Annons:
Etikettoff-topic
Läst 885 ggr
Skogshumblan
2011-01-07 22:26

Kan du se saker om dig själv/ saker du förlagt?

Ja som rubriken lyder, kan ni som är mediala " se " saker om er själva framåt i tiden var era saker som är borta är? Alltså utan "spåkort/ spåkulor " som hjälp.

Jag kan få en känsla eller tydligt varsel om enstaka saker - som att livet vill få mig att inte tappa modet men i övrigt går det bara inte. Jag ser inget om mig eller mina närmaste i familjen eller var saker är.

Men andra kan jag ibland hitta saker åt eller som längst se ett par år framåt om uppsåtet är rätt.

Är nyfiken på hur det är för er:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Hellas
2011-01-07 23:35
#1

Jag har inte den förmågan, jag ser ingenting om mig själv och är urusel på att hitta mina egna saker jag tappar bort, slarvmaja som jag är.
Jag ser idag inte speciellt mycket varsel överhuvudtaget och jag vet inte om det har med mina egna rädslor eller om det helt enkelt handlar om att det inte är min grej.

Spännande att höra att du har en stark varselförmåga :)

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Skogshumblan
2011-01-08 11:12
#2

Ja nu när jag vet lite mer vad det är och hur jag själv styr är det bara positivt men innan dess var jag skiträdd.

Jag får ju varsel om alla i min närhet men jag själv kan inte söka svar på eget bevåg ens om de ber mig. Knepigt.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Hellas
2011-01-08 11:32
#3

Varsle blir nog som de blir, man får till sig det man ska få till sig och det andra lämnas därhän.
Jag har hört många som tyckt det mer eller mindre varit ett straff att få dessa varsel eftersom de ofta inte ens kan göra så mycket åt dem.
Men det är nog bara så att man får lära sig leva med vissa egenheter vi har, jag tror det finns en menning till att de kommer och man får ha tillit till att allt bara är som det ska.

Skriver du ner dina varsel någonstans, det kan vara bra att göra det tror jag för att dels kunna få lite distans till det man fått till sig, det man skriver ner kan man ofta släppa.
Sedan är det ju bra för ens egen del att kunna se tillbaka på ett varsel för att se om det blev så som man trodde eller skedde det på ett annorlunda sätt.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Skogshumblan
2011-01-08 11:37
#4

Precis så känner jag, ont gissel!

Det där med att skriva upp saker och ting var en bra idé. Både för att kunna lämna det lättare och sen för att stämma av med hur det blev. Supersmart ju! Tack för tipset.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

chik
2011-01-08 11:56
#5

Det är något som jag själv har funderat på.
Det har hänt en sak här i somras.
O då fick jag en känsla av att jag visste om detta
o att jag skulle göra på ett sätt….
Vilket jag inte gjorde utan tvärt i mot.
Vet inte om jag har fått till mig det.
Eller om det är en efter rekonstruktion.
Sen så är jag lika medial som en telefonstolpe.
o mina saker hittar jag efter att jag har letat.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Skogshumblan
2011-01-08 12:39
#6

Lita på din känsla. Ofta är det så för mig i ett knivskarp läge att jag bara vet. Gå på det första som dyker upp och lär känna din intuition!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Upp till toppen
Annons: