Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1765 ggr
Delfinen
2010-11-13 13:00

Vet någon vem denna kvinna är?

Hoppas jag  lägger detta under rätt grupp flytta den annars gärna.

Är det någon som har hört talas om en kvinna som heter Ghina? Reserverar mig lite för stavningen men är den som blev då jag första gången skulle skriva namnet.

Det skall vara en kvinna som besitter stora och starka krafter. Vet inte om hon någonsin har levt här på jorden som människa men gör det inte i dag i alla fall. Hon utstrålar styrka, kraft, enorm kunskap och trygghet.

Hon är lång, smal, väldigt mörka ögon och har långt svart rakt hår. Bär en lång klänning ända ner till  vristerna.

Fråga mig inte hur jag vet hur denna kvinna ser ut. Jag har aldrig sett henne men  vet bara ändå på något konstigt vis hur hon ser ut.

Annons:
Hellas
2010-11-13 13:02
#1

Din guide?

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Delfinen
2010-11-13 13:20
#2

#1

Ingen aning faktiskt. Fick denna kvinnas namn till mig i en dröm. Drömmen handlade om att min mamma gav mig en bok som hon uppmande mig att jag skulle läsa. Boken skulle handla om någon form av uppgörelse eller proffetia. Namnet Ghina kom upp i samband med denna boken.

När jag vaknade satt namnet Ghina fast i mitt huvud. Kunde inte göra något annat än att tänka på denna kvinna all vaken tid i flera veckor.  Och helt plötsligt visste jag bara hur hon såg ut. Visste hennes styrka och krafter. Men inte vem hon är.

Har aldrig upplevt en dröm så starkt. Kände starkt att drömmen hade  och har en stor betydelse men visste inte vad och vet fortfarande inte och det är mer än 3 år sedan jag hade drömmen.

Hellas
2010-11-13 13:24
#3

Jag tror att du kommer få visshet när det är dags, försök i meditation, få kontakt med henne för att se vad hon har för påverkan i ditt liv. :)

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Delfinen
2010-11-13 13:33
#4

#3

Har försökt detta med meditation men ännu inte lyckats. Inte ofta jag får svar när jag mediterar och ställer frågor.

Däremot när jag inte ställer frågor utan mediterar för att det ger mig energi, avslappning och ro då kan jag få mängder med bilder till mig men som jag inte riktigt vet vart dom hör hemma *S*

Jag kommer nog att få visshet när det är dags precis som du säger. Men tålamod är inte riktigt min starka sida *L*

Har funderat lite på om det kan vara någon form av skyddsande eller någon "lärare" i min egen utveckling. Men vet samtidigt inte hur många beskyddare man kan ha. Och inte heller varför just jag skulle få så starka beskyddare. Vet att jag har ärkehängeln Mikael vid min sida vilket också är en stark beskyddare så jag blir förvånad om även Ghina skulle vara en stark beskyddare.

Lynxx
2010-11-13 14:55
#5

Inte så konstigt att hon e mörk.

Ghina

Meaning: Melody, Song
Origin/Culture: Arabic
Gender: Female

…ett namn som alltså förekommer i arabländerna.

/L

Delfinen
2010-11-13 15:29
#6

#5

Tror du att kvinnan vars namn jag fick till mig i drömmen är arabisk? Har inte tänkt i dom banorna.

I så fall vad betyder bokens innehåll om uppgörelse eller proffetia? Och vad har den med mig att göra?

Blir lite förvirrad och fundersam nu.

Annons:
[Spanaren]
2010-11-13 16:05
#7

#6 Du frågade om namnet Ghina och fick ett ev. svar av # 5 Flört

Anser att med vår egen utveckling så uppdagas svaren i takt med dem. Lycka till med ditt sökande/ kram

Delfinen
2010-11-13 16:25
#8

#7

Var inte i första hand om namnet Ghina jag frågade utan om en specifik kvinna som bar det namnet :)

Kanske jag en dag får veta vem hon är….varför hon har kommit till mig….vad boken om proffetia/uppgörelse betyder. *L*

Lynxx
2010-11-13 16:47
#9

Jag vet inte heller - bara att när man är mogen för svaret får man det.

Dock - långt ifrån alla är så uppmärksamma att de uppfattar de subtila signaler som de får fr. "andra sidan".

De flesta bara klampar på & saknar förmågan att se & tolka sånt som kräver känsla (höger hjärnhalva) för att uppfatta. Därför är kvinnor generellt bättre på att uppfatta sådant än män.

/L

Kerstina-61
2010-11-13 23:23
#10

#4 Här är en länk som Jane skrivit ang guider mm Kanke kan vara till någon hjälp då du var fundersam på hur många beskyddare man kan ha.'Guidlexikon

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Denna kommentar har tagits bort.
Delfinen
2010-11-14 01:14
#12

Tack Kerstina….skall kolla den :)

Upp till toppen
Annons: