Annons:
Etikettifokus-saiter
Läst 1641 ggr
[Jodine]
12/14/10, 9:34 PM

Ny sajt - magdans.ifokus

Härom veckan startades min nya sajt magdans upp, så välkommen in på magdans.ifokus.se!

Annons:
[GunillaF]
12/14/10, 10:30 PM
#1

Lycka till med nya sajten.

Dans är bra för både kropp och själ!Glad

[Jodine]
12/15/10, 2:24 AM
#2

#1 det är det verkligen! För att promota just magdansen så är den väldigt kvinnlig och man känner sig nästan direkt stolt över sin kropp, och den ger helt klart mer självkänsla, och kan vara både väldigt meditativ och avslappnande som upplyftande och glädjefull. Och man behöver inte vara jätteduktig på det för att prova heller, det räcker att man har ett par höfter ;)

Jane-Lyzell
12/15/10, 2:03 PM
#3

2 jag känner män som dansar magdans visseligen män ifrån norge men……Skrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Jodine]
12/15/10, 2:05 PM
#4

#3 jo det finns dokumenterat att män har dansat magdans ganska långt tillbaka, men det är ganska ovanligt. Tror nog att de dansar en liten annan form av magdans också ;) Tyvärr har jag inte hittat mycket info om ämnet, vore kanske annars kul att skriva lite om.

Jane-Lyzell
12/15/10, 2:07 PM
#5

4 det tror jag inte _ jag har haft uppvisning i det här på Gården och både männen och kvinornna dansade lika dantSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Jodine]
12/15/10, 2:10 PM
#6

#5 Jasså? Jag trodde att de dansade en manligare dans, faktiskt. Tänkte att det var svårt för män att röra på höfterna på samma sätt, eftersom de egentligen inte har några ;)

Annons:
Upp till toppen
Annons: