Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1373 ggr
[GunillaF]
12/23/10, 9:33 AM

23/12 Dan före dan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dagen gryr, ljusen tända på skrivbordet och kaffemuggens innehåll ryker. Det är dax att sätta igång att jobba. Men idag blir det bara halvdag.

Junsele hade köldrekord igårkväll med -33,1 grader och jag skulle tro att vi har fortsatt rekord i dag med de -34 som är just nu. Det var kallt att gå till jobbet i morse!Flört

Tänd några extra ljus och dra en filt över benen idag. Det är mysigt.

Ha det gott

Annons:
Hellas
12/23/10, 10:42 AM
#1

Godmorgon alla underbara själar!
Usch så kallt ni har det Gunilla, jag som tyckte att -26 var i mesta laget……man ska kanske inte gnälla alltför mycket.

Här i Karlskoga har vi -21 grader med vackert snöfall.
Idag ska jag laga all Julmat som vi ska ha imorgon, annars är vi klara med allting, det har nåstan gått lite för smidigt med planeringen i år, tro vad det är vi har glömt Obestämd

Kram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Ina123
12/23/10, 12:43 PM
#2

Hej flickor :)

Här i Örebro var det -19 imorse så i jämförelse med Gunnillas temperaturer är dte ju riktigt behagligt här :)

Jobbar också halvdag idag. Sen bär det av till Arlanda för att hämta min yngsta dotter :)

Det mesta hemma är klart och när vi kommer hem blir det lite skinka och Jansson och uppesittar kväll.

Dan innan julafton är nästan den mysigaste tycker jag Glad

Kram och trevlig dan före dan allihopa Kyss

Marina2
12/23/10, 5:05 PM
#3

Hej på er

Här hade vi -20. Men ska säga att det känns alltid kallare här vid havet,tycker jag. Men vackert är det.

Nu är skinkan klar. Det blir räkor och ost på uppesittarkvällen. Ha nu en riktigt mysig uppesittarkväll.

kram

Elpida
12/24/10, 12:32 AM
#4

God kväll!

Idag har det varit fullt ös. All julmaten är förberedd, godiset är gjort, städningen klar, skinkan avsmakad (den blev supergod!), gröten uppäten, snön bortskottad  och bingolott spelat. Nu är det snart dags för Elpida att sova kudden.

Ha en fantastiskt skön julesömn!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Upp till toppen
Annons: