Annons:
Etikettandlighet
Läst 1502 ggr
[Linda-E]
11/22/10, 9:43 AM

Vid sängen

Imorse när jag skulle till och vakna hade jag ögonen halvöppna och då såg jag ett par som står vid min säng. Hann inte se vem det var innan dom var borta. Jag som ser dåligt på långt håll såg ju inte pga av det heller.

Jag blir inte rädd när detta händer mig. Har flera gånger fått sett andarna fysiskt ståendes framför mig.

Det tar bara några sekunder sedan är dom borta för att jag blundar till. Hur ska jag göra för att hålla fast dom så att jag ser vem det är??

Annons:
[GunillaF]
11/22/10, 9:52 AM
#1

Försök att ligga kvar, be dem komma tillbaka. Eller "bara" känn in vilka de är och försök "tala" med dem inne i ditt huvud.

Snurrigt svar men jag hoppas du förstår vad jag menar.

[Linda-E]
11/22/10, 9:59 AM
#2

Tack, det ska jag göra nästan gång.

Elpida
11/22/10, 11:05 AM
#3

Lånar din tråd lite nu Linda om du ursäktar men det hör ihop.

Härom kvällen hade vi oxå besök i sovrummet, märktes väldigt tydligt även på vår hund. Försökte blunda, känna in och prata med besöket. Bad honom/henne visa sig för mig. Ett mycket kort flimmer i ögonvrån - sedan ingenting.

Varför har jag så himla svårt att få kontakt??? Ger snart upp tron på att jag skulle ha minsta mediala förmåga. Gråter

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Hellas
11/22/10, 12:17 PM
#4

#0 Jag vet inte heller varför de bara flaschar till, kanske de inte räknat med att bli "upptäckta", de kanske inte vill bli sedda Cool!
Jag tror inte att de alltid räknar med att vi ska se dem.
Men det Gunilla skriver skulle jag nog själv försöka mig på tror jag :).

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Hellas
11/22/10, 12:26 PM
#5

#3 Det är sådant alla frågar sig, varför har jag så svårt med att få kontakt eller svårt för att…..osv.

Jag tycker det är dags att ta bort ordet "svårt" i sammanhanget, så länge vi känner att det är svårt så blir det svårt, så enkelt är det.
Men kan det vara så att du behöver trycka på en annan trigger hos dig, gå andra vägar mot ditt mål?
Jag vet ju inte hur du har utvecklat dig idag och med vilken metod men det jag vet är att vi alla fungerar olika och det är därför vi tycker att en lärare är bättre än en annan.
De använder olika metoder för att nå målet och alla metoder passar inte alla människor.

Jag tror också att man förväntar sig att en andekontakt ska vara på ett visst sätt, annars räknas det inte men det är långt ifrån alla som ser andevärlden, de kanske bara hör eller känner den och då får man försöka arbeta med de verktyg man har.
Det är förvånansvärt vad man kan utveckla ett sinne då de andra inte finns att tillgå, man kan "se" genom att känna osv.

Kram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Elpida
11/23/10, 11:41 AM
#6

#5 Tack för svaret Helena!. Jag har inte haft någon lärare än så länge, varje gång jag söker till en kurs blir den inställd eller kommer inte ens igång… kanske inte dags för mig änTyst. Jag gör en del övningar här på forumen och visst går det sakteliga framåt. Tror det är som du säger att jag måste plocka bort ordet svårt!!! Ska tänka mer aktivt på det!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: