Annons:
Etikettmentalt-mediumskap
Läst 3358 ggr
Fredrik1
2011-01-20 03:10

Att minnas Iris Hall

Hej allihopa,

Snart är det ett år sedan vår Iris Hall gick över till andevärlden. Hon har betytt så otroligt mycket för den mediala utvecklingen i Sverige. Många aktiva medier (mig inräknad) är utbildade av Iris.

Jag har det senaste året kännt en stark längtan att sammanställa fakta kring Iris arbete som medium och lärare, för att sammanställa detta till en bok eller hemsida. Jag anser att Iris Halls livsverk bör bevaras för eftervärlden.

Så att hennes gärning på sikt inte faller i glömska.

Anledningen till att jag skriver här, är för att be er om hjälp! Ni som gått kurser för Iris, är certifierade av henne eller bär minnen av henne som ni vill dela med er av, är välkomna att skicka ett PM till mig med den.

Jag har tråkigt nog inte har möjlighet att närvara under mötet för hennes certifierade medium.

Så jag ber er alla om hjälp att ge en rättvis och bra bild av Iris Hall som medium.

Ni får gärna komma med synpunker eller funderingar!

Välkomna att höra av er.

Vänliga hälsningar,

Fredrik Magnusson

Till forum-ansvarig: Jag hoppas inte detta ämne är off-topic ? Säg till mig isåfall, så tar jag bort det.

 "Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

Annons:
Merlin-pappa
2011-01-20 23:04
#1

Det låter som ett mycket sympatiskt initiativ. Jag har tyvärr inget att komma med, men önskar dig Lycka Till !!!!

Hellas
2011-01-20 23:24
#2

Jättefint initiativ tycker jag, lycka till Fredrik Skrattande!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Fredrik1
2011-01-20 23:59
#3

1# , 2#: Tack  så mycket för era uppmuntrande ord!

Det betyder mycket.

Det är lätt att ta det för givet att hennes kunskap bevaras, då hon nyligen varit aktiv. Men det förbleknar lätt efter några år om man inte tar det tillvara. Jag tycker Iris gjort sig välförtjänt av att bli ihågkommen för sin insats i många år framöver !

 "Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

Navajolady
2011-01-21 07:18
#4

Fick aldrig möjligheten att träffa Iris personligen något jag hade hoppats få göra.Hon satte starka avtryck på vår jord med både sin begåvning och sin underbara personlighet.Minns att jag tyckte hon var stark under en tv-inspelning där hon blev så starkt påverkad av en andlig man som gav henne tårar i ögonen så hon tappade kontakten med honom,hennes proffsiga sätt att inför tvkameran kunna erkänna att det var oproffesionellt att låta sig påverkas så starkt så kontakten bröts det om något är proffsigt mediumskap.Hon visade starkt att även medium är bara människor.

Hennes kärlek till andevärlden är helt underbar något jag delar med henne till 100% hon om någon kommer att bli ihågkommen det tror jag denna starka personlighet själv ser till från andra sidan och jag blir inte förvånad om hon sått ett frö hos dig till att minnas henne vilket jag tycker du gör fantastiskt fint och önskar dig all lycka till.En vacker handling som jag absolut tror kommer att göra henne ihågkommen i många många år framöver.

Jane-Lyzell
2011-01-21 15:11
#5

Jag bidrar gärna med både ris o rosKyss bra insejativ! är det bara ros - kan jag inte bidra!

kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Fredrik1
2011-01-21 15:19
#6

# 5

Tack, Jane! Du är välkommen med att bidra med dina erfarenheter! Viktigt att få en heltäckande bild o rättvis bild.

 "Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

Annons:
Fredrik1
2011-01-21 16:31
#7

#4

Tack för att du ville dela med dig av detta!

Iris var verkligen att bra taleskvinna för andevärlden.

 "Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

Upp till toppen
Annons: