Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 3655 ggr
Jane-Lyzell
1/3/11, 1:21 PM

Mediumoskopet 1 Januari - 31 Mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stenbocken

22dec-20 jan

Ädelsten: Ametist och turkos

Färger; Möekgrott, svart och Mörkbrunt

Affirmation: "Jag är harmoni"

Ny livsglädje kommer in i perioden och du känner dig harmonisk och glädjefylld. Nya insikter kommer med detta och nya idéer med det. Nystart i många områden av ditt liv men din bostad tycks finnas kvar. Ta emot allt det nya och rid på vågen och minns denna känslan vid svårare tider i ditt liv. Du kan alltid hitta tillbaka till det bara du vill. Det största hindret du har är dig själv du tenderar att gå in i mörka perioder och glömma allt det du har att vara tacksam över - minns då denna stunden i livet. Lärande kommer också din väg antingen ska du sitta på skolbänken igen eller så dras du till någon studiecirkel eller likande - även det andliga pockar på i nya tappningar för dig, i dina Drömmar händer det mycket - ta dem på största allvar. Mycket kramar blir det i periodens slut - någon tycker hemskt mycket om dig, njut o tag emot, antingen en människa eller hund eller både och. Skogsluffa så mycket du kan, syret är bra för dina sköra lungor.

 Inspiration:

 Även om det känns som någon annan är ansvarig för mina känslor finns lösningen på mina problem inom mig själv. Jag väljer glädje hellre än att ha rätt.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
1/3/11, 1:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Vattumannen

21 Jan- 18 feb

Ädelsten; Akvamarin

Färg; Turkos

Affirmation: " Jag är kraft"

Många tårar har gråtits och du har nu kommit till insikt att det inte hjälper dig , även om din bägare har runnit över . Det är dags se din inre kraft och din egna skönhet - sluta jämföra dig med andra - du duger som du är. Dina ande vänner är med dig och ger dig styrka i alla dina många beslut du behöver ta under denna period. För varje beslut kommer livet bli lättare och lättare att bära och till periodens slut står du frågande till alla dina tårar som en gång var. Du börjar att se saker ur ett högre perspektiv och det ger dig nya insikter och med dem glädje. Slutet av perioden symboliseras av kärlek o glädje och upp öppnande av ditt tredje ögas gåvor, vilket ger dig nytt liv och ljus i ditt liv

Inspiration:  Utveckling väcker rädsla. Idag ska jag ha tillit till att jag vågar göra det som krävs.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
1/3/11, 1:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Fiskarna

19 feb-20 mars

Ädelsten; Månsten

Färg; Ljus blågrön

Affirmation: " Jag har nu funnit mig själv"

Din inre styrka växer ju mer du utforskar dig själv , både inåt och utåt- perioden säger att perioder av vila emellan utforskande är bra - att bara vara du - med allt som är just du. Ande vännerna vill påminna dig om att inte springa ifrån dig själv i sökandet efter din inre diamant - då kan du lätt kan missa din gåva. Livet ska levas i glädje glöm inte det. Då du lätt går in i ditt ökenlandskap och ser allt svart eller vitt. Ande vännerna vill påminna dig om din mediumistiska sida att ta den på allvar. Och i kärlek utveckla den framåt för andra människor. Du är en Av skapelsens tjänare och det är dags du inser din livs uppgift att tjäna andra - du har vandrat klart i dig själv nu - dags vakna upp.

Du har alla svaren redan bli kvick som en sill istället för långsam som en simpa. Och himlens portar kommer öppna sig för dig - tillit och tålamod i glädje. Du är en blomma i blomning - se det med!

Inspiration: Stress är ett känslotillstånd. Oberoende av hur mycket jag har att göras ka jag öva mig i att behålla mitt lugn i dag.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
1/3/11, 4:55 PM
#3

Så fina mediumoskop, jag ser fram mot Kräftans tecken :).

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
1/3/11, 5:18 PM
#4

Kyss det blir nästa gång om du inte har vår tidning Lyztran förståsKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Choklad
1/3/11, 6:10 PM
#5

Tack Jane!

Jag är vattuman..detta horoskopet förklarar en hel del ..

U R us

Jane-Lyzell
1/3/11, 6:27 PM
#6

5 HärligtKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[rore]
1/3/11, 6:39 PM
#7

Tack Jane! Kyss Även jag är född i vattumannens tecken

Jane-Lyzell
1/3/11, 6:41 PM
#8

7 ahaSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ellen1960
1/3/11, 7:39 PM
#9

Og jeg er fisk, med acendanten i vattenmannen, så her står min innsida og utsida Cool

Jane-Lyzell
1/3/11, 7:44 PM
#10

9 ha ha hiGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Skogshumblan
1/3/11, 10:44 PM
#11

jättespännande och jag ser fram emot lejonet och jungfrun. Född tidigt i september:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ina123
1/4/11, 1:51 PM
#12

Tack Jane, en till Vattuman här :)

Kerstina-61
1/4/11, 2:16 PM
#13

Väntar på jungfrun Flört

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Annons:
Kvickast
1/4/11, 6:38 PM
#14

Väntar också på jungfrun :):)

millam
1/4/11, 6:41 PM
#15

En till jungfru här- men det är roligt att läsa om andra med, om man känner nån.. denna gång är dock ingen nära och kära representerad!

Jane-Lyzell
1/4/11, 6:47 PM
#16

SkrattandeKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Angelita
1/4/11, 7:01 PM
#17

Tack Jane, jag ska göra vad jag kan för att simma lugnt (fisk)Flört

millam
1/4/11, 7:15 PM
#18

ObestämdKyssSkrattandeSkrattande

Jane-Lyzell
1/4/11, 8:13 PM
#19

17 ha ha det är bra…………

18 Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Marina2
1/6/11, 12:09 PM
#20

0" Jätte mycket tack Jane! Stenbock är jag.

Annons:
Jane-Lyzell
1/6/11, 3:27 PM
#21

20 kulSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
1/8/11, 5:26 PM
#22

Flört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
1/14/11, 6:01 PM
#23

Puttar

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[walkinbeauti]
4/6/11, 1:35 PM
#24

Puttar jag med och tack vad fiskarna stämmer på oss fenbeklädda varelserSkrattande

Tack Jane för den informationen suger åt mig och simmar ut i universum igen Glad Plask plask och blubb blubb,,,,Flört

Jane-Lyzell
4/6/11, 2:03 PM
#25

Detta var förra perioden- från 1 januari - 31 Mars!Flört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[walkinbeauti]
4/6/11, 3:16 PM
#26

Hi hi kanske lite efterbliven då men det stämmde väldigt bra in i allafall.KramKyss

Upp till toppen
Annons: