Annons:
Etikettoff-topic
Läst 3653 ggr
Jane-Lyzell
2011-01-04 18:46

Skumt!!!!!!!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8367641.ab

Fåglar och fiskar dog under nyårsnatten i Arkansas

Fåglar föll döda från himlen under nyårsfirandet i delstaten Arkansas.

Och nu visar det sig att mer än 100 000 döda fiskar samtidigt spolades upp på stränderna.

Forskare är förbryllade över händelserna och det är en gåta vad som orsakat dem.

Upp till 2 000 fåglar störtade döda till marken strax innan tolvslaget på nyårsnatten. Men det var inte det enda konstiga som hände i den amerikanska delstaten. Vid Arkansasfloden spolades samtidigt mer än 100 000 döda fiskar upp på stranden, skriver Dailymail.

Biologer bar skyddskläder

Klädda i skyddskläder och munskydd ägnade biologer nyårsdagen till att plocka upp livlösa fåglar från gatorna.

- Det var fruktansvärt. Man kunde inte ens ta sig nerför gatan utan att köra på hundratals. Det var så illa, säger Melissa Weatherly som bor i ett av de drabbade områdena till Dailymail.

Inget samband

Experter uppges vara förbryllade över händelserna och man ser inget samband mellan dem. Inga gifter har hittats i varken luften eller i vattnet och man har ännu inte funnit någon naturlig orsak till den plötsliga massdöden av fiskar och fåglar i delstaten.

Nu utreder man om fiskarna kan ha drabbats av sjukdom och om fåglarna kan ha avlidit av stress från fyrverkerier.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Hellas
2011-01-04 18:56
#1

Men fy så hemskt och samtidigt otäckt, jag hoppas att de hittar anledningen till massdöden Gråter

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Indiania
2011-01-04 19:35
#2

Vad fruktansvärt man undrar vad som sker?Gråter

" Var nära naturen - var när dig själv "

chik
2011-01-04 19:52
#3

Det var inte bra.riktigt ruggit.

Det käns inte som fåglarna har blivit stressade av raketer. Det borde man ha läst om oftare.-Stressade fåglar.

::Inga gifter har hittats i varken luften eller i vattnet och man har ännu inte funnit någon naturlig orsak till den plötsliga massdöden av fiskar och fåglar i delstaten.:::

Nu är jag en person som inte litar på någon..Så jag tror på Utsläpp som mörkas…

Vad har ni andra för teorier?

Lena.P är jag i verkliga livet.

Skogshumblan
2011-01-04 22:35
#4

Ush, *ryser*.

Min gissning är utsläpp som mörkas eller liknande.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

sven-g
2011-01-04 22:45
#5

Rädslan för panik kan göra att myndigheter mörkar i många år.

Jane-Lyzell
2011-01-04 23:52
#6

urshamej detta är skrämmande!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Lynxx
2011-01-05 00:24
#7

Samma sak har skett igen - fast på ett annat ställe!

USA: Fåglar föll från himlen - igen

Publicerad: 4 januari 2011

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/usa-faglar-foll-fran-himlen-igen_5846169.svd

Ett nytt fall där en stor mängd döda fåglar hittats på marken har rapporterats i USA. Den här gången hittades omkring 500 fåglar i delstaten Louisiana vid Mexikanska golfen, på en plats som heter Pointe Coupee.

---

Som sagt - det kommer att bli ett allt värre kaos framöver.

Undrar när en jättejordbävning drabbar ngn storstad som Tokyo, San-Francisco & likn?

Se på alla naturkatastrofer som bara blir fler & värre (Australien just nu t.ex.):**
**

Ovanligt många naturkatastrofer 2010

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4272289

---

Å vad som händer när ekonomierna i USA & EU kollapsar, vågar jag inte tänka på ens.

---

/L

chik
2011-01-05 10:12
#8

Mystiks fågel död av ca 100st kajor.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Jane-Lyzell
2011-01-05 12:03
#9

http://gt.expressen.se/nyheter/1.2278474/mystisk-fageldod-i-falkoping

En mystisk fågeldöd har drabbat Falköping.
Ett 40-tal döda fåglar täckte i går kväll marken i en korsning.
- Det var en otäck syn, säger en boende som upptäckte fåglarna på sin kvällspromenad.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[kvasthilda1972]
2011-01-06 10:50
#10

#9 läste på textv att fåglarna drabbats av yttre våld…

Jane-Lyzell
2011-01-06 15:27
#11

10 Kan ha står det, vad jag såg!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

signemo
2011-01-06 17:28
#12

Antar att de har behov av salt eller grus.

Några mil utanför Varberg. Gled vi igenom drygt 20 m lång och hela vägbredd  fylld med kråkfåglar. Vi trodde först det låg ett avlidet djur på vägbanan. Men nej den var helt ren .

Vägbanan var helt svart av kråkfåglar . Har aldrig sett så många. Men alla lyfte fint och landade igen när vi kört igenom. Nu är där låg hastighet, men hade det varit 90 eller motorväg hade säkert många kunnat bli ihjälkörda

Var rädda om varandra

Jane-Lyzell
2011-01-06 21:14
#13

Detta fick jag på FB

Ett BRÅDSKANDE och viktigt meddelande från Kiesha "Little Grandmother"! Något fruktansvärt har hänt vår älskade Moder Jord just nu. Kiesha misstänker att någon testat något nytt form av vapen eller något som skadat vår kära Moder. Hon ber alla att sända ljus och kärlek, healing till Moder jord nu! Så här skriver hon på sin sida/ "i am working so hard and praying so hard to understand what is happening.. but there is something really wrong with the electromagnetic field in the air… in the earth.. in the water… Let us not panic but take notice of how dire the sit…uation is… Join your hearts together right now.. send love deep into the earth in to the air into the hearts and veins of the animals.. Those of us who love our planet and its life must stand and make a huge statement of love towards nature.. because sadly… i truly believe it is the acts of heartless human beings and their quest for a new weapon that are playing with Mother Nature and her life energy.. the good must stand together and counter act the death energy that is upon us.. this is no story, this is no prophecy, this is our reality!!!! it is happening now!!!! We must act…. I am preparing to make a public announcement about the seriousness of this death of animals all over our planet.. hundreds of thousands are dead … washing up or falling out of the sky… we must act now.. Pray and send love energy to all life, to Mother, to our animals.. the good must pull together and make a statement, make a real difference.. How can human beings do this? my heart is breaking.. how could they be so heartless… we must stand together tribe of many colors.. it is time now to act.. that is why we have assembled.. to make a stand to make a difference.. lets send love to our Mother like never before.. … for she… she is dying// GÖR VAD NI KAN NU! TILLSAMMANS KAN VI HJÄLPA

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
2011-01-06 21:21
#14

I går förekom uppgifter att bilister kört på fåglarna. Men enligt SVA hade fåglarna inga yttre skador.
- De var helt intakta på utsidan så de har inte hamnat under några hjul, säger Marianne Elvander.
SVA:s viltexperter ska nu fortsätta utreda fågeldöden.
- Vi vet inte vad som orsakat våldet, säger Marianne Elvander.

http://www.expressen.se/nyheter/1.2279997/obduktionen-av-faglar-visar-mystiska-inre-blodningar

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
2011-01-06 21:56
#15

Det är så fruktansvärt, jag gråter innombords Gråter

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Lynxx
2011-01-06 23:22
#16

Det är ju inte bara fåglar borta i USA - fiskarna dör knappast av fyrverkerier.

Måste vara ngt annat. Men - som sagt, det blir ett riktigt otäckt uppvaknande för mänskligheten framöver - när verkligheten kommer ikapp!

/L

Hellas
2011-01-06 23:52
#17

Det har väl varit utsläpp på kärnkraftverk eller provskjutningar i Korea

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

sven-g
2011-01-07 00:44
#18

Kan ha kommit från vulkan aska.

Lynxx
2011-01-07 01:26
#19

Två miljoner fiskar döda i Maryland

Publicerat: torsdag 06 januari kl 21:48

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4278157

Fyndet kommer bara dagar efter att runt 100 000 fiskar hittades döda i delstaten Arkansas.

Mijlömyndigheterna i Maryland undersöker nu massdöden bland fiskarna, men säger i ett preliminärt uttalande att fiskarna sannolikt dött på grund av stark kyla i kombination med extrem trängsel bland fiskarna.

---

Xtremt väder - klimatförändringarna & miljöförstöringen kommer att skapa ofattbart mycket elände :-(

/L

yamher
2011-01-07 08:43
#20

utsläpp och sjukdomar

Alis volat propriis Oskyldig

Annons:
[kvasthilda1972]
2011-01-07 10:33
#21

Igår när jag skickade healing så passade jag även på att heala moder jord… En idé är att ni sätter er ner och skickar healing till just moderjord en stund idag.. Glad

Hellas
2011-01-07 11:08
#22

#21 Att skicka Healing till Jorden och universum är en jättebra idé.
Jag brukar också göra så….men jag skickar till Andevärlden då även de har behov av kärlek och tacksamhet.
Jag ska ta jorden också nästa gång, tack för tipset. Glad

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
2011-01-07 15:55
#23

Sänder mycket healing till vår jordmoder nuKyss sännd så mycket ni orkar!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Indiania
2011-01-07 16:40
#24

Sänder också! Moder Jord behöver mycket healing nu. Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Jane-Lyzell
2011-01-07 18:47
#25

http://www.expressen.se/nyheter/1.2282077/8000-duvor-i-italien-foll-ner-doda

Nu har det hänt igen.
En massdöd av fåglar har inträffat.
I Italien ligger 8 000 duvor döda.
- Duvorna föll först en och en, sedan kom de i grupp om 10 och 20 stycken, säger ett vittne.Rynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
2011-01-07 18:55
#26

Men vad är det här, vad har hänt?

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
2011-01-07 19:00
#27

26 Ja detta är så skrämmande så det finns inte - ursh!!!Rynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
chik
2011-01-07 19:34
#28

Jane tror som det står i ditt inlägg nr 13..Något har gått snett som är mörkat…..

Gasmoln kan fara långt o de syns kanske inte.

Finns så många människor som håller på med expriment …

Bild på ett gasmoln.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hellas
2011-01-07 20:08
#29

Detta sprids nu via Nätet, ett upprop från little GrandMother

Kl 20.00 ikväll har Keisha Crowter, little GrandMother gått ut med att hon samlar alla som vill vara med och skicka healing, kärlek och frigörelse av Moder jord oss själva och all livsenergi i en eller annan medveten form. jag är med. ÄR DU????

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[GunillaR]
2011-01-07 21:16
#30

Jag fick en otäck känsla redan då jag såg skrivet om den första fågeldöden. Detta är något slags tecken. Jag tror det har med jordens magnetfält att göra. Har inga belägg, bara en stark känsla.

Någon form av utsläpp kan det naturligtvis vara. Något slags test med biologiskt vapen.

Något är fel…………

Mycket illavarslande tecken!

christel70
2011-01-07 21:59
#31

Mycket oroväckande. Usch!

Medarbetare på Tarot

eleri-still-twinkle
2011-01-07 22:14
#32

Det är ju något polskifte på G sägs det ju och kanske det påverkar detta påverkar våra magnetiska känsliga vänner. Hur som helst är det mkt sorgligt!!!!Gråter

Men tittar man tillbaka rent historiskt har det hänt då och då.

AnnaN46
2011-01-07 23:45
#33

Idioter!

Hellas
2011-01-07 23:48
#34

#33 Kan Du utveckla den kommentaren AnnaN46

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
[GunillaR]
2011-01-08 01:50
#35

# 32 - Jag tänkte faktiskt på samma sak ikväll, om det är polerna som börjat röra sig och att norr inte längre är norr. (Eller hur det nu blir) Jo norr är alltid norr men det kommer vara på ett annat ställe vid polskifte.

Det är ju sakt att det är så, men ibland vågar man inte riktigt ta steget ut, man är så rädd att det är domedagsprofeterna.

Jag önskar det fanns något att läsa som kunde ge info om hur det skulle bli om det nu skulle bli ett polskifte. Man har för lite kunskap själv.

Mirjami-78
2011-01-08 02:41
#36

Hemskt kan jag bara säga. Skulle med kunna tänka mig att det är något som myndigheterna mörklägger och inte vill att det ska komma fram.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Jane-Lyzell
2011-01-08 13:02
#37

http://www.expressen.se/nyheter/1.2282704/doda-faglar-hittade-i-kanada

Döda fåglar faller från himlen.
Nu rapporteras om ännu ett fall - från Kanada.
- Det slutar inte. Jag hittar döda fåglar varje dag, säger bonden Sylvain Turmel till CBC News.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

sven-g
2011-01-08 13:17
#38

Tillfällighet går nog att avskriva pga antalet händelser. Någon vet säkert varför detta sker, och om det ligger något i luften är det svårt att fly från det. Så det är lika bra att ta det lugnt, det som sker det sker. Dvs vi ska inte tänka på oss något elände.

Indiania
2011-01-08 13:27
#39

#38 Nej vi skall inte tänka på oss något elände men visst reagerar vi när det sker.

När de mörklägger sån´t här känns det verkligen oroande. För den känslan har jag att de håller inne med det de vet.

" Var nära naturen - var när dig själv "

sven-g
2011-01-08 13:39
#40

#39 Säkert är det så men, det blir knappast bättre om vi målar fn på väggen.

Indiania
2011-01-08 13:47
#41

#40 Nej det gör jag inte jag mer  konstaterar och tycker det är trist!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
sven-g
2011-01-08 14:09
#42

#41 Man kan tänka lite logiskt.

Fåglar drabbas, att även fiskdöd hänt kan vara en tillfällighet. Men fåglar och fiskar är nära släkt fast dom lever i olika element.

Fåglar vistas högre än oss. Fåglarna dött på vissa fläckar men ej i stråk. Även har dom avlidit på olika ställen på vår planet.

Detta förbryllar hade dom dött i stråk skulle vinden kunnat fört det skadliga, även om det varit gift eller matbrist, hade spridningen av döda kroppar varit stor.

Hittar ingen logisk förklaring pga hur det hänt.

Jane-Lyzell
2011-01-08 16:05
#43

40 fan har nog funnits på väggen länge!, tyvärrRynkar på näsan annars hadde planeten jorden varit paradiset idag!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2011-01-08 16:19
#44

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
2011-01-08 16:22
#45

Jag såg även den här länken inne på Healing:

http://www.dn.se/nyheter/varlden/nordpolens-rorelser-stanger-startbana

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
2011-01-08 17:22
#46

45 intresant!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

sven-g
2011-01-08 17:40
#47

Kul att läsa men tex att mask minskar i marken är inte så konstigt när det gäller jordbruks mark. Masken kommer bara att minska om inte organiska rester tillförs. Bin äger jag själv och tror mig hyffsat kunnig. Har inte märkt någon skillnad i att hitta hem till flustret, enbart att i sommaren som var gick dom till stor del på granlus dagg. Så att magnetiska polen ändrar sig och annat finns det nog rätt enkla lösningar för.

[GunillaR]
2011-01-08 19:18
#48

# 45 - Intressant!

Det finns ju många som har varnat för detta med polskiftet som kommer ske och det verkar ju som att de har rätt, polen vandrar iväg.

Intressant är också kommentaren från svenska trafikverket, att inte Sverige har några planer på att ändra start- och landningsbanor.

Annons:
[GunillaR]
2011-01-08 20:53
#49

# 44 - Ja vad säger man?

Varför blev det en sådan boom med trådlös telefoni? Man har skapat behov som egentligen inte finns. För vem behöver en mobil som är en mindre dator? Vem behöver all denna information? Varför kan vi inte få göra det vi gör och vara i detta utan att bli påtvingade alla möjliga och omöjliga mobiler? Detta skapar bara stress. Men det skapar ju samtidigt klirr i kassan på bolagen som tillverkar och säljer dessa prylar.

Tänk så mycket signaler som vi lever i, som går tvärs igenom oss! Inte kan detta vara bra för levande varelser!

pia63
2011-01-09 13:25
#50

Det sker ju över hela världen dessa konstiga fall

Något är totalt galet!   Jag vägrar tro på fyrverkerier, påkörningar / kyla/mobilstrålning osv som manglats ut  som "försvar"

  Varför har vi då inte alltid fått höra talas om sådana här händelser?

Och plötsligt så är tidiningarna o media  helt tysta !!

Någon mer som funderat över varför det inte skrivs/ pratas om det i media ??

Jane-Lyzell
2011-01-14 19:43
#51

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8411295.ab

300 starar har hittats döda bredvid en motorväg i Alabama.

En biolog tror att de kan ha körts på av en lastbil men med tanke på den massdöd av fåglar som drabbat delar av USA ska prover tas.

På nyårsafton singlade tusentals svarta fåglar från skyn i Arkansas.

Några dagar sedan dog 500 fåglar av liknande sort i delstaten Louisiana vid Mexikanska golfen, på en plats som heter Pointe Coupee. Mysteriska fall av fåglar som dör i massor har även rapporterats från Kentucky och Italien.

Kan ha varit lastbil

Och från svenska Falköping där ett 70-tal svarta fåglar plötsligt låg döda i vägen.

Nu har 300 starar hittats döda bredvid I 65 i Alabama.

………………

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[rore]
2011-01-14 19:57
#52

#13

Det knöt sig i magen när jag läste litle grandmothers text.

"Så här skriver hon på sin sida/ "i am working so hard and praying so hard to understand what is happening.. but there is something really wrong with the electromagnetic field in the air… in the earth.. in the water.."

Den tanken /känslan fick jag inför första rapporten om fåglarna som föll ner från skyn,,,,,,,

och tankarna går till den där mojänggrejen som de testar och klyver atomer med under marken,, Eller vad de nu gör där. (minns inte vad den heter),,,,,,

Å andra sidan så kanske hjärnan min fantiserar,, Vad vet jag? Men det är otäckt,,,,

Ska vi inte hjälpas åt att sända healing igen? Till Vår fina sårade moderjord?

[GunillaR]
2011-01-14 20:23
#53

# 52  - Little Grandmother är tydligen inte den shaman och profet som hon utger sig för att vara. Det finns mycket starka protester från Nordamerikas indianer, men detta kan vi ta i en annan tråd.

Du tänker på partikelaccelleratorn i Cern. Ja den där är där nog inget som vet vad den kan ställa till med. Det sägs att den kan skapa svarta hål, detta har ansvariga vetenskapsman(kvinna) själv sagt, att detta är högst möjligt.

Det finns något som heter HAARP som har anläggningar på några ställen på norra hemisfären. HAARP sysslar med mikrovågor, elektromagnetism. Det kan vara något sådant. Vad gäller Little Grandmother så känner hon mycket väl till Nicolas Tesla, den person som upptäckte mikrovågorna och hon prisar även honom i en av sina videor.

Ja, vad vet man………

[rore]
2011-01-14 20:25
#54

#53

Ja du vad vet vi?? Egentligen inte ett dugg.

Jag känner inte igen litle grandmother sen tidigare, utan kände det mest som ett slag i magen när jag läste texten här ovanför,,,

[rore]
2011-01-14 20:32
#55

#53

Glömde ju säga tack,, det var den som jag menade…partikelacceleratornSkäms,,,,,,,,,,,,,,,

Annons:
Jane-Lyzell
2011-01-14 20:46
[rore]
2011-01-14 20:59
#57

#56

TristRynkar på näsan,, När det är så.

Men texten kändes i alla fall som ett slag i magen. När jag läste den.

pia63
2011-01-15 13:17
#58

Folk omkring mej paranoid osv .. Men jag vägrar köpa alla ursäkter om bilar, kallt vatten , fyrverkerier ,aska ..

Något är på gång, och det tystas ner - effektivt !

Inte så att jag direkt tror på 2012 , men det att jorden orkar inte med att stå emot alla giriga mäniskor , förstörande av resurser och jorden hur länge som helst. Till slut kollapsar vår vackra goda givande jord. Människan har sej själv att skylla .. tyvärr

/  Vi har Allt ---men det är oxå allt vi har /

[GunillaF]
2011-01-19 19:35
#59

Ännu mera konstigheter! Vad är det som händer??Gråter

200 kor funna i ny massdöd

Länk

Jane-Lyzell
2011-01-20 00:46
#60

Ja fy såg precisGråter

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tummelisa1
2011-01-20 01:21
#61

Fruktansvärt det här! Vill veta sanningen bakom allt detta med alla djur som dör. Det går snabbt i kedjan uppåt också. Först fåglar o fiskar o nu kreatur.

9000 bufflar o kor i Vietnamn sägs också ha dött….pga kylan och 7000 på en dag. Tveksamt om det är kylan. Tror inte på det.

Vad är det som händer i världen egentligen??? Gråter

[GunillaR]
2011-01-20 01:37
#62

Detta börjar likna Bibliska plågor……….

Annons:
Kerstina-61
2011-01-20 01:52
#63

Jag tycker detta är så hemskt att jag inte knappt kan ta till  mig det Gråter

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

[GunillaR]
2011-01-20 02:03
#64

Är det Moder Jord som försöker berätta för oss att vi måste agera.

Det kan vara test av giftig gas, test av dödande stridsmedel, Det kan vara elektromagnetiska vågor från något som testas. Det kan vara cemtrails. Det kan vara metangas som kommit upp ur marken när permafrosten tinar.

Kan vi be tillsammans? - vad kan vi göra?

Kerstina-61
2011-01-20 02:08
#65

#64 Jag gör gärna vad som helst som kan hjälpa. Menade inte att jag är passiv, men det är svårt att läsa om det då det gör för ont. Jag är likadan då det står om djur som misshandlas mm   Mår så dåligt av att läsa om sådant.

Vi ger moder jord healing i de cirklarna jag går. det känns fint. Vad mer kan man göra?

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

[GunillaR]
2011-01-20 02:11
#66

Be om att få ett svar om vad det är frågan om. Ovetskap är hemsk. Så länge man inte vet, kan man inte agera.

Be guiderna och änglarna om hjälp att få reda på sanningen.

Navajolady
2011-01-20 10:46
#67

Har inte läst alla inlägg och kanske har någon redan skrivit liknandeGlad

Allt detta otrevliga som händer hänger nog samman med 2012,det är Moder Jords sätt att tala om för oss att hon är skadad och 2012 innebär ju en ny början en läkning av Modern ,andligt uppvakande och mycket mer.Vi har själva skadat Moder Jord och hon helt enkelt har stora sår som blöder och nu är snart tiden inne för en universell läkning och det är dessa händelser Mayaindianerna förutspått och vi går mot nya tider trots att allt sånt som händer är sorgligt på alla vis,oskylldiga djur som drabbas tex.

Tom Kristendomen tar upp dessa händelser i Bibeln,att både fåglar och fiskar kommer att dö utan märkbar orsak.Nu är ju dom i tanken om Jesu återkomst som jag tror är helt enkelt en ny början och inte jordens undergång,men lite intressant att Bibelns profeter förutspått mycket av det som händer,något även Mayafolket förutspått.Allt hänger ihop och vi får alla göra vårt bästa för att bidra till Moderns läkningGlad

Upp till toppen
Annons: