Annons:
Etikettinspiration
Läst 2760 ggr
Kerstina-61
2010-12-01 12:05

Fick healing

Jag vill delge min känsla då jag igår fick en sådan stark healing jag aldrig varit med om tidigare.

Var på utvecklingscirkel som pågått hela hösten och som snart är slut för denna gången. Jag var sen (hade meddelat detta) så alla satt och väntade tålmodigt på migGlad

Jag har smärtproblematik och låg inlagd i helgen med stora mängder morfin. Några kände till detta i cirkeln.
Och efter att jag stapplat in med kryckor så visste alla ;-)

Ifall vi får veta att någon har bekymmer eller är sjuk, försvunnen eller annat så har vi startat med att ge den personen healing i cirkeln. Jag får nu veta att JAG ska få vara i healingcirkeln!! Oj, vad häftigt!

Vår cirkelledare öppnar först cirkeln med en bön. Sedan säger hon att gruppen ska skicka healing till Kerstin (alltså till mig) Då känner jag strax att jag blir sååå varm i solar plexus. En värme jag inte tidigare känt och sedan sprider sig denna värme ner över benen, upp över bröstet och sedan hela kroppen.

Mitt ben som jag nu har mest ont i började rycka..
Helt oväntat så börjar jag att gråta så tårarna rinner strida strömmar. Näsan rinner och jag kan inte sluta att gråta. Jag kände en sådan kärlek från gruppen jag inte trodde kunde vara möjligt. Helt fantastiskt!!

Efter dagarna på sjukhuset har jag varit ledsen och irriterad. Ovanpå det hade ett samtal med en fd tidigare kurskamrat och jag blev väldigt låg. Det berodde inte på henne, men det hon berättade. Jag kände mig värdelös och hade tankar på att jag kanske inte skulle alls arbeta med det mediala.

I förgår fick jag några värmande ord från någon här på medialt. Jag hade inte sagt något om detta till någon om hur jag mådde och vad jag hade för tankar att sluta arbeta medialt. Men det är som att man får den hjälpen man behöver, för de orden jag fick gjorde att jag kunde få tillbaka lite av tron på mig själv. Och efter igår med den starka healingen så ser livet idag riktigt ljust ut :-)

Jag är så tacksam för att det finns krafter som ser vad man behöver och ser till att man får hjälp från det mest oväntade håll Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Annons:
Marina2
2010-12-01 12:16
#1

Tänker med värme på dig. Förstår verkligen att det måste vara hemskt med sådan smärta. Men sen är jag också otroligt glad för din skull att du fick denna underbara healing! Härligt att läsa!

Sen till det mediala: Du ska absolut tro starkt på dig själv,du fina goa människa. Och visst är det så att när man som bäst behöver hjälp eller värmande ord o styrka,så kommer det.

Kram/Marina

[GunillaF]
2010-12-01 12:17
#2

Åh vad glad jag blir åt det du skriver. Det är sådan kärlek i healing! Sådana "krafter" att man har svårt att fatta innan man upplevt det!

Kramar om dig vännen!Kyss

[rore]
2010-12-01 13:42
#3

Härligt Kerstina!

Sitter här och blir alldeles berörd av din berättelseKyss.

Tack för att du delar med dig

Indiania
2010-12-01 13:49
#4

Tack för du berättar Kerstina!

Känner glädje över din berättelse.

Healing är kärlek på högsta nivå! Kyss

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Jane-Lyzell
2010-12-01 13:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Fantastiskt hur andevärlden arbetar - så glad för din skul KerstinKyss

kramar Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Lynxx
2010-12-01 14:03
#6

Utan healingen skulle jag inte orka ngt alls! Så healing är helt fantastiskt :-)

Skillnaden är som flytvästen är för ngn som inte kan simma - hjälper mig att hålla näsan över ytan.

-----

Hoppas du får mycket healing av gruppen i forts. åxå ;-)

Kram - L

Annons:
Soffe
2010-12-01 14:26
#7

Vilken härlig upplevelse! Healing är underbart <3

Kram

[Spanaren]
2010-12-01 16:45
#8

Har varit med i en sluten cirkel och fått healing som är underbar så jag vet vad du pratar om Flört

Säger nästan sen som #4 att healing är en gemensam kärleksgåva för att ge och att få Kyss /kram

JustMe08
2010-12-01 17:23
#9

Jaa, jag håller med - fantastiskt!Kyss

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

Ina123
2010-12-01 17:37
#10

Vad härligt Kerstin, så glad för din skull att du fick vara med om det. Tur också att du inte tänker sluta arbeta medialt, det vore slöseri, du har så mycket att ge andra människor  Kyss Kramar

Loet_old
2010-12-01 19:26
#11

Vilken härlig healing upplevelse du fick.Glad

Healing är fantastiskt.

Kram

[grinda]
2010-12-01 20:37
#12

Åhh så fint. Vilken healing och sen alla dessa snälla själar. Och du verkar så fin själv…hoppas du blir av med smärtan helt och hållet.

maiya
2010-12-02 00:49
#13

Så glad för din skull Kerstin.

Blir så rörd när jag läser vad du har upplevt.

Kram till dig min fina vän/maiya

Annons:
Kerstina-61
2010-12-02 01:29
#14

Tack alla goingar för sådan feedback på min tråd Kyss Synd det inte finns hjärta som smilisar ;-)

Det är också healing för själen att få läsa era inlägg här.
#1 Kyss Javisst är det häftigt att man får sådan hjälp då man verkligen behöver Glad

#2 Ja, det är krafter som är fantastiska Kyss

#3 Kyss Tack, vännen!

#4 Kyss Ja, verkligen kärlek!! Glad

#5 Jane…det är fantastiskt och du är fantastisk som kände Kyss

#6 Vilken bra liknelse med flytväst Glad Tack Kyss

#7 Ja, verkligen Kyss

#8 Verkligen en fin kärleksgåva! Jag är inte van att få…så mycket..på en gång Glad Kyss´

#9 Kyss

#10 Ina, du fina Glad Kyss

#11 Ja, verkligen!  Kyss

#12 Tack, fina Grinda Kyss

#13 Åh..tack goa maiya Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
2010-12-02 13:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

14 här kommer hjärtsmilis -den är till digSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: