Annons:
Etiketttrans-fysiskt-mediumskap
Läst 7704 ggr
Hellas
2010-11-10 17:13

Transfiguration

Jag vill lägga en tråd som hanldar om Transfiguration som jag idag tror är ett ganska bortglömt mediumskap.

Jag tänker inte skriva en artikel av den anledning att jag inte kan ämnet tillräckligt bra, jag har inte ens sett ett fullt utvecklat Transfigurationsmedium, däremot finns det med på min önskelista och jag tror att jag idag är ännu mer ivrig än tidigare på att få uppleva detta.

Transfiguration handlar om att en ande eller en Guide skapar en "mask" gjord av ektoplasma över mediumets ansikte, det ska inte förväxlas med en "överskuggning".

Som Som Transfigurationsmedium sitter man tillsammans med deltagare/åskådare i ett rum men med rött eller blått ljus.

Som åskådare ser man med blotta ögat hur en klar och tydlig mask växer fram och lägger sig utanpå mediumets ansikte.
Sitter man lite vid sidan av så ska man även se en klar och tydlig kant av masken.

Transfiguration tar många år att utveckla och det är kanske därför det är så ont om den här typen av medium.

Jag har sett början av att det bildas en mask på några få personer och visst är det onekligen intressant.
Jag har även själv provat att sitta vid dessa lampor med blandat resultat, själv vet jag ju inte eftersom jag inte ser mig själv!

Det sägs även finnas medium som kan få fram ektoplasman i fullt dagsljus!

Det jag då har funderat länge på, långt innan fusket med AÅ uppdagades är, om nu ektoplasma tål rött och blått ljus vid en transfiguration, varför gör inte samma materia det vid en fysisk seans?

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Jane-Lyzell
2010-11-10 17:36
#1

Transfiguration är jätte spännande och som du säger tar det många år kanske 10-15 -20 år innan du har det så pass utvecklat så du kan ge seanser för andra!

Under denna långa process av år har ectoplassman vant sig vid detta ljus på detta sättet riktat emot ansiktet - ectoplassman är i transfiguration förhållanden nära sitt medium och det är det som gör skillnaden med i andra fysiska seanser - där ectoplassman kan gås ut ifrån mediumet flera meter - det är där det föreligger mer risk då större partier ectoplassma exponeras än vid transfigurationer. och då särskilt i uppbyggande fysiska cirklar(som inte är färdigutvecklade)

men i fulla materialisations seanser så används samma ljus - som i en transfigurationsseans, rött eller blått eller grönt eller halvskum belysning.

Om jag förstått det fysiska mediumskapet rätt så finns flera olika kvaliteer på ectoplassman en del mindre ljuskänsliga och en del mer t ex när det gäller direktröster är det mer känsligt för ljus.

Sen måste man skillja på offentliga seanser och en uppgyggande cirkel i fysiskt mediumskap - helt olika i framföranden.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Choklad
2010-11-10 18:08
#2

Varför tar det så lång tid att utveckla? Är det så att man måste  lära sig annat först, och/eller stiga i sin energinivå för att klara av det?

U R us

Jane-Lyzell
2010-11-10 18:14
#3

2 både och och franmförallt vara personligen mogen!Flört

då det är det mest avancerade mediumskap som ett medium kan nå - men ack så skört därför den långa tiden!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
2010-11-10 18:27
#4

Jag känner att det är svårt att få tag på dedikerade cirkelmedlemmar och cirkelledare, både då det gäller Transmediumskap och Transfiguration.
Det är inte alla som är villiga att sitta en gång i veckan minst 1 timme och titta efter någonting som ännu inte finns :).

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
2010-11-10 18:52
#5

4 det är det som är kruxset hitta dom som är lika nördigt dedikerade som en självFlört under si sådär 10 år frammåt utan att något specielllt händer!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
2010-11-10 18:55
#6

#5 Jag funderar på att utbilda Micke till Cirkelledare, då kan vi två sitta, ungefär som Du och Joel har gjort Tungan ute

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Jane-Lyzell
2010-11-10 19:07
#7

6 Låter bra !Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[GunillaR]
2010-11-10 22:19
#8

Varför ska det vara rött eller blått ljus?

Jane-Lyzell
2010-11-10 23:19
#9

8 Det ljuset är snällare/mildare än direkta vita ljuset som är i vanligt ljus.

Ectoplassman tål det bättre! tänk ectoplassman som amöban som drar ihop sig vid skarpt ljus!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
2010-11-10 23:19
#10

Jag sitter med i en transcirkel och vi har även testat transfiguration. Det var jättestarkt då man såg hur ansiktet ändrades…en ung tjej som satt som medium förvandlades till en gubbe med skägg och flintskallig, till en ung, jättesnygg kille med lång lugg, en dam med mörkt hår…
Det kom ca 4-7 olika ansikten på de som satt.

ALLA såg förändringarna och det var så starkt.

Vi satt i rött ljus som först var något lite starkare och sedan svagare röd belysning. Man såg ändå tydligt förändringarna. Anden som kom, till och med blinkade, trots att hon som att medium blundade hela tiden.

Detta är något jag abolut vill utveckla! Glad

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Hellas
2010-11-10 23:26
#11

Jag har ofta tyckt det varit svårt att se, ofta när vi gjort det är det överskuggningar men i några fall ser man väldigt väldigt tydligt hur det kommer ectoplasma ur tex. ett öra eller näsa som sedan börjar försöka bygga upp en mask.

#10 Ja visst är det ett intressant mediumskap, nästa gång ni provar rekomenderar jag dig att sitta vid sidan av, alltså inte rakt fram utan nästintill så att du ser profilen på personen (om du inte redan gjort det).
Man ser då en klar kant på den mask som bildats.
Denna kant finns inte om det är en överskuggning

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Kerstina-61
2010-11-10 23:36
#12

#11  Det syntes ganska tydligt, tyckte jag, de olika ansiktena som kom. Det ändrades väldigt fort på vissa och på andra hände det inte lika mycket

 Vilket bra tips, Helena! Det visste jag inte Glad Det ska jag kolla nästa gång :-)) (att se från profilen)

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

[GunillaR]
2010-11-11 00:15
#13

# 9 - OK då förstår jag!

Ja det vita ljuset är ju en blandning av alla färger.

Annons:
maiya
2010-11-11 06:52
#14

Hej! Väldigt intresant läsning och bra skrivet av dig Helena.

Jag har också settat med i transcirkel,och även provat på transfiguration.

Presis som Kerstina skriver så blev det väldigt starkt för oss också,vi hade en deltagare som hade skägg,och då försvann hans skägg och de blev yngre man.

Det kom säkert en 7-8 olika ansikten på de som satt.

Förändringarna var så tydliga.

Ibörjan tyckte jag att det kunde vara jobbigt för ögonen att sitta 1timme,men nu när vi gör transfiguration så har man lärt sig se bättre och vet hur man ska titta.

Man kan se klart och tydligt ibland hur anden öppnar sina ögon och tittar,och ju mera man pratar med anden dessto gladare blir de.

Kram till er alla.

Marina2
2010-11-11 10:22
#15

Intressant! Tack för att ni delar med er.

Jane-Lyzell
2010-11-11 13:00
#16

10 Oj om det är som du säger på dessa personer i transfiguration - då ska ju dom sitta för den utvecklingen(om de vill naturligtvis) oavsett om det är överskuggning eller ectoplassmiskt byggd mask! intresant!

Men jag hoppas ni inte blandar trans o transfiguration två helt skilda vibbrationer! och mediumskap!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2010-11-11 13:02
#17

14 Ni sitter väll inte i ljus under hela den timmen? Har ni en transfigurations cirkel?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
2010-11-11 13:03
#18

#14 Såg ni ektoplasma eller var det kraftiga överskuggningar?

Jag känner igen det du pratar om att det blev jobbigt för ögonen men det kanske är en övningssak.
Man anstränger sig att kunna se när man egentligen bara ska kunna vara som vanligt med ögonen.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

maiya
2010-11-11 14:19
#19

#17.Nej Jane,vi har ingen transfigurationscirkel.Men jag provade det när jag satt med i en cirkel. Haha,blev lite fel skrivit av mig,vi provade att sitta 10-15min olika deltagare. Vi höll på 1timme .

Det var en mask av ektoplasma.

Vi som deltog i transfiguration såg klart och tydligt hur en del som kom igen öppnade ögonen. Våran cirkelledare förklarade att ju mer vi pratar med dem som kommer igenom desso gladre blir de.

Så det är vekligen intressant med transfiguration.

Javisst är det en övningssak vad det gäller hur man ska titta.

Andra gången jag deltog så gick det lite lättare.

Kram.

Choklad
2010-11-11 15:37
#20

Jag förstår inte..kan anden göra en mask, som ser ut som anden, och sedan sätta den på någon nu levande person? Har jag förstått rätt eller har jag helt fel här?

Vore det inte lättare då att visa sig som en bild så att vi ser dem på det viset? Min mor såg dem så, som en riktig person, rent fysiskt. (det var det som skrämde livet ur mig som liten)SkämsSkäms Och jag gillar det inte än..vill inte. Men jag jobbar på den rädslan Foten i munnen

U R us

Annons:
Hellas
2010-11-11 15:48
#21

#19 Spännande, och du hör att Jane blir alldeles till sig av glädje Kyss!

#20 Ja de gör en mask som läggs utanpå mediumets (levande persons) ansikte.
Jag har tittat efter en bra bild på nätet men ärligt talat så tror jag själv att dessa är ganska fejkade TystFoten i munnen!

Fast jag har ju aldrig sett ett fullt utvecklat Transfigurations medium så jag vet ju inte hur det ska se ut.

Jag har bara sett början till en mask + överskuggningar där man också ser ansikten tydligt med tänder leenden och blinkande ögon.

För att se dem som din mor gjorde eller som jag själv gör ibland krävs att man som person är öppen vid det tillfället, annars ser man dem inte.

I transfiguration och fysiskt mediumskap finns en stor fördel, även de människor som inte är mediala ska kunna se och jag skriver SKA för Transfiguration och Fysiskt mediumskap handlar om att alla som tittar ska se samma sak.
Som "publik" ska man alltså INTE gå in med sina mediala förmågor utan man ska vara helt stängd.

För övrigt, jag förstår att du blivit rädd, men det kommer att lossna, kanske du jobbar för mycket på den rädslan, släpp det hela i stället och acceptera rädslan så kanske det börjar hända saker Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Choklad
2010-11-11 21:32
#22

# 21--när du sa att jag skulle släppa rädslan så ryste jag i hela kroppen..Förvånad

oj det har jag inte tänkt på, att bara släppa…

det med transfiguration verkar vara en fantastisk upplevelse! Undrar hur det känns för mediumet som bär masken?Glad

U R us

Hellas
2010-11-11 21:46
#23

#22 Många gånger försöker vi jobba med våra rädslor så mycket att det nästan blir en brottningsmatch i sig, det är bättre att vända den ryggen, strunta i den, låt rädslan ligga där då och "tjura" men gå vidare själv :).
Acceptera att den finns, då brukar det kunna släppa Kyss

Som medium så sitter man bara där rakt upp och ner på en stol med en svart bakgrund och så mörka kläder som möjligt, gärna att man även har håret så slätt man bara kan med Obestämd!

Jag själv upplever det som att det byggs ett spindelnät i ansiktet, det är viktigt att man inte är inne och pillar i nätet utan låter det få vara.
Man kan be dem att försöka ta bort killandet.
Man blir väldigt varm förstås men man ska inte gå ner i Trans utan vara vaken,

Det här spindelnätet kan man förövrigt känna även vid meditation eller då man länkar så låt alltid näten vara, pilla inte i dem för man vet aldrig vad andra sidan har tänkt sig i framtiden.

Det är alltid andevärlden som bestämmer vem de ska jobba vidare med i de olika mediumskapen och jag tror att de i ett väldigt tidigt stadium testar och ser vilka som är lämpade för vad.

Men……det är alltid mest häftigt för de som ser på så jag tror att som Transfigurationsmedium så är det inte sådär jättedintressant upplevelse.
Man hör deltagarna kommentera och säga åh, ser ni och ser ni ………och själv ser man intenting alls Cool!

Men det hrä är ju ganska enkelt att göra hemma med hjälp av en bra lampa med dimmer, en cirkelledare och sedan go for it! :)

Kanske vi kan be Jane göra en artikel kring hur man kan göra hemmavid.
Eller så gör jag själv en sådan, jag har ju gjort det ett antal gånger jag med i övningssyfte.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Choklad
2010-11-11 21:52
#24

men jag är helt yr här nu..nåt är på gång…jag tror det är min rädsla som tog fart…Tungan ute jag vill ju se dem, andarna, men jag vet inte varför jag blir rädd..jag har sett andar, men då hann jag inte bli rädd…förrän efteråtSkäms

Jag testar att låta rädslan ligga och tjura. För det finns ju ingen anledning att vara rädd…

Ser fram emot artikeln.Glad

U R us

Hellas
2010-11-11 21:58
#25

Var inte rädd för yrsel, det är inte din yrsel om du inte har anlag för att bli yr förstås :)

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Kerstina-61
2010-11-12 00:05
#26

#16  Nej, det var inte i Transcirkeln vi gjorde transfigurationen. Det var helt olika cirklar :-)

I transcirkeln försöker vi få guid eller den som kommer att prata genom vårt halschakra. Då ändras ibland våra ansikten. Vi ser ju inte detta, men vår cirkelledare berättar alltid efteråt. Däremot så känns det i ansiktet då det strenar och drar :-)
Jag har inte lyckats få fram något ord eller budskap, utan bara ljud. Men en tjej är nog på väg att bli vårt transmedium för hon för fram budskap :-))

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Hellas
2010-11-12 00:08
#27

#26 Spännande ;)

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Jane-Lyzell
2010-11-12 14:11
#28

19 kanske något ni bör fundera på att ha då - med de resultaten - om det nu var fysiskt ni såg så inte er clarvoyance gick in - det är det som är nackdelen när många mediala kommer samman i transfiguration + att ljuset kan spela spratt, särskilt om det är för mörkt!

21 bra förklaringKyss

26 bra - för man ska inte blanda!

Det som blir lite tråkigt i det jag läser är att ni bara sitter ibland för transfiguration - vilket då med all sannorlikhet inte är fullgått utvecklade fenomen ni ser, tyvärr!

transfiguration kräver lång tid i år av utveckling i cirkel form för att bli bra - det är fysiskt mediumskap!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
2010-11-12 22:55
#29

#28 Jane, vad är skillnaden på fullt utvecklade fenomen och vi som bara sitter någon gång. Alltså vad ser vi nu och vad skulle vi se om vi utvecklade cirkeln i åratal? Jag blev såå imponerad av det jag nu såg Glad

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Hellas
2010-11-12 23:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

Jag vet inte alls om den här bilden är fejk eller inte men en fullt utvecklad ektoplasma kan se ut så här så är det så att någon får så tydliga ansikten då ni bara har provat…tänk hur det skulle se ut om personen/erna verkligen sitter i cirkel och utvecklar detta en gång i veckan.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Hellas
2010-11-12 23:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#31

Och såhär ser det ut från sidan (detta är ett annat medium).

Jag har själv sett då ektoplasma börjat bildas och just denna kant byggs upp.
Fniss, jag tror att jag själv hade ektoplasma som kom ur ett av mina öron (sa de som tittade på).

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Hellas
2011-01-10 16:31
#32

Skrattande

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Choklad
2011-01-10 19:18
#33

# 32SkrattandeKyss

U R us

Skogshumblan
2011-01-10 21:35
#34

Ok en fråga som kanske inte hör hit men som poppar upp är vad det kallas och om det är vanligt att man börjar känna sig som den man läser av?
Har vid några tillfällen kroppsligt börjat känna mig som de jag läser av eller känner in. Även om det var tidigare liv de levt. Roligast var att känna sig som en indianhunk med biffig snygg kropp, sådana där små skynken de har och lalla runt här hemma med min ettåriga dotter på höften och ändå känna hur fjädergrejen på huvudet skavde lite.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Hellas
2011-01-28 22:02
#35

Glad

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Navajolady
2011-01-29 07:22
#36

Har vid flera tillfällen fått sagt till mig att jag plötsligt ser ut som en man i ansiktet och samtidigt kännt att jag formas till min guides utseende utan att jag påverkat något händelseförlopp har det bara spontant infunnit sig.Vid några tillfällen har jag sett själv i spegeln att min guides ansikte framträder men har inte sett någon ectoplasma utan förändringen sker i ansiktet.Kanske Jane kan förklara det för mig,varför ingen ectoplasma vid tillfällena och detta är något som rätt vad det är dyker upp och jag känner hur mitt ansikte förändras oavsett om jag befinner mig hemma eller ute och står i en kö i affären.Början på trancefiguration kanske och något att vidareutveckla vad tror du Jane som är insatt i detta.Ska erkänna jag myser som en tomte när det händer en helt underbar kännslaGladdet är fysiskt påtagligt i ansiktet och jag känner hur det formas om men har inte sett ectoplassman vid dessa tillfällen.Gör inget speciellt utan det bara infinner sig rätt som det är,nu var det ett tag sen sist men det är återkommande i vissa perioder.

Hellas
2011-01-29 12:41
#37

#36 Vilka fina upplevelser du har :).

Det du ser är en kraftig överskuggning och är som du säger inte ectoplasma.
Många förväxlar överskuggningarna med ectoplasma och Transfiguration och jag är glad för att du ser skillnanden :).

Med tanke på det du tidigare berättat i Ectoplasma tråden så kanske det är så att du skulle prova att vidareutveckla det här mediumskapet, det är ytterst få idag som verkligen är riktiga Transfigurationsmedium…..det finns dock några Tramsfigurationsmedium men dessa hör inte hemma här.
Jag tror att de som Tramsar istället för Transar har missuppfattat detta med överskuggning/ectoplasma.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Navajolady
2011-01-29 13:13
#38

Tack Helena,intressant tråd du skapdae här.Överskuggning hade inget ord på vad jag skulle kalla det men du kom till min hjälp där.Jovisst många "tramsar" finns men jag håller mig nog till trancen annars kan jag gott lägga av om jag börjar tramsaGladskämt och sido nu var det något halvår sedan detta hände och kanske skulle någon framtida kurs hos Jane ge mig lite redskap så det inte försvinner.Ibland kan det förekomma dagligen en period sen har det vart lugnt för att ge sig till känna åter igen och nu ser jag fram mt nästa överskuggning och ska försöka fota detta och se vad bild säger.

Ljus och kärlek:-)

Hellas
2011-10-13 22:02
#39

Hittade den här gamla tråden och inser att den behöver uppdateras….jag hade för ett tag sedan den stora äran att få medverka vid en transfiguration där ett fullt utvecklad medium utövade det här ovanliga mediumskapet.

Det var verkligen fantastiskt, jag såg visserligen inte den här riktigt skarpa kanten på mediumet men helt klart såg man klart och tydligt de olika ansikten som framträdde.

Ja vad känner man, tacksamhet och en stor ödmjukhet inför allt som finns men som vi vet så lite om.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Kerstina-61
2011-10-14 00:03
#40

#39 Kul, Hellas, att du uppdaterar en intressant tråd som denna!Glad

Vi hade, i den utvecklingscirkel jag går, en transfiguration i exprimentellt syfte. Vi hade då blått ljus. Jag satt först som medium och kände hur det kröp i ansiktet och mina tänder kändes för stora till min lilla mun. De som tittade på hade sett ett ansikte med stora tänder ;-) 
Jag var också bedövad under näsan och de andra hade sett ektoplasma under näsan.

Det är en speciell känsla att sitta som medium då det känns som jag är bortkopplad från verkligheten. Jag hör vad de andra kommenterar, men bryr mig liksom inte…jag skulle normalt inte kunna hålla mig för skratt vid vissa tillfällen då det kommenteras, men då har jag inga problem att vara allvarlig. Man måste ju sitta alldeles stilla och inte röra en min.Cool

Jag håller verkligen med dig, Hellas, att man är så tacksam att man får var med om att uppleva allt fint som andevärlden hjälper oss att få vara med om Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Hellas
2011-12-08 22:53
#41

Puffar tråden, det var länge sedan vi pratade Transfiguration

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
allhealing
2011-12-08 23:12
#42

Menar ni att det inte syns på en som inte provat tidigare, utan det tar 5-10 år innan det syns en mask utan på ansiktet? Har jag förstått er rätt då?

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Hellas
2011-12-08 23:52
#43

#42 Nejdå, det kan synas tydligt på den som aldrig har gjort det här tidigare och förhoppningsvis kanske den personen börjar utveckla det här mediumskapet.

Jag tror (men vet inte) att det tar väldigt många år innan man är såpass fullt utvecklad att man kan hålla en full seans och få in träffar på löpande band som blir igenkända.

Jag har sett många skarpa överskuggningar och vid något tillfälle början till ektoplasma.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
2011-12-12 18:50
#44

42 ja du har förståt rätt - så lång tid innan man kan ha en ectoplassmisk mask därTungan ute

annars kan det synas så som Hellas beskriver! eller som att man ser en överskuggning av ande vännerna  i ansiktet på mediumet - men det är inte samma som transfiguration!!!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

allhealing
2011-12-12 19:35
#45

#43

#44

När jag var på kurs och fick prova på det här första gången satt vi fyra personer brevid varandra medans övriga personer i gruppen tittade på oss.

Jag och fler som aldrig prova detta tidigare eller ens visste vad det var för någonting kunde när vi fokuserade oss förändra våra utseenden så att de andra som satt och tittade på kunde se förändringen. Jag själv kände att jag på något sätt genomgick en förändring i ansiktet och detta bekräftades några sekunder senare av flera av de som observerade.

Är detta överskuggning eller transfiguration?

Jag har även när jag arbetar med klienter ibland fått det påpekat att jag skriftar utseende och att det när detta händer under några minuter kan uppfatta tiotals olika ansikten formade ovanpå mitt ansikte.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Jane-Lyzell
2011-12-12 21:28
#46

45 överskuggning!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: