Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1157 ggr
[kvasthilda1972]
11/29/10, 4:31 PM

Mysterium

På lördagsnatten kunde varken jag eller stblues sova, vid 3 tiden gick jag upp för att ta 2 alvedon för min höft som bråkade med mig…

Känner en bränd lukt nästan som smält plast och ser en aluminiumkastrull ligga upp och ner på diskbänken…

Jag fick för mig att känna om den var varm och lägger mitt pekfinger på den och brände mig regält….

Stoppar fingret i rinnande vatten vid diskbänken och låter det rinna i 10 min.

Efter 5 min luktade det fortfarande så jag häller några droppar vatten på kastrullbotten som fräser till och ångar bort…

Hur kan en kastrull som står tom och upp och ner på en diskbänk hålla sig så het när den fått stå i 5 minuter? Den borde ju ha svalnat vid det laget?

Min sambo hade kokat vatten och sen ställt den upp och ner för att den skulle torka så när jag hälde vatten på den så hade det gått kanske 7-10 minuter sedan den blev uppställd…

Det blev även gröna områden där vattnet hade studsat bort och jag fick 3e gradens brännskada och äter nu pencillin…. kokplattan där han kokat sitt tevatten på var svalare än kastrullen.

Detta är ett riktigt mysterium….Förvånad

Annons:
Hellas
11/30/10, 6:58 PM
#1

Ja det var verkligen ett mysterium, hur var det inatt, några händelser igen kanske Flört!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: