gissa genom datan…Men jag vet att det är många som är duktiga på o snappa upp o få till det…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hellas
10/30/10, 1:24 PM
#5

Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Marina2
10/30/10, 1:54 PM
#6

Jag får till mig: Att bara vara här och nu,just nu i nuet betyder mycket för denna person. Hon har den förmågan inte alla som har det.

Naturen betyder jättemycket för henne. där hämtar hon kraft . Och finner lugn o ro,även mycket glädje. Hon har förmågan att se det "lilla" i mycket. Hon ser också skönheten i naturen,den kan hon lätt plocka fram nästan varsom helst.Där andra bara går förbi utan att se.

En hjälpsam och empatisk person. Ger mycket kärlek,hon har så det räcker till många.

Är mycket glad och nöjd med sitt liv. Man kan nog säga att hon tycker att allt blev till det bästa för henne.

Ser också att hon tar bestämda och stora kliv framåt,för hennes utveckling. Målmedveten.

Detta var mitt lilla bidrag.

Annons:
chik
10/30/10, 6:13 PM
#7

Så intressant läsning av hur ni har tolkat kortet..

Ingen mer??

Någon som vågar sig på o gissa Vem som jag har fått kortet av???

Det är någon som är här på Medial….

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hellas
10/30/10, 6:20 PM
#8

Jag tror att det är Indiania Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Marina2
10/30/10, 6:26 PM
#9

Gunilla tror jag.

Playja
10/30/10, 7:04 PM
#10

#7…   Bilden fick du av "Spanis"!  tror jag.   Skrattande

chik
10/30/10, 8:30 PM
#11

Hoppsan..En av er har rätt..O vem kan det vara???

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hellas
10/30/10, 8:32 PM
#12

#11 Nejn´men Chik, lägger du en övning i övningen Tungan ute!

Jag tror att Playa har rätt!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

chik
10/30/10, 9:00 PM
#13

ja Då säger vi att Playja har rätt.

Lilla Spani sände detta vackra höst kort.Som hon med all säker het har tagit själv…Den Tjejen vet ju hur man handskas med en kamera…

******Tack än en gång Spanaren*******

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
[outgrundlig]
10/30/10, 9:04 PM
#14

Tänk att detta kände jag på mig när du skrev det i en annan tråd….men jag känner ju våran Spanare…..hon e goooSkrattande

Marina2
10/31/10, 7:49 PM
#15

Hallå Chick! Jag vill ha feedback inlägg 0#. Alltid kul att veta vilket som är falskt eller sant. Tack för en rolig övning.

Grattis  Playa till övning 2. Bra jobbat.

Spanaren tack du goa själ.

[GunillaF]
10/31/10, 10:10 PM
#16

Det kortet tror jag du fått från Spanaren.

Nu ska jag skrålla upp och se om det finns något svar.

[GunillaF]
10/31/10, 10:11 PM
#17

…och det var det ja!Glad

Grattis Playa!Skrattande

Playja
11/1/10, 8:13 AM
#18

Ja… tack…tack!  Skrattande det fanns ingen annan som ploppa upp i min skalle. Flört

Spanis= tar urfina naturbilder och skriver fantastiskt fint.   

Indiania
11/1/10, 10:34 AM
#19

Kom in lite för sent här men jag visste att det var vår goa Spanis som skickat kortet! Skrattande

Grattis Playa! Skrattande

" Var nära naturen - var när dig själv "

Playja
11/1/10, 10:52 AM
#20

#19… Tack goa!   Skrattande

Annons:
[outgrundlig]
11/1/10, 9:38 PM
#21

Glömde Gratta dig Playa, GrattisSkrattande

Playja
11/2/10, 11:33 AM
#22

#21..  

thankyou-1.gif picture by lara_k_ Skrattande

Upp till toppen
Annons: