Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 1896 ggr
[Spanaren]
2010-12-15 12:01

Hjärtligt välkomna!

Av hela mitt hjärta så bjuder jag in liten som stor för att beskåda mina resonerande tankar

Här finns olika saker att debattera och formen och energin kan vara skiftande dag för dag

Älskar att gotta mig och klä mig med mina egna ord för då trivs min själ som allra högst

En djupdykning ned till det djupa som ingen kan ta på bringar glädje till ett hållbart sinne

Simma och flyta med både ovan och nedan i olika drömmars scenutsmyckningar är skönt

Bjuda in er för att leta i mina egna ords förrådskammare är mig ett sant nöje att få göra

Servera er små delikata ord serverade som små och vältänkta citat kan kanske passa bra

Tankar som fördjupar er i mitt tänkesätt och får er att kanske tänka med helt andra tankar

Här finns allt för den som söker det ord han eller hon just nu är i behov för att få sin tröst

Det allvarliga har alltid en mörk bakgrund men som alltid så vill jag visa er på ljusets väg

Ibland glatt banalt som får ordet att studsa till som den roligaste boll kan göra efter ett golv

Sist men inte minst så vill jag beröra hela livet som det på allvar är för att inse sanningen

Livet är inte lätt för det finns så många olika av beröringspunkter under våra människoliv

Orden är till för att tas som dom är och sugas och njutas länge på om dig dom tjusar bra

Gråten och vanmaktens ord ska jämt ha en insikt om att så är det för alla vi andra också

Hjärtligt välkommen ska du vara till mitt ordskafferi för att ta vad du behöver just idag

                                                                                                                © Spanaren

                     

Annons:
Jane-Lyzell
2010-12-15 13:59
#1

Tack spanaren du är en riktig jord ängel hjälpareKyss

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Spanaren]
2010-12-15 14:26
#2

#1 Men Jane så fina ord och nu ryser jag och mina ögon tåras. Din ord ska jag lägga fint till rätta i mitt "snuttehjärta".

Jane, tack igen för din julklapp av fina ord till mig Kyss /kram

Hellas
2010-12-15 14:40
#3

Men så fint Välkomnande Spanaren, jag blir så otroligt rörd av dina fina tankar.

Tack Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[Spanaren]
2010-12-15 14:53
#4

Tack för det snälla och goa skrivaren Helena Kyss /kram

Jane-Lyzell
2010-12-15 15:15
#5

2KyssSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: